İzmir Konak Belediyesi artık akıllı telefonlarda

İzmir Konak Belediyesi, dijital alanda başlattığı dönüşümlere bir yenisini ekleyerek mobil uygulama hizmetini devreye aldı.

21 Ekim 2019 Pazartesi 13:17
İzmir Konak Belediyesi artık akıllı telefonlarda

Android ve iOS işletim sistemine sahip akıllı telefon ve tabletlerdeçalışacak mobil uygulama ile artık belediye hizmetleri vatandaşlara daha kolay ulaşabilecek.

Konak Belediyesi, Abdül Batur başkanlığında başlattığı “Dijital Konak” çalışmaları kapsamında geliştirdiği mobil uygulamayı vatandaşların ilgisine sundu. Android cihazlar için Play Store’dan, iOS cihazlar içinse App Store’dan indirilebilecek uygulama ile vatandaşlar belediye haberlerine ve duyurularına erişim sağlayabilecek, vergi borçlarını ödeyebilecek ve belediye etkinliklerinden haberdar olabilecek.

KONAK İLETİŞİM MERKEZİ (KİM)

Konak Belediyesi mobil uygulaması, belediyeye farklı kanallardan ulaşmaya çalışan vatandaşlara da kolaylık sağlayacak. Uygulama içerisinde yer alan Konak İletişim Merkezi (KİM) ile vatandaşlar, çağrı merkezi, HİM (Hemşehri İletişim Merkezi), WhatsApp hattı ve sosyal medya üzerinden belediyeyle kolayca iletişim kurabilecek.

NÖBETÇİ ECZANELERE ULAŞMAK ARTIK ÇOK KOLAY

Vatandaşlar belediye hizmetlerinin yanı sıra ilçe sınırlarındaki nöbetçi eczanelere de mobil uygulama içerisinden erişebilecek. Vatandaşlar, uygulama içerisinden nöbetçi eczanelerin konum bilgilerini görerek en yakın eczaneye ulaşabilecekler.

ANKETLER VE YARIŞMALAR DA UYGULAMADA

Belediye hizmetlerinin vatandaşlar tarafından nasıl değerlendirildiğine dair anketler ve kısa zaman sonra düzenlenecek olan fotoğraf yarışması da mobil uygulama da uygulama içerisinde düzenlenecek. Konak Belediyesi’nin hizmetlerine ve faaliyetlerine daha hızlı ve kolay erişilebilmesi için hazırlanan mobil uygulamayı aşağıdaki bağlantılardan indirebilirsiniz.

Son Güncelleme: 21.10.2019 13:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.