banner87

Yıldırım'dan Çipras’a taziye mesajı

Başbakan Binali Yıldırım, Yunanistan Başbakanı Aleksis Çipras’la bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Uçak kazası nedeniyle taziyelerini iletti

Yıldırım'dan Çipras’a taziye mesajı

Başbakan Binali Yıldırım, Yunanistan Başbakanı Aleksis Çipras’la bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Uçak kazası nedeniyle taziyelerini iletti

12 Nisan 2018 Perşembe 20:16
Yıldırım'dan Çipras’a taziye mesajı

Başbakanlık kaynaklarından edinilen bilgiye göre; görüşmede, Ege Denizi'nde düşen Yunan savaş uçağı ve hayatını kaybeden Yunan pilot için Başbakan Binali Yıldırım taziye dileklerini iletirken, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan adına da yine üzüntü ve taziyeler iletildi.

Görüşmede ayrıca, bundan sonra da gündemdeki konuları sağlıklı şekilde ele alabilmek için iletişim kanallarının açık tutulması, yakın iletişim içinde kalınarak, Türk-Yunan ilişkilerindeki olumlu gündeme odaklanılması, sorunlara yapıcı bir yaklaşımla çözüm bulunması için karşılıklı çaba gösterilmesi hususunda mutabık kalındığı belirtildi.

Görüşmeye dair Başbakanlık’tan yapılan açıklamada şöyle denildi:

“Sayın Başbakanımız, büyük bir çoğunlukla Azerbaycan Cumhurbaşkanlığı görevine yeniden seçilen Cumhurbaşkanı Sayın Haydar Aliyev'i bugün (12 Nisan) arayarak, tebriklerini iletmiştir.  Görüşmede, dost ve kardeş Azerbaycan'la her alanda mükemmel olan ilişkilerimizin güçlenerek gelişmeye devam edeceği, Türkiye ile Azerbaycan'ın “iki devlet tek millet” anlayışıyla birlikte çalışmayı sürdüreceği vurgulanmıştır. Sayın Başbakanımız, bu anlayışla, Afganistan’da askerlerimizin yanısıra Azerbaycan askerlerini de görmekten duyduğu memnuniyeti ifade etmiştir. Cumhurbaşkanı Sayın Aliyev, telefonu ve iyi dilekleri için Sayın Başbakanımıza teşekkürlerini iletmiştir. Afganistan’da askerlerimizin yan yana görev yapmalarından ve Sayın Başbakanımızın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirmiştir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.04.2018 20:58
Anahtar Kelimeler:
CiprasBinali Yıldırım
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-12 20:58:44

Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Bi de İmam Hatip öğrencilerinde DEİZM yaygınlaşıyor veya İmam Hatipli öğrenciler DEİST oluyor diye hayıflanıyorlar. Böyle Müslümanları gördükçe akıları karışması normal.

Misafir Avatar
hırsız akp iskenderun belediyesi 2018-04-13 08:25:14 @Vatandaş

adamsanız alın size delilli isptlı haber hodri medya iskenderun akp belediye başkanı seyfi dingil ,meclis üyesi erdal böce oğlu,akp yeni ilçe başkanı beyazıt bestami bilgili burçak söve fabrikası sahipleri soner boz,mehmet boz,abdullah boz ve mermer atölyesi sahibi abdullah iskenderun akçay 342 nolu imarsız ve yarısı hazine arazisi üzerinde olan parsel rüşvetle ve ortaklıkla bina yaptırılmış ve ruhsat verilmiştir.bu vatandaşlardan erdal bönceoğlu soner boz ,abdullah 17 temmuz sabahı kıbrısa kaçmışlar ve ortaaaalık sakinleşince geri dönmüşlerdir.bunlar fetöcülükten kaçmışlardır hadi size gerçek haber araştırın hepsinin belgesi aleni var.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-12 21:00:43

Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Ne biçim hükümet birbirlerine güvenmiyor bakan bakanın telefonunu dinletiyor. Herkes birbiri hakkında yeri gelince kullanmak üzere dosya hazırlıyor birbirinin kuyusunu kazıyor. Eeeee zamanı gelince hesap verecekleri anladılar. Herkes arkayı kurtarma derdinde. Mızrak çuvala sığmıyor.İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-04-12 21:03:19

İktidardakiler Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
bir dost 2018-04-12 21:05:08

MUTFAKTA YANGIN VAR YANGIN

Avatar
bir dost 2018-04-12 21:05:08

MUTFAKTA YANGIN VAR YANGIN

Avatar
Bir dost 2018-04-12 21:07:30

Yandaş iş dünyasına verdiğiniz şu teşvikten biraz işçi memur ve emekliliklerine de verseniz kıyamet mi kopar?

Avatar
bir dost 2018-04-12 21:14:04

Tok açın halinden anlamazmış.

Avatar
Unal 2018-04-13 07:28:14

CIPRAS ABI VALLA BIZ YAPMADIK ALLAH CANIMI ALSINKI BIZ YAPMADIK ONU YAPSA YAPSA ZALIM ESED YAPMISTIR BIZE KIZMA HEMI CIPRAS ABI