Maltepe'de çözüm odaklı hizmet

Belediye 2019’da 69 bin 88 şikayeti çözüme kavuşturdu

21 Şubat 2020 Cuma 14:58
Maltepe'de çözüm odaklı hizmet

Maltepe Belediyesi 2019 yılında 69 bin 88 ilçe sakinin şikayet ve talebini çözüme kavuşturarak, vatandaşların takdirini topladı. Vatandaşlara daha etkin hizmet vermek için kurulan Halk Masası, Çağrı Merkezi ve Çözüm Masası ise ilçe sakinlerinin doğrudan yönetim süreçlerine katılarak eleştirilerini ve şikayetlerini iletmeleri için hizmet veriyor.

Engelli vatandaşların hizmet alması için başvuru noktaları ve giriş yerleri uygun hale getirildi. Başvurular doğrultusunda geçtiğimiz yıl Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri 11 bin 556, Sağlık İşleri Müdürlüğü 7 bin 438, Park ve Bahçeler Müdürlüğü 4 bin 793, Zabıta Müdürlüğü 4 bin 554, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü 3 bin 690, Veteriner İşleri Müdürlüğü 3 bin 872 şikayeti çözdü.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.