
Türk Telekom, İstanbul'un göbeğinde internet bağlayamıyor, ancak parasını alıyor
Türk Telekom, İstanbul Gürsel Mahllesi'nde altyapı çalışmasını bahane ederek 2 aydır Barış CAN adlı kullanıcının internetini nakil edemedi. Skandallar bununla da kalmayıp kullanılmayan internet için fatura göndermeye devam edildi...
'İnternetsiz ev kalmasın' kampanyası ile birçok Tv, gazete ve bilbordlara reklam veren Türk Telekom İstanbul'un göbeğinde 2 aydır internet bağlayamadı. Barış CAN adlı internet kullanıcısı başka çaresi kalmayınca Twitter'dan isyan etti.
70218960.. nolu Türk Telekom abonesi olan Barış CAN, Temmuz ayında İstanbul Fulya'dan, Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin karşısında bulunan Gürsel Mahallesi'ne taşındı. İnternet aboneliğini yeni adresine taşıtmak isteyen kullanıcıya Türk Telekom 'şu an bulunduğunuz noktada altyapı çalışması var, 90 gün içinde size dönüş yapılacaktır' cevabını verdi. İnternet kullanıcısı belli aralıklarla Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradı, ancak sorun giderilmedi. Türk Telekom bayilikleri ise sorunu 'müşteri hizmetleri'nden çözülebileceğini söyledi. Aradan 2 ay geçmesine rağmen Türk Telekom interneti bağlayamadı.
KULLANICI İSYAN ETTİ: KARADENİZ'İN YAYLASI DEĞİL, İSTANBUL'UN GÖBEĞİ
Türk Telekom abonesi en son çare olarak sosyal medya platformu Twitter'dan isyan etti. E-faturanının fotoğranı çeken kullanıcı "Kullanmadığım internetin faturasını ödüyorum, bu 2 oldu. 55 gündür nakil işlemini yapamadınız. İstanbul'un göbeği...@TTDestek @turktelekom" ifadelerini kullandı.
Mağdur Türk Telekom abonesi şu şekilde devam etti:
"Karadeniz'in yaylası değil, İstanbul'un göbeği... İnterneti nakil edememelerinin nedeni altyapı çalışmasıymış:)) Çok hızlısınız MAŞALLAH... suç sizde değil sizi tercih edende #TTNET"
TÜRK TELEKOM CEVAP VERDİ
Türk Telekom abonesine, "Merhaba Barış Bey, talebiniz ile ilgili yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaranızı direkt mesaj olarak bize yazar mısınız?" şeklinde cevap verdi. Abone, telefon numarasını yazdı. Ertesi gün öğlene doğru aranan abonenin tekrar nakil işlemi alındı. Temmuz ayından beri kullanmadığı internetin faturasını ödeyen aboneden bu sefer de 24 lira nakil işlemi talep edildi. Bunu da kabul eden kullanıcıya 'internet veri portları dolu, işleminizi gerçekleştiremiyoruz' denildi. Türk Telekom abonesi ise 'işinin internet üzerinden olduğunu, zaten 2 aydır mağdur edildiğini, kullanmadığı internetin faturasını ödediğini' söyledi. Müşteri hizmetleri ise kendilerinin hiçbir şey yapamayacaklarını, en kısa sürede dönüş yapacaklarını belirtti.
BU HANGİ VİCDANA HANGİ KANUNA SIĞAR?
Türk Telekom'un cevabından sonra kullanıcı bugün yaşadıklarını Twitter'da paylaştı. 'Bu hangi vicdana hangi kanuna sığar?' diye soran kullanıcı '@TTDestek ve @turktelekom'u da mention'layarak şunları yazdı:
Bugün aradılar, görüştük, yine internetimi bağlayamayacaklarını söylediler. Bu seferki mazeretleri İNTERNET VERİ PORTLARININ dolu olması...
'Evsiz internet kalmasın' kampanyanız da fiyasko çıktı demek... İstanbul'un göbeğinde 2 aydır internet bağlayamayanlar köylere nasıl gidecek
2 aydır internet kullanmıyorum, ama fatura ödüyorum, bu hangi vicdana hangi kanuna sığar? Tüketici mahkemesine mi başvurmam gerekiyor?
Taahhütüm dolduğunda interneti iptal ettireceğim. Başka operatörlerden 2 hattımı Türktelekom'a taşımıştım, onları da taşıyacağım