BAE: Türkiye'nin âkil olmasını umuyoruz!

Katar'a yönelik izolasyon politikasının yıllar boyunca devam edebileceğini söyleyen Birleşik Arap Emirlikleri Dışişleri Bakanı Enver Gargash, Türkiye'nin Katar konusundaki tutumu hakkında da konuştu.

BAE: Türkiye'nin âkil olmasını umuyoruz!

Katar'a yönelik izolasyon politikasının yıllar boyunca devam edebileceğini söyleyen Birleşik Arap Emirlikleri Dışişleri Bakanı Enver Gargash, Türkiye'nin Katar konusundaki tutumu hakkında da konuştu.

19 Haziran 2017 Pazartesi 14:10
280 Okunma
BAE: Türkiye'nin âkil olmasını umuyoruz!

Gargash, "Türkiye'nin âkil olmasını ve çıkarlarına en çok hizmet edenin Katar'a yönelik girişilen eylem olduğunu anlamasını umuyoruz" açıklamasında bulundu. Arap bakan, Türkiye'nin şu anda Katar meselesinde ideolojik hedefleri ve milli çıkarları arasında dengede kalmaya çalıştığını ifade etti. 

Gargash, Katar'ın politikalarının değiştirmemesi durumunda söz konusu ülkeye yönelik izolasyonun yıllar boyunca devam edebileceğini söylerken, arabuluculuk rolü için Kuveyt'in uygun olduğunu ifade etti. 

"Karalama kampanyası" suçlaması

Öte yandan Katar, kendisiyle tüm ilişkileri kesen Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Bahreyn ve Mısır'ı "karalama kampanyası" yürütmekle suçladı. Katar hükümetinin iletişim ofisi direktörü Şeyh Saif Bin Ahmed, "Ülkemize yönelik abluka iki haftadır sürüyor ve bize abluka uygulayan ülkeler krizi çözmek için hiçbir formül önermedi" dedi. Bin Ahmed "Komşularımızın temeli olmayan bir propaganda kampanyasına zaman ve kaynak ayırmaları çok talihsiz. Abluka uygulayan ülkeler terörizmi bir karalama kampanyası olarak kullanıyor" dedi.

Ayrıntılar geliyor...
 


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gülistan 2017-06-19 17:35:25

Devlet olarak fazla açılmayacaksın çünkü açılırken varış noktasına kadar olan bölgede hakimiyet kuramazsan kaybeden olursun. Devlet bütçesi savaş ekonomisi eritir farkına varamazsın.

Avatar
:::::::::::::::::::1 2017-06-20 04:01:56

katar krizi denilmişlikle ilgili...
yorumlar mış ki..


DUR YOLCU!!!!!!!!!!!

SADECE DENİLİR DUYULURCALAR,,,
basında yayından ve sair
MIŞ Kİ!!!!!!!!!!!!!!!!

YİNE ELÇİYE ZEVAL OLMAZLA((ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM)
RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu



mübareklik,,GÖNLÜ GÜZELLİK sen ayrı kulak et.
FENALIK PEŞİNDE KOŞTURAN SOYTARILIK DENİLMEYİ kendine TARDİR EDİLME GÖREN,,,sen ayrı,,,
((BÖLÜP PARÇALAYIP YÖNETME,,,kahrolası FİTNECİLİĞİ sen bambaşkasın İLAHİYAT İNDİNDE ZATEN..)))estağfuğrullah el azim

Avatar
::::::::::::::::::::::.2 2017-06-20 04:02:23

BİR AKİD BİR ANTLAŞMAMI VARDIR ,VARDI,, katar merkezli PETROL DOĞALGAZ TİCARETİ VESAİR İÇİN;;
BİR AKİD ANTLAŞMAMI VARDIR,,VARDI….el cezire tvleri kurulaıya dek,,,SİYASAL KONJONKTÜR OLUŞMASINA DAİR…
BİR ANLAŞMAMI VARDIR,,VARDI ULUSLARASI YOL BÖLÜRLEYİCİLİKTE,,,KATAR MERKEZLİ,,,YETKİNLEŞMİŞ…

Avatar
::::::::::::::::::::::.3 2017-06-20 04:02:51

::::::::::::::::::::::::::::::HOOOOOOP!!!!!!!!!!!
ÖYLE o anlaşma biter,,,masayı KALDIRIR atarım,,,,HİÇBİRŞEYİ TANIMAM!!!!!!!!!!!!!
DENİLEMEYECEĞİ((((Allah(c.c)indinde mümkün değildir bir)

::::::::::::::::insanlık tarihi,,ticari,,kültürel,MUASIR,mutabakatlıklarda,,,EMSALİ YOKTUR İKİ
::::::::::::::::::::::BÖYLE ŞEYLER YAŞANIR YAŞATILacak olursa,,,devamında,,,sebeplisi ayrıca,,,her ne muhatabını bekleyen,,,acılar cefalar elem kederler,,,hep bilinendir ((üç)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ALLAH(IN) arzusu bellidir,,,HER NE PEYGAMBERLERİMİZ DE BUNU ANLATMIŞ VE GÖSTERMİŞDE KİDİR DE(((ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM))))Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed;;

Avatar
::::::::::::::::::::::.4 2017-06-20 04:03:21

::::::::::::::::::::::::
BİR AKİD BOZULUP,,,BİR KONJONKTÜR BOZULUP YEPYENİ BİR AKİD,,KONJONKTÜRLE GİDİLECEKSE,,,,
sorulacak sualler olur..BU ,,el cezireye dek,,siyasal konjontürleştirilmiş,,AKİD KONJONKTÜR ZAMANLIMIYDI Kİ,,,((bir zaman dilimli miydi,,bir sonu varmıydı,,o da bu zaman mıdır ???))

devamıyla
((((((((((((((((;;;;;kötü konjonktür BOZULABİLİR HATTA ,,,savaşımla,,savaşla,,CİHADLA bozulabilir,BOZULURİLGİLİ SÜRECİ YAŞANIP YAŞATILIP,,,vakti saatinde bozulması gerekir((Allah(c.c))VAADİ HAKKI EMRİDİR BU BAMBAŞKA)))))))))))))))))))
(HELE HELE.suriye akla gelemeyesice FENALIĞI,,IRAK AKLA FELMEYESİCE FENALIĞI,,,müslümanı da,,hristiyanı da,,yahudisi de,,ineğe tapanı da olan,,,İSAİLOĞULLARI KAVMİYETİ,,ismiyle İSRAİL İSMİYLE anılan yerlerdeki yaşatılan fenalıklar APAYRI,,,,,,,,,,,,,((((mısır da yaşatılan en küçük ifadesiyle YABANİLİK APAYRI)))),bu katar konkonktürlüğünün mütesebbipliği ise BAMBAŞKA)))
((BU KATAR KONJONKTÜRLÜĞÜ FENALIĞIN ,,,DOĞUŞU,,YAVRUSU EVLADI İS BAMBAŞKA))

Avatar
::::::::::::::::::::::.5 2017-06-20 04:03:54

ki BÖYLE BİRŞEY YOKSA,,,


HELE ((kötü olmayan!!!!!!!!!)İYİ KÖTÜ,,İYİLİK DE VEREN BİR KONJONKTÜRSE,,AKİDSE,,
BÖYLESİNİ BOZMANIN APAYRI,,,
(((HELE YUKARIDA ANILAN FENALIKLARDAN MÜNEZZEH,,,ÖYLE FENALIKLAR İÇİNDE,,,BİR NEFES ALIP VERME konjonktürüyse,,,BU KATAR AKDİ,,KONJONKTÜRÜ BAMBAŞKALIKLA)))
((kötü olmayan!!!!!!!!!)İYİ KÖTÜ,,İYİLİK DE VEREN BİR KONJONKTÜRSE,,AKİDSE,,
BÖYLESİNİ BOZMANIN APAYRI,,,


”””””””
doğru ve emniyetlice yepyeni ((((ÇOOKK DAHA İYİ!!!)))
bir konjonktür,,akid ETME ZARURETİ VARDIR LA BERABER Kİ;;
ve önemlicesi ki!!!!!!!!!!!!!BU YENİ KONJONKTÜR KURULUŞU AKİD,,,
MUHATAPLARINA,,,,bedel ödemeyi,,,,(((TAZMİNATLAR,,,VESAİR..NELER NELER)))ÖDEMEYİ DE GEREKTİRİR,,,

Avatar
::::::::::::::::::::::.6 2017-06-20 04:04:14

“”””””””
doğru ve emniyetlice yepyeni ((((ÇOOKK DAHA İYİ!!!)))
bir konjonktür,,akid ETME ZARURETİ VARDIR …LA BERABER Kİ;;
ve önemlicesi ki!!!!!!!!!!!!!BU YENİ KONJONKTÜR KURULUŞU AKİD,,,
MUHATAPLARINA,,,,bedel ödemeyi,,,,(((TAZMİNATLAR,,,VESAİR…..NELER NELER)))ÖDEMEYİ DE GEREKTİRİR,,,

Avatar
::::::::::::::::::::::.7 2017-06-20 04:04:42

ASARIM KESERİM,,
YAPARIM EDERİM,,,
denilmez,,denilemez ki,,
yukarıda alatılmaya çalışılmışlıkla sonu hep bellidir ki(Allah muhafaza buyursun))

her ne muhatplığa ülkeselliğiğe...ifade edilir edilemez muhataplığa,,ilgililiğe....rabbimiz ferahlıklar ihsan etsin deniliyormuş ki;;
aklıselim,,,selamet,,,TİCARETTE ,,HER NE BEŞEŞERİYETTE FERAHLIK HUZUR BEREKET İHSAN ETSİN;;


HAK YOLDA OLUNSUN İNŞAALLAH Kİ;;;buradadır ancak,,,RABBİMİZCE YARADANIMIZCA ,,VAREDENİMİZCE vaad olan deniliyormuş ;;;
duyulurcaymış ki;;;