banner87

Benzin fiyatlarına zam! Rekor kırdı

Benzin fiyatları bu gece yarısından sonra 16 kuruş zamlanıyor. Böylelikle benzin fiyatları ilk kez 6 lirayı gelmiş olacak. Dün motorine 13 kuruş, bir önceki gün yine motorine 17 kuruş zam yapılmıştı.

Benzin fiyatlarına zam! Rekor kırdı

Benzin fiyatları bu gece yarısından sonra 16 kuruş zamlanıyor. Böylelikle benzin fiyatları ilk kez 6 lirayı gelmiş olacak. Dün motorine 13 kuruş, bir önceki gün yine motorine 17 kuruş zam yapılmıştı.

13 Nisan 2018 Cuma 09:52
Benzin fiyatlarına zam!  Rekor kırdı

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası’ndan (PÜİS) yapılan açıklamada,”14.04.2018 Cumartesi günüden geçerli olmak üzere Benzin grubunda 16 kuruş fiyat artışı beklenmektedir.”denildi.

3 GÜNDE 3 ZAM

İki gün önce motorin fiyatlarına 17 kuruş, dün yine motorin fiyatlarına 13 kuruş, bu gece yarısından itibaren benzin fiyatlarına 16 kuruş zam uygulandığında 3 günde 3 zam uygulanmış olacak. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.04.2018 10:38
Anahtar Kelimeler:
RekorZamBenzin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sat sat yea sat sat tuket politikasi 2018-04-13 10:00:06

iflas etti

Avatar
Unal 2018-04-13 10:24:47

NE OLACAKTI TURKIYEDE DOLAR KALMADI CALAN CIRPAN ISVICRE BANKALARINA KASALARLA ODA YETMEDI INGILIZ ADALARINA AKTARDILAR TURKIYEDE DOLAR BIRAKMADILAR ONLAR PARALARINI YURT DISINA AKTARIRKEN ONDAN GOREN ZENGINLERDE DOLARLARINI YURTDISINA KACIRIYORLAR VEYA TRANSFER EDIYORLAR DIYELIM AT SAHIBINE GORE KISNIYOR SAHIBI ISVICREYE GIDERSE AT NEREYE GIDER DAHA BU GUNLER IYI GUNLERINIZ ULASIM SEKTORU VE PETROL BAGIMLILARI DAHA KOTU GUNLERE HAZIR OLUN ECEVITE YAZARKASA ATIYORDUNUZ MAZOT KAC LIRAYDI SIMDI KAC LIRA AMA ARTIK YAZARKASA ATAMAZSINIZ CUNKI BIR YAZARKANIZ YOK IKI OLSA BILE BINLERCE POLISI NASIL ASACAKSINIZ ECEVIT IKI SALLAMA POLISLE GEZERDI DORT BIN POLISLE DEGIL ZATEN BAZI MITING ALANLARINI YANINDA GORURDUGU POLISLER DOLDURUYOR

Avatar
gercekler 2018-04-13 10:42:05

sunni erdogan, malini "fakir"le paylasan, "adalet" dagitan, israil'e gotunu veren bir "halife"dir. UHAHAHAHAHAHA

Avatar
Tarzan 2018-04-13 12:42:30

Zamlarla Türkiye tepetaklak. Yokmu bu ülkeyi zamlardan ve diktatörlerden kurtaracak?

Avatar
Feridun tutuncu 2018-04-13 13:10:04

Aktrollar calacak oy da bulamayacaklar.artık dağıtacak kömür soğan patates de bulamayacaklar...Fak fuk Fonundan maaş alanlara da para yok...

Avatar