ABD’den Türk şirketlere yaptırım kararı

ABD Hazine Bakanlığı aralarında Türkiye'den şirketlerin de olduğu yeni yaptırımları duyurdu.

ABD’den Türk şirketlere yaptırım kararı

ABD Hazine Bakanlığı aralarında Türkiye'den şirketlerin de olduğu yeni yaptırımları duyurdu.

24 Mayıs 2018 Perşembe 18:09
ABD’den Türk şirketlere yaptırım kararı

Reuters’ın son dakika haberi, ABD Hazine Bakanlığı’nın resmi internet sitesine dayandırıldı. Haberde, ABD’nin Türkiye ve İran’dan Mahan Air ve Meraj Air ile bağlantılı olan şirketlere yaptırım kararı alındığı ifade edildi.

Haberde ayrıca iki İranlı’yla birlikte 1 Türk vatandaşının da yaptırım listesine dahil edildiği belirtildi.

ABD Hazine Bakanlığı’nın internet sitesinden yapılan duyuruda İstanbul merkezli Trigron Lojistik, RA Havacılık ve 3G Lojistik şirketlerine yaptırım kararı alındı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 22:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-24 18:16:13

BUNUN OLACAGI NE YAZIK Ki BELiYDi BiR TEK CERESi KALDI ERDOGANIN iSTiFA ETMESi VE SAHAYI EKONOMiDEN ANLAYAN AYDIN iNSANLARA BIRAKMASI

Misafir Avatar
iç BOSH 2018-05-25 08:21:36 @KECi COBANI

M İnce şimdiye kadar neredeydi? CHP de milletvekili değilmiydi?
şimdi çıkmış şunu bunu yapacağım diye atıp tutuyor. peki bu halk sana neden maaş veriyordu?
neden bu gün yapacam edecem dediklerini milletvekili olduğun zaman söylemedin?
sizi yalancı iş bilmezler. siz Amerikanın senaryolarını oynayın adınada siyaset yapıyorum devlet yöneteceği deyin öylemi?
ancak gidersiniz yürüüüüüyün.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KINA 2018-05-25 08:18:40 @KECi COBANI

Evet Türkiye düşmanları, eyyy dünya duyun görün biz baskı altındayız , bize yardım edin biz güvende değiliz diyen kılıçdroğlu , eyy turistler Türkiyeye gelmeyin güven yok diyerek Türkiyeye turist gelmesini engellemek isteyen bir kılıçdaroğlu ve ekibi Düşman dostları değilmi? bunlar Türkiye düşmanı değilmi? kına bunlara lazım değilmi şimdi?
LAZIM LAZIM. kınasız olmazlar ağa babaları sevinçlerini görmek ister.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan haini fetöcüler 2018-05-24 19:22:24 @KECi COBANI

aydin fetöcüdür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin simdide Kına satan varmı? 2018-05-24 18:49:38 @KECi COBANI

nikiyle karsimizda fitneci seni ayip be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kina satan varmi diyene 2018-05-24 18:41:50 @KECi COBANI

yanlislikla begen ikonuna baskim amma fark etmez ben kinayi aldim ve yaktim surduyum yeri kesip sana gonderecem iconuna basarsin rahatliklar diliyorum sana aydin faresi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kınayı ananın vajinasına sür ki 2018-05-24 18:39:27 @KECi COBANI

gelen amcalar begensin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kına satan varmı? 2018-05-24 18:30:12 @KECi COBANI

Benden chp ye 130 kg kına lütfen . ABD nin bu kararına ellerine ve her yerlerine kına yaksınlar. istedikleri tamda buydu.

Beğenmedim! (11)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-24 18:19:55

MUHARREM INCE

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 19:13:52

Sonunda EYVAH diyeceğin şeylere başta EYVALLAH deme. Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Avatar
turkiyenin sonb kozu 2018-05-24 18:36:58

avrupa ve amerikaya eroin gondermesin bati ulkelerinin bir cogu uyusturucu komasina girer ve bati tc ye yardimi yeniden gonderir turkiye son camurda gomuluyor reis dediyinizin sayesinde derhal gundeme almali tir ve gemiler issiz kalacak amma devlet didiyor devlet devleti devlet bahcelinin sirtina yuklediniz batiyorrr

Avatar
cemil 2018-05-24 19:36:20

abd de biliyor artık irana ambargonun en iyi cözümü türkiyeye ambargo oldugunu iran bundan sonra dizlerinin üstüne cöker

Avatar
aydın 2018-05-25 11:25:02

kukla gibi guvenilmez bir gun söyledigi digerini tutmuyor,karekter sıfır gibi

Misafir Avatar
aydın 2018-05-25 11:26:12 @aydın

herşey vatan için diyip her turlu ahlaksızlıgı yapıyor her halde,

Beğenmedim! (0)