Fransa'dan Afrin harekatı için skandal açıklama

Fransa Cumhurbaşkanı Macron, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin ÖSO birlikleriyle Suriye'nin Afrin bölgesine düzenlediği Zeytin Dalı Harekâtı'yla ilgili açıklamalarda bulundu.

Fransa'dan Afrin harekatı için skandal açıklama

Fransa Cumhurbaşkanı Macron, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin ÖSO birlikleriyle Suriye'nin Afrin bölgesine düzenlediği Zeytin Dalı Harekâtı'yla ilgili açıklamalarda bulundu.

22 Mart 2018 Perşembe 23:38
Fransa'dan Afrin harekatı için skandal açıklama

Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin ÖSO birlikleriyle Suriye'nin Afrin bölgesine düzenlediği Zeytin Dalı Harekâtı'yla ilgili açıklamalarda bulundu. Macron, TSK'nın denetimine giren Afrin'le ilgili  ''Suriye gibi egemen bir ülkede işgali asla desteklemeyeceğiz" dedi.

AB ile Türkiye ilişkilerinin normale dönmesi gerektiğini belirten Macron, bu konuda Fransa'nın elinden geleni yapacağını söyledi.

Brüksel'deki AB liderler zirvesi öncesi gazetecilere konuşan Fransa Cumhurbaşkanı Macron, Afrin konusunda her zaman net olduğunu belirtti.

"ÜLKE SAVAŞ DURUMUNDA BİLE OLSA..."

Sputnik'te yer alan habere göre, Fransa Cumhurbaşkanı, Afrin'e yönelik Zeytin Dalı Harekâtı'yla ilgili şunları söyledi:

''Türkiye’nin güvenlik kriterlerini göz önünde bulundurmamız gerektiğini düşünüyorum. Ancak Suriye gibi egemen bir ülkede işgali hiçbir zaman desteklemeyeceğiz. Ülke savaş durumunda olsa bile.''

AB-TÜRKİYE İLİŞKİLERİ

Macron,  AB'nin Türkiye ile olan diyaloğu çerçevesinde ilişkilerin normale döndürülmesi gerektiğini ve Fransa'nın bu anlamda elinden geleni yapacağını dile getirdi.

Macron, göreve gelir gelmez, selefi François Hollande'ın Suriye politikasında revizyona gitti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-03-23 02:21:13

Isit halifesi pezevengin evladi hirsiz katil kerdogan piçleri...afrin size mezar oluyor olacak

Avatar
Amed 2018-03-23 02:17:08

Dogrular tc için skandaldir,baska bir ulkede bayrak dikmis asker bulunduruyorsun ne denir buna siz ne alçak bir illetsiniz

Misafir Avatar
VATANDAS 2018-03-23 19:07:51 @Amed

AMEDİNE SOKAYIM YAHUDİ DÖLLEMELERİ SİZİ AMED KIÇINIZA GİRDİ DAHA BİZ COK BAYRAK DİKECEGIZ ADAM OLUN LAN MAYMUNLAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iskenderun akp belediyesi 2018-03-23 09:31:45 @Amed

bakın iskenderun akçay 342 nolu imarsız parsele 100000tl.rüşvet alıp bina yaptıran ruhsat veren her akşam rakı içen dingil bey birde utanmadan cuma mesajı yolluyor.okuyun vatandaş,ey rabbim şu sonsuz ve merhamet dünyasındanbir damlada olsa nasiplenmeyi hak eden kullarından eyle bizi cumanız mubarek olsun.lan gavvat avukatlar aracılığı ile belediyeye otobüs alacağız ayağıyla 50000-100000 rüşvet istiyorsun haramzade hak edene ver ruhsatı .meclis üyen erdal bönce oğluda rüşvet olarak bu yere ortak edilmiştir.akp ilçe başkanı endüstri melek lisesi mezunu b.bestami bilgilide bekbele belediye başkanı iken rüşveti almıştır.işte kökten hırsız akpliler. haydi iskenderundan namuslu vatanperver bir savcı bekleniyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-03-23 00:07:45

Bunların ne kadar kaliteli orospu çocuğu olduğu belli PKK nın neden bitmediği cok acık... Bunlar tam bir orospunun yahudi döllemesi

Misafir Avatar
ERTUGRUL 2018-03-23 11:15:10 @Vatandaş

CP DENEN GÖTÜN ZORUNA GİTMİŞ BELLİ.... OLUM ADAM OLUN ULEN ADİLER KARI GİBİ ETEK GİYİP SAVAŞMAYIN GÖT SIKIŞINCA KAÇACAK DELİK ARIYORSUNUZ... BU DEVLETE KURŞUN SIKAN YEDİĞİ EKMEĞE TÜKÜREN HERKEZ ALLLAH VERECEĞİ CEZAYI VERİYOR ... DAHA YENİ BAŞLADI SİZİ DAHA ÇOK AMUDA KALDIRACAGIZ DUA EDİN DAHA KAFANIZA SOKAK ORTASINDA SIKMADIK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-03-23 03:14:15 @Vatandaş

Sizden ala kahpe çocugumu var,barbar it soylari

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cahil 2018-03-23 01:03:01

EY VATANDAS BUNLARI DEGERLENDIRMISSIN ALA PEKI BUNLARIN LIBYAYA YAPTIGI HACLI OPERASYONUNA ALTI SAVAS GEMISI VEREN TAYYIP ERDOGAN NE OLUYOR ACELE CEVAP

Avatar
veli 2018-03-22 23:43:35

ya cok komiksiniz tarihinize bi bakin hic utanmiyorsunuz

Avatar
Alayı Nato da "PARTNER" çakalların 2018-03-23 02:05:27

Bu ikiyüzlü açıklamalar Fransız halkı için..Çok "mahçup oldular"..Çok yürüyüşler yapıldı Fransadaçok kınansılar sessizliği böyle açıklama ile kendi kamuoyunu yatıştırıyor kapitalist tüccarlar..Afrin Bahane Silah satışları ŞAHANE..Füze anlaşmalrı yok sadece bir çok ortak şirketler milyarlar götürüyor..Olan yoksul çocuklarının ölümüne oluyor..Zamanında Öcalan çok söyledi "Avrupayı-Amerikayı karıştırmayın.Bu bizim kendi sorunumuz biz çözeriz"sesi 1993 den bu yanaen son 2013 de çözüm sürecinde YPG ile TC nin Süleymanşah operasyonunda da söyledi ama Dünyanın yam yam kapitalistleri "Ne Barışı Ulan karıştırma işimizi bozma" diye özellikle knouşturmayıon şu adamı diye TECRİT uyguluyorlar.Hadi bir kişi yalan desin.Videolarda Youtubelerde kitaplarda duruyor görüşme notları..Irkcılar kapitalistler şeriatcılar Halklar ve Türkiye düşmanıdırlar..Kahrolsun halkları birbirine düşüren emperyalis silah tüccarları ve BOP projesi mimarları.Akp nin pazarlamadığı vatan toprağı değerleri kalmadı.

Avatar
Recep aga ya duyurulur 2018-03-23 07:13:02

yapilan soykirimidir ve mutlaka ve mutlaka hukuk önünde basta Recep aga olmak üzere herkes hesap verecek..

Avatar
Qwert 2018-03-23 02:28:57

it ürür kervan yürür.

Misafir Avatar
VATANDAS 2018-03-23 19:06:30 @Qwert

CP DAHA SIRADA SİZİN GİBİLER VAR AZ KALDI BEKLEYIN BU DEVLETE NASIL KÜFREDİYORSUNUZ DAHA COK CEKICEKSINIZ SANKI CANIN YANMIS PKK YANDASI SENI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2018-03-23 02:50:31 @Qwert

Afrin tc'yi ekonomik çokusun esigine getirdi,o kervan yurumeyecek

Beğenmedim! (0)