banner87

Rusya'dan flaş 'kimyasal' açıklaması: Askeri müdahaleyi meşrulaştırma amaçlı

Rusya Dışişleri yetkilileri, Suriye’nin Doğu Guta bölgesinde cihatçı grupların elinde tuttuğu son yer olan Duma’da, ordunun kimyasal silaha başvurduğu yönündeki iddiaların, bu ülkeye dışarıdan askeri müdahalenin meşrulaştırılması amacıyla ortaya atıldığını söyledi.

Rusya'dan flaş 'kimyasal' açıklaması: Askeri müdahaleyi meşrulaştırma amaçlı

Rusya Dışişleri yetkilileri, Suriye’nin Doğu Guta bölgesinde cihatçı grupların elinde tuttuğu son yer olan Duma’da, ordunun kimyasal silaha başvurduğu yönündeki iddiaların, bu ülkeye dışarıdan askeri müdahalenin meşrulaştırılması amacıyla ortaya atıldığını söyledi.

08 Nisan 2018 Pazar 14:57
Rusya'dan flaş 'kimyasal' açıklaması: Askeri müdahaleyi meşrulaştırma amaçlı

Rus Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, Duma’da pek çok kişinin ölmesine, çok sayıda kişinin de yaralanmasına sebep olduğu söylenen kimyasal saldırı iddiaları 'tehlikeli provokasyonlar' olarak nitelendi.

Sputnik'te yer alan habere göre, açıklamada, "bunun gibi yalan haberlerin amacının, Suriye’deki teröristler ile uzlaşılması mümkün olmayan radikal muhalifleri korumak ve bu ülkeye dışarıdan olası güç saldırılarını meşrulaştırmak" olduğu kaydedildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.04.2018 14:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YEŞŞEEE SİYONİST-AKP ...YALANLARINIZI YİYİM !!!! 2018-04-08 18:53:44

TAYYİP AMCA ; YAHUDİ'DEN ALDIĞI BÜYÜK-MASON VE YAHUDİ-HİZMETKÂRI MADALYALARININ HAKKINI VERİYOR ! IRAK , LİBYA ŞİMDİDE SURİYE AQ... :(

Avatar
Bilgin 2018-04-08 15:22:43

Batılı ülkelerin gözü iyicene dönmüş. Uzun zamandan beri gaz kullanımı konusunda provakasyonlar yapılıyordu. Böyle bir zamanda dünyanın en aptal insanı bile bunu göze alamaz. Yani tamamen uydurma haberler. Bunun sonucu dünya savaşına bile gider. Galiba bazılarının endazesi bozulmuş !

Avatar
KECi COBANI 2018-04-08 15:44:28

RUSYANIN ACIKLAMASINA YÜZDE YÜZ KATILYORUM NE YAZIK Ki TÜRK HÜKÜMETiDE BU YARATIK TERÖR ÖRGÜTLERiNi KORUMAYA CALISIYOR

Avatar
Aytekin 2018-04-08 17:22:33

Bu saldırıyı(ki böyle bir saldırı yaşanmadı,beyaz miğferli yavşakların kurguladığı beşinci sınıf bir mizansenden başka bir şey değil) Esat'ın düzenlediğine inanmak için su katılmamış saf bir geri zekalı ya da ensesi KALIN BİR AMERİKAN ÇAKALI olmak lâzım.

Avatar
Cahil 2018-04-08 17:35:10

DUNYA IMPARATORLUGUNU KAYBETTIGINI GOREN CIN KARSISINDA CIN CARPMISA DONEN AMERIKA VE BATI EMPERYALIST ULKELERI NE YAPACAGINI SASIRDI SURIYEDE MASTURBASYON YAPIYORLAR AMA SARI DENIZ VE BALTIK DENIZINDE BI HALT YIYEMIYORLAR KIMSE GORMUYOR SANIP SURIYE UZERINE FANTAZI YAPANLAR SABAH UYANINCA BIRKEZ DAHA DUNYAYI KAYBETTIKKERINI GORUYORLAR ARTIK NE AVRUPA NE AMERIKADAN NEDE USAGI BOPCULAR DUNYADA BIR HALT ISLEYEMEZLER TIPASI YIYEN SURIYENIN ARKASI RUSYA CIN IRAN A SAVAS ACAR ACAMIYORLARSA TIPALARI YEMIYORDUR UCUNCU DUNYA SAVASI FANTAZISIYLE OYALANANLAR UCUNCU DUNYA SAVASI ICIN SAVASACAK KIM VAR PARDON PARALI ASKER OSO VAR BASKADA YOK

Avatar