Devlet eliyle şeriat eğitimi

Kastamonu Müftüsü Ahmet Üstün, Sibyan Mektebi'ndeki çocuklara, dini eğitim töreninde hediye dağıttı.

Devlet eliyle şeriat eğitimi

Kastamonu Müftüsü Ahmet Üstün, Sibyan Mektebi'ndeki çocuklara, dini eğitim töreninde hediye dağıttı.

17 Ocak 2019 Perşembe 17:46
Devlet eliyle şeriat eğitimi

AKP'nin eğitimde yarattığı gerici tablonun örneklerine her geçen gün yenisi ekleniyor.

Kastamonu Müftüsü Ahmet Üstün, Sibyan Mektebi'ndeki çocuklara, dini eğitim töreninde hediye dağıttı.

Konuyu kişisel Twitter adresinden eleştiren CHP İstanbul eski Milletvekili Barış Yarkadaş, "AKP'nin eğitimi getirdiği nokta işte bu... Kastamonu Müftüsü Ahmet Süzen, Sibyan Mektebi'ndeki küçücük çocuklara, iradeleri dışında verilen dini eğitim töreninde hediye dağıtıyor. Çocuklar ise parklarda olmak yerine, dinci mektepte eğitime tabi tutulmanın şaşkınlığını yaşıyor..." ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Selim 2019-01-17 18:15:22

Çocukların daha bebeyken beyinlerini yıkayıp sıfırlamak istiyorlar ki, büyüdüklerinde Şeyhlerinin, şıhlarının, Reislerinin emirlerinde güdülecek koyun olsunlar. Bilim düşünmeyi emreder, din ise aklına yatmasa bile kayıtsız şartsız inanmayı emreder. Geleceğin koyunları yetiştiriliyor ki Tayyipler kolayca kandırıp güdebilsinler diye..

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-17 20:39:51 @Selim

@Selim x--------------çok salaksın be asagida arkadasa kufur etmissin ,sen kizini gönder uflesinler sarhos etmeden beyinini din ninnisiyle uyusturarak ,sorun yok senin cocuklarin bunu hak etmiyor ama sen onlari bu yolda feda et sana AKP ve Recep sevap yazar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Uyan 2019-01-17 20:28:22 @Selim

Aç gözünü de bak asıl Kuarn Kursarında minicik çocukların ırzına geçiyorlar. Ve adına bademlemedir normal diyorlar. Sende bbademleme tezgahından geçtin galiba :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Selim x--------------çok salaksın be 2019-01-17 18:54:16 @Selim

Senide buluğ çağına gelmeden içirip ırzınaı geçtiler, imamsız nikahsız kız erkek arkadaşlığı gayri meşru çocuk yapın öyle hayat demi?
yuh be sizin insanlığınıza.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Hasan 2019-01-17 19:20:56

Arap ülkesi olma yolunda emin adımlarla ilerliyorlar. Tabi okumuş aydın bir toplumda bunlara oy çıkmaz. Varlıklarını sürdürmeleri için dinle milleti uyutmaları lazım.

Avatar
Bar-las 2019-01-17 18:08:54

Utanmadan bilimden bahsediyor gavatlar.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-17 21:18:33 @Bar-las

Barış yarkadaş a soruyorum.diyen salak bak biz ARAP degilizki cocuklara sulanalim 6 yasinda nisanlanip 9 yasinda nikah kiyalim biz arap degiliz Turkuz sen anladin benim ne demek istedigimi he he aynen onu kastediyorum . Hadi bakim suudiye yAllah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-17 20:44:08 @Bar-las

Barış yarkadaş a soruyorum. diyen arkadas ip gibi kulot giydirmene luzum yok cinci hocalar ufurukculer senin kizini salvarliykende ufler Bismillah MassAllah elhamdulillah deyip, ama bir kereden bisey olmaz yaa ne olurki Allah adina yapilan sey sevaptir Gavat

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Barış yarkadaşa sorana sokan 2019-01-17 20:32:43 @Bar-las

Ulan oğlum sizin ibadetinize karışan yok. Kendi paranızla olsa ne bok yerseniz yiyin. Ama benden kesilen (vergiyle) parayla ,inmam tutup, benim paramı camilere harcayıp. Minicik beyinleri yıkamayın. Kendi paranıla ne halt ederseniz edin. Herkesin hakkı olan Devletin parasıyla yobazlık yaymayın. Buna anadolu da el şeyiyle gerdeğe girmek denir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Barış yarkadaş a soruyorum. 2019-01-17 18:51:55 @Bar-las

Utanmaz yüzsü herif. siz üç yaşında beş yaşında yedi, dokuz neyse sebileri ip gibi külot giydirip bale yaptırdığınızda o çocuklar iradesi ilemi yapıyor? o sebilerin apiş arasını seyretmek zevk bu üstü başı edepli giyimli çocuklar sizi rahatsızmı ediyor. bu giyinik çocuklar tahrik etmiyor sizi değilmi?
ulan Allah sizi kahretsin be. biz müslüman olarak sizin çirkefliğinize karışmıyoruz. sizde bizim Allah a ibadetimize karışmayın be.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Deist 2019-01-17 20:18:38

Bir Hristiyan ülkesinde yasiyorum, kendi ülkem dahil cok sayida Müslüman ülkesini gezdim, dolastim ve tatil yaptim. Müslüman ülkelerindeki sapiklik, ahlaksizlik ve fahiselik hicbir Hristiyan veya diger dinlerede yok. Kurani okuyun ve anlayin, bastan asagi cinsel icerikli Ayetler. Mesela: Nebe Suresi 32, 33 ve 34. Ayetler. Buyrun sapikliga.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-17 22:09:23 @Deist

yuzeyel okuduk osurduk tam iceregini okursak sicariz ,bu yuzden okumayayim birader
sagol

Beğenmedim! (0)