Ortalığı karıştıran Trump, Kudüs hakkında ilk kez konuştu!

ABD Başkanı Donald Trump Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıyıp, büyükelçiliğin Tel Aviv'den Kudüs'e taşınması talimatını verdikten bir gün sonra Beyaz Saray'daki Hanuka Bayramı kutlamasına katıldı. Trump, "İsrail halkının yanında olmaktan ve kalıcı bağımızı güçlendirmekten gururluyuz" dedi.

Ortalığı karıştıran Trump, Kudüs hakkında ilk kez konuştu!

ABD Başkanı Donald Trump Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıyıp, büyükelçiliğin Tel Aviv'den Kudüs'e taşınması talimatını verdikten bir gün sonra Beyaz Saray'daki Hanuka Bayramı kutlamasına katıldı. Trump, "İsrail halkının yanında olmaktan ve kalıcı bağımızı güçlendirmekten gururluyuz" dedi.

08 Aralık 2017 Cuma 11:07
515 Okunma
Ortalığı karıştıran Trump, Kudüs hakkında ilk kez konuştu!

ABD Başkanı Trump, Beyaz Saray'da Yahudi bayramı Hanuka nedeniyle yapılan özel etkinliği ilk kez yönetti. Önceki gün Trump'ın aldığı Kudüs'ü İsrail'in başkenti olarak tanıma kararı yaklaşık 300 davetlinin katıldığı etkinliğe de damga vurdu.

'BİLHASSA ÖZEL OLDUĞU İÇİN TARİHE GEÇECEK'

Trump etkinliğin açılış konuşmasında "Bir nedenden dolayı bu odada çok fazla mutlu insan olduğunu biliyorum. Kudüs…Bu (etkinlik) bilhassa tarihe geçecek" ifadelerini kullandı.

'ŞU ANDA YAŞANANLARI VE KUDÜS İLE İSRAİL'İN HER YERİNDEKİ SEVGİYİ DÜŞÜNÜYORUM'

ABD'li uzmanlara göre Trump'ın Kudüs kararı, teröristlerin eline yeni koz verdi. Konuşmasında Trump "Hanuka, dünya genelindeki Yahudi ailelerin geçmişin mucizelerini ve geleceğin umutlarını kutladığı bir zaman. İsrail halkının yanında olmaktan ve kalıcı bağımızı güçlendirmekten gururluyuz. Şu anda yaşananları ve Kudüs ile İsrail'in her yerindeki sevgiyi düşünüyorum" dedi. Trump Hanuka'dan önce Noel nedeniyle Beyaz Saray'da yapılan etkinliğe katılmıştı. O etkinlikte 3 saat 25 dakika boyunca el sıktığını belirten Trump bunun bir 'rekor' olduğunu söyleyerek şaka yaptı.

Etkinliğe Trump'ın ailesinin yanı sıra Başkan Yardımcısı Michael Pence, ABD Hazine Bakanı Dteve Munchin ve Gazi İşleri Bakanı David Shulkin'in de aralarında olduğu çeşitli üst düzey yetkililer katıldı.

TRUMP AİLESİ TÖRENDE HAZIR BULUNDU

Etkinliğe Trump'ın eşi First Lady Melania Trump, kızı Ivanka, damadı Jared Kushner ile çocuları Arabella, Joseph ile Theodeore da katıldı. Ivanka Trump çocukları Joseph ile Arabella'nın Hanuka mumunu yaktıkları sırada çektiği videoyu da kişisel Instagram hesabından paylaştı. Ivanka Trump Yahudi eşi Kushner ile evlendikten sonra Ortodoks Yahudi geleneklerine bağlı olarak yaşamaya başlamıştı. Ivanka etkinlikte 3200 dolarlık Alexander McQueen imzalı siyah ve altın rengi bir elbise giydi.

'KENDİSİNE DÜŞMANCA DAVRANANLARI DAVET ETMEDİ'

New York Times'ın haberine göre  ise etkinliğe Trump muhalifi Demokrat Kongre üyeleri ile Yahudi liderler davet edilmedi. Etkinliğe katılan Amerika Siyonist Örgütü Başkanı Morton Klein ise Trump'ın Kudüs kararının İsrail için 'tarihi bir an' olduğunu söyledi.

NY Times'a konuşan Klein "İnsanlar şenlik havasında ve bu inanılmaz,tarihi andan gururlu. Trump kendisine düşmanca davrananları davet etmedi" dedi. Kongre'deki Yahudi Demokrat üyeler ise Trump'ın etkinliği 'partizanlaştırdığını' söyledi. Beyaz Saray ise konuk listesinin siyasi gerekçelerle azalatıldığı iddiasını reddeeti. 

First Lady Melania Trump'ın sözcüsü Stephanie Grisham, NY Times'a yaptığı açıklamada "Konukların siyasi bağlantıları hakkında bilgi sahibi değilim ancak bu seneki etkinliğin siyasi olmaktansa daha kişisel olmasının amaçlandığını biliyorum" dedi.

Hanuka Bayramı 12 Aralık Salı günü başlayacak. Beyaz Saray'da Hanuka mumu yakılması ve parti verilmesi ilk olarak Esk iBaşkan George W. Bush tarafından başlatılmışdı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.12.2017 13:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BLA BLA BLA..... 2017-12-08 14:52:07

BUT [[[[[[[[[[[[[[When I Look at the World]]]]]]]]]]]]]]]]]https://www.youtube.com/watch?v=BFRlOQzHPZo

Misafir Avatar
:::::::::OMUZ OMUZA:::::::::::: 2017-12-08 18:54:46 @BLA BLA BLA.....

[[[[[[[[[[[[KÜRESEL PSİKOPATİZME KARŞI OMUZ OMUZA]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BİR DE::::::::::::::::::: 2017-12-08 18:54:23 @BLA BLA BLA.....

DÜNYA İNSANININ GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA:::::::::::[[[[[[[[[[[[İKİNCİ ETAP BAŞLATILDI HE,,,,İNSANLAR,,ÖLECEK,,,HERYER YAKILACAK YIKILACAK HA]]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
amin amin amin 2017-12-08 18:40:04 @BLA BLA BLA.....

Ayı da bir depo balı bulur sevinir, yer yer yer ama sonunda ÇATLAR. TRUMP sonun vahim olacak inşaAllah. zalimlerin sonu hep hüsran olmuş sende hüsrana uğrayacaksın. zalimin gücü mazlumun ALLAH ı var. ALLAH cc her şeye gücü yetendir. . TRUMP kötü sonunu hazırlıyorsun. belanı en yakınlarından bulasın inşaAllah.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::::ORASI Kİ...... 2017-12-08 18:18:36 @BLA BLA BLA.....

orası::::::::::AKDENİZ İKLİMİ ,,,ÜLKESİ::::::::::::FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::::::::::ydi be trump….U DA ESİR ALDIĞINI ZANNEDEN KÜRESEL PSİKOPATİZM))) ..HEM DE NASIL (((HER DİNİN HER İNANIŞIN,HER MİLLİYETİN,,HER NE ETNİSİTENİN,,HAYAT TARZININ,,,,MUHATABINI HUZURSUZ EDESİYE KADAR HÜRRİYETİNİ DOYASIYA YAŞADIĞI…… HAH DEMOKRATİK LAİK,,,ESASİYEİ HUKUK DEVLETİYDİ BE…..GÜLLER AÇARDI CADDELERİNDE….PAPATYAYDI SOKAKLARININ İSMİ…(ALLAHUEKBER).. :::::::orası FİLİSTİNİN BAŞKENTİ::::::::: ::::::::::::::::ydi be ABD….(((Yİ DE ESİR ALDIĞINI ZANNEDEN KÜRESEL PSİKOPATİZM)))e hizmet eden,,salaklık gerizekalılık..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::işte harita::::::::::: 2017-12-08 18:15:23 @BLA BLA BLA.....

[[[[[[[[[[http://www.mepanews.com/haberler/10722-hangi-uelkeler-filistin-i-taniyor.html ]]]]]]]]]]] hadi radikal ,,,terörist desene.....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
.......... listesi bu ........... 2017-12-08 18:14:21 @BLA BLA BLA.....

https://www.stratejikortak.com/2015/12/filistini-taniyan-ulkeler-listesi.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
(((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN))) 2017-12-08 17:25:47 @BLA BLA BLA.....

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::UĞRAŞMAMASI GEREKEN İŞLERLE UĞRAŞAN::::::::::KENDİNİ FENALIKLARA SÜRÜKLER,,,,,ATEŞLERE ATAR::::::::::::::::KENDİ EDER KENDİ BULUR:::::::::::::İYİLİK EDEN İYİLİĞİ DE KENDİNDEN,,,FENALIK EDEN FENALIĞI DA KENDİNDEN BULUR:::::::::::::::::KANUNDUR İSMİ------------------ETKİ TEPKİ Kİ,,,,,,ASLA DEĞİŞMEZ DEĞİŞEMEZ(((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
VE !!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-08 17:21:09 @BLA BLA BLA.....

FİLİSTİNDE """""""""" ANCAK VE ANCAK::::::::::::KANUNİ ESASİYEYE MUTLAK SADIK,,,,,..............israil ismiyle,,,,bir ŞEHİR Mİ,,,,BİR EYALET Mİ,,,KURULABİLİR,,,,,KURULAMAZ MI,,,,,,""""""""""""",BUNLARIN HEPSİNE.........DE ...FİLİSTİNLİLER,,,,MAHFUZİYETİ ALİYEİ KARAR VEREBİLİR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
.......... 2017-12-08 17:18:39 @BLA BLA BLA.....

HAH İSRAİL Mİ::::::::::::İSRAİL,,,,,için,,,DÜNYADA NE REZİLLİKLER YAŞATILDIĞI zamanLARda,,,filistiSTİNLİLER DEMİŞTİR,,,,,O REZİLLİK VE PSİKOPATİZMİ YAŞATANLARA(((ALLAH SİZİ KAHRETSİN DEYU DA))))),,,,,,,,avrupalardan gelinip,,,,FİLİSTİNE SIĞINILMIŞTIR..!!!!!!!!!!!!!!!!!Kİ,,,,,,filistinliler,,,hep haklıdır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-08 17:14:42 @BLA BLA BLA.....

şu kaFalara iyi sokulsun:::::::::::::::ve iyi bilinsin ki:::::::::::::::::::.EVVELA ORASI FİLİSTİN DEVLETİDİR::::::::::::::VE BAŞKENTİ KUDUSTÜR,,,FİLİSTİN DEVLETİNİN Kİ:::::::::::::::BU SORUMLULUK FİLİSTİN DEVLETİNE,,,,VE İNSANLIĞAAA,,,,MUKADDESİYE EMANETTİR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
.... 2017-12-08 14:54:48 @BLA BLA BLA.....

[[[[[[[[[[[[[https://www.youtube.com/watch?v=Swpf-zMaCK4]]]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Avatar
Beyati Pesrev (Seyfettin Osmanoglu) 2017-12-08 15:00:34

https://www.youtube.com/watch?v=DWXuaRyS23s

Misafir Avatar
Kani Karaca - Canı Canana Kurban Eyleyen Gelsin 2017-12-08 15:15:45 @Beyati Pesrev (Seyfettin Osmanoglu)

her NE FENALIĞIN mutlak hesabı vardır...Kİ,,MÜLK ONUNDUR((((HAYYUL KAYYUM ALLAH)))))...NASILLIĞINI DA,,,BİLEN O DUR Kİ::::::::::::(GAYBUL ALİMDİR,,,GAYBUL HAKİM,,,ALLAH(C.C)(((((((kuvvetli hiddet anında nefsine hakim olandır))))hadisi şerif:::::::::::(((hayyul kayyum Allah)))[[[[[[[[[[[[[[[[[https://www.youtube.com/watch?v=Ytb3Pq1x27Y]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::geçmiş zaman olur ki... 2017-12-08 15:06:16 @Beyati Pesrev (Seyfettin Osmanoglu)

Kâni Karaca TRT Peşrevi (Bayati Peşrevi)[[[[[[[[[[[[[[[[[[https://www.youtube.com/watch?v=aUq1ziktxoQ ]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (0)
Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-08 17:15:13

şu kaFalara iyi sokulsun:::::::::::::::ve iyi bilinsin ki:::::::::::::::::::.EVVELA ORASI FİLİSTİN DEVLETİDİR::::::::::::::VE BAŞKENTİ KUDUSTÜR,,,FİLİSTİN DEVLETİNİN Kİ:::::::::::::::BU SORUMLULUK FİLİSTİN DEVLETİNE,,,,VE İNSANLIĞAAA,,,,MUKADDESİYE EMANETTİR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
(((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN))) 2017-12-08 17:25:32 @!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::UĞRAŞMAMASI GEREKEN İŞLERLE UĞRAŞAN::::::::::KENDİNİ FENALIKLARA SÜRÜKLER,,,,,ATEŞLERE ATAR::::::::::::::::KENDİ EDER KENDİ BULUR:::::::::::::İYİLİK EDEN İYİLİĞİ DE KENDİNDEN,,,FENALIK EDEN FENALIĞI DA KENDİNDEN BULUR:::::::::::::::::KANUNDUR İSMİ------------------ETKİ TEPKİ Kİ,,,,,,ASLA DEĞİŞMEZ DEĞİŞEMEZ(((VELHAMDULİLLAHİRABBİLALEMİN)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
VE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2017-12-08 17:25:09 @!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FİLİSTİNDE """""""""" ANCAK VE ANCAK::::::::::::KANUNİ ESASİYEYE MUTLAK SADIK,,,,,..............israil ismiyle,,,,bir ŞEHİR Mİ,,,,BİR EYALET Mİ,,,KURULABİLİR,,,,,KURULAMAZ MI,,,,,,""""""""""""",BUNLARIN HEPSİNE.........DE ...FİLİSTİNLİLER,,,,MAHFUZİYETİ ALİYEİ KARAR VEREBİLİR::::::::::::::::KUDÜS FİLİSTİNDİR,,,,FİLİSTİNİN BAŞŞEHRİ KUDÜSTÜR::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::BU SORUMLULUK FİLİSTİN DEVLETİNE,,,,VE İNSANLIĞAAA,,,,MUKADDESİYE EMANETTİR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
........... 2017-12-08 17:21:39 @!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAH İSRAİL Mİ::::::::::::İSRAİL,,,,,için,,,DÜNYADA NE REZİLLİKLER YAŞATILDIĞI zamanLARda,,,filistiSTİNLİLER DEMİŞTİR,,,,,O REZİLLİK VE PSİKOPATİZMİ YAŞATANLARA(((ALLAH SİZİ KAHRETSİN DEYU DA))))),,,,,,,,avrupalardan gelinip,,,,FİLİSTİNE SIĞINILMIŞTIR..!!!!!!!!!!!!!!!!!Kİ,,,,,,filistinliler,,,hep haklıdır

Beğenmedim! (0)
Avatar
Peace at Home, Peace in the World 2017-12-08 18:20:42

Peace at Home, Peace in the World
AMERIKAN BASBAKANI TRUMP BEY IN DIKKATINE
AMERIKADA KIZILDERILELERE KARSI YAPILAN HATALAR TEKRARLANMASIN LUTFEN TARIH AFFETMEZ EMINIMKI ILERDE TARIHDE HAKKINIZDA DUNYA BARISI ICIN VERDIGINIZ EMEGINIZLE ANILIRSINIZ ATATURK UN DEDIGI GIBI YURTTA SULH CIHANDA SULH DUNYA BARISI ICIN COK ONEMLI KUDUS ISRAIL ICIN NE KADAR ONEMLIYSE FILISTIN HALKI ICINDE COK ONEMLI KUDUS ORTAK KULLANIM ALANI OLMALI SEATTLE MEKTUP ( Seslendirme - Nebi BAYRAKDAR / Düzenleme - Eray UYSAL
https://www.youtube.com/watch?v=ynvhjH7NhXY

Avatar
hakikat olan:::::::::::: 2017-12-08 14:06:28

Felak Suresi ve Nas Suresi (Felâk Nâs) için Peygamber Efendimiz "Bu gece indirilen ayetler var ya, onlar gibisi hiç görülmemiştir" buyurmuşlardır. Sıkıntı, nazar, kazadan ve beladan korunmak için bu sureler şifa gibidir.
Peygamberimiz (S.a.v.) "Felâk ve Nâs sûrelerini okuyup bu iki sûre ile Allaha sığının zira Allaha hiç bir kul bunlardan daha fazîletli birşey ile sığınamaz" buyurmuşlardır.
Felak Suresi kötülüklerden bahsettiği için kötülükten Allah'a sığınmak için okunabilir. Nas Suresi vesvese ve vesvesecinin şerrinden bahsetmektedir. Kısaca bu iki sure her derde dava gibidir.
Her türlü emin olamadığınız şeylerden bu sureler ile Allah'a sığınabilirsiniz. Gece yatmadan önce Ayetel Kürsi, İhlas Suresi, Felak Suresi ve Nas Suresini okuyun bunlar size kafi gelirler.
Bu sureleri devamlı olarak okuyan devamlı bir sıhhat içinde olur. Bunlar her türlü kötülük için koruyucu surelerdir.

Misafir Avatar
ASR :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 2017-12-08 14:11:46 @hakikat olan::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ASR
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Bismillahirrahmânirrahîm.
1- Vel asr
2- İnnel insane le fi husr
3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr
Anlamı
Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.
1- Asra yemin olsun ki,
2- İnsan mutlaka ziyandadır.
3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::::::::::::::: 2017-12-08 14:10:11 @hakikat olan::::::::::::

Ayetel Kürsi
::::::::::::::::::::::::::::::::
* Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyum
* la te'huzühu sinetüv vela nevm
* lehu ma fis semavati ve ma fil ard
* men zellezi yeşfeu indehu illa bi iznih
* ya'lemü ma beyne eydihim ve ma halfehüm
* ve la yühıytune bi şey'im min ilmihi illa bi ma şa'
* vesia kürsiyyühüs semavati vel ard
* ve la yeudühu hıfzuhüma
* ve hüvel aliyyül aziym
::::::::::::::::::::::::::::::::

Allah, kendisinden başka hiçbir ilâh olmayandır. Diridir, kayyumdur. Onu ne bir uyuklama tutabilir, ne de bir uyku. Göklerdeki her şey, yerdeki her şey Onundur. İzni olmaksızın Onun katında şefaatte bulunacak kimdir?
O, kulların önlerindekileri ve arkalarındakileri (yaptıklarını ve yapacaklarını) bilir. Onlar Onun ilminden, kendisinin dilediği kadarından başka bir şey kavrayamazlar. Onun kürsüsü, bütün gökleri ve yeri kaplayıp kuşatmıştır. (O, göklere, yere, bütün evrene hükmetmektedir.) Gökleri ve yeri koruyup gözetmek Ona güç gelmez. O, yücedir, büyüktür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ayetel Kürsi::::::::::::::::: 2017-12-08 14:08:57 @hakikat olan::::::::::::

Ayetel Kürsi yada Ayetel Kürsi duası olarakta isimlendirilen bu ayet Bakara suresinin 255. ayetidir. Ayetel Kürsi için Peygamberimiz ayetlerin efendisidir buyurmuşlardır.
Ayetel Kürsi Allah'ın bir olduğunu, ondan başka ilah bulunmadığını, herşeyin onun olduğunu, O'nun kürsüsünün bütün yeri ve göğü kapladığını bildirdiği için Kur'an'daki yeri bambaşkadır.
Bir çok alim Ayetel Kürsi'nin faziletini vurgulamışlardır.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
::::::::::::::::::::::::::: 2017-12-08 14:07:46 @hakikat olan::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
1.Kul, euzü birabbin nâs,
2. melikin nâs,
3. ilâhin nâs,
4. min şerril vasvasil hannas,
5. elleziy yuvesvisu fiy sudûrin nâs,
6. minel cinneti ven nâs.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1-2-3-4-5-6. De ki: “Cinlerden ve insanlardan; insanların kalplerine vesvese veren sinsi vesvesecinin kötülüğünden, insanların Rabbine, insanların Melik’ine, insanların İlah’ına sığınırım.”
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
:::::::::::::::: 2017-12-08 14:07:06 @hakikat olan::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
1.Kul, euzü birabbil felâk,
2. min şerri ma halak,
3. ve min şerri gasikin iza vakab,
4. ve min şerrin neffassâti fil ukad,
5. ve min şerri hâsidin iza hased.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


1-2-3-4-5. De ki: “Yarattığı şeylerin kötülüğünden, karanlığı çöktüğü zaman gecenin kötülüğünden, düğümlere üfleyenlerin kötülüğünden, haset ettiği zaman hasetçinin kötülüğünden, sabah aydınlığının Rabbine sığınırım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
::::::::::ASR ::::::::::::::::::::::::::: 2017-12-08 14:11:25

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
ASR
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Bismillahirrahmânirrahîm.
1- Vel asr
2- İnnel insane le fi husr
3- İllellezıne amenu ve amilus salihati ve tevasav bil hakkı ve tevasav bis sabr
Anlamı
Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.
1- Asra yemin olsun ki,
2- İnsan mutlaka ziyandadır.
3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır.

Avatar
kahin 2017-12-08 16:25:24

bitcoin lale sogani hikayesinden beter olacak hemde cok yakin zamanda hemen cikin bitcoinlerinizi satin ben sizi deprem oncesi uyariyor ve evden cikmanizi sagliyorum .cok az zamaniniz va yoksa alim Allah lale soganindan corbada olurda bu sanal sifre sisteminden tam batarsinz corba bile olmaz paralarin ucmasina son bir hafta benden demesi

Avatar