Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 'dolar' açıklaması

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, döviz kurlarında yaşanan hareketliliğe ilişkin olarak açıklamalarda bulundu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 'dolar' açıklaması

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, döviz kurlarında yaşanan hareketliliğe ilişkin olarak açıklamalarda bulundu.

30 Ağustos 2018 Perşembe 10:41
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 'dolar' açıklaması

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan, döviz kurunda son bir ay içerisinde yaşanan dalgalanmayı zaman zaman bir araya geldiği parti kurmaylarıyla değerlendirdi. Bayramdan önce başlayan kur kaynaklı kriz ve ABD yönetiminin açıklamalarının siyasi olduğunu belirten Erdoğan, bu süreçte yaşananlarla ilgili olarak genel değerlendirmeler yaptı.

'KARARLARLA BERTARAF EDİLDİ'

Nuray Babacan'ın Hürriyet'teki haberine göre, Erdoğan, özellikle bayramdan önceki iki hafta boyunca ciddi badireler atlatıldığını, ancak alınan kararlarla bunun bertaraf edildiğini söyledi. Zaman zaman dalgalanma olsa bile sonuçta Türkiye'nin bundan çıkacağını ifade eden Erdoğan, "Bu süreçte çok büyük badireler atlattık. Ama bir dizi kararlar aldık ve görüşmeler yaptık. İki aya kalmaz toparlarız. Bu süreçte başta Almanya olmak üzere AB ülkelerinden gelen destek çok önemliydi" dedi. Erdoğan, Türkiye'de yaşanacak sorunların, tüm Avrupa'yı etkilemesinin de önüne geçildiğini ifade etti.

'ÖZEL TEMSİLCİ GÖNDERDİLER'

Erdoğan, "Merkel beni direkt arayarak, açık desteğini gösterdi. ‘İsterseniz bakanımı göndereyim size' dedi. Avrupa ülkeleri başbakanlarının yaptığı açıklamaların yanı sıra, bana özel temsilcisine gönderenler de oldu. Onların bu yaklaşımı çok önemliydi ve bu ilişkinin sürdürülmesi için gereğini yapacağız" dedi. Erdoğan'ın, bu süreçte Katar ve Kuveyt'le yapılan temaslar sonucunda ekonomiye destek sağlandığını, ancak bu ülkelere dolaylı baskı yapıldığını da söyledi.

RUSYA VE İRAN DESTEĞİ

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, kurmaylarıyla değerlendirmelerinde, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in ilk günden verdiği siyasi desteğin, İran yönetiminin yaklaşımının da ABD'nin tutumuna karşı Türkiye'nin yanında yer alan açıklamalarının çok değerli olduğunu vurguladı. Erdoğan özellikle tüm bölge ülkelerinin de ne yapılmak istendiğini görmesinin önemli olduğunu ifade etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.08.2018 10:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
++##++##++##++## 2018-08-30 11:04:05

" Erdoğan özellikle tüm bölge ülkelerinin de ne yapılmak istendiğini görmesinin önemli olduğunu ifade etti." Rusya , iran bölgede ne yapilmasini biliyorlar ama Kendisi hala suriyede ne yapilmak istedigini anliyamadi. Esad diktatörmüs kendisi ne ?

Avatar
sadece satıp yok edip 2018-08-30 10:57:03

üzerine mal geçirip illegal yolda gidenlerin sonu hüsrandır.fakirleştirdiginiz size oy verenler merdiveni kemirmege başlayınca aşagıya düşmeniz an meselesi

Avatar
Abdo 2018-08-30 11:25:18

2ay sonu 10tl olur.yazin deftere

Misafir Avatar
bu olabilir de 2018-09-03 14:27:43 @Abdo

yilbasini bulabilir gorunen koy kilavuz istemez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
t: @Abdo x-----------sizi hainler. pis emelleriniz 2018-08-31 09:26:03 @Abdo

: @Abdo x---vey senin götüne at siki girsin. hiç çıkmadan öylece dolaş. it oğlu it.

Beğenmedim! (6)
Avatar
A 2018-08-30 11:15:16

Allah almanyadan rusyadan irandan razı olsunmu demeliyiz. Daha önce eyy nazi almanya eyy rusya ayağını denk al, iranada bunlar şia şia demedinmi.? Ne olacak şimdi nasıl bir hale getirdiniz ülkeyi, yazıklar olsun!

Avatar
belediye secimleri yapacak bu uyanik diplomasiz 2018-08-30 10:47:48

baksan iki aya duzelir diyor her gun bataga gomulen uykeye duzelir iki aya diyeceksinki yalancinin amma kimsenin yorum yapmasi konusmasida yasak bundan kurtulmamani9n caresine bakmali turkiye halklari yoksa bogulaklar hepsi copluye cevirdi ulkeyi belediye secinlerini kazanmak icin iki aylik sure veriyor yalan dir bilahi inanmayin

Misafir Avatar
kime oy verelim şaşırdık..! 2018-08-30 11:31:49 @belediye secimleri yapacak bu uyanik diplomasiz

milleti oyalama taktiği..seçimler yaklaştıkça bu hep konuşur..yıllardır böyle..
herşeyi bu biliyor..kimse bişey bilmez.*!
yine milleti aldatma gayretindedir..akp.başı.
ne kendisine nede akp.sine oy vermeyiz
YSK..yine yardım eder..gizli ve geçersiz oylar ile..

Beğenmedim! (0)
Avatar
oort bulutu 2018-08-30 11:17:49

Dolar düşecekti zaten seçimlerden sonra öyle diyorlardı iki ay oldu sonuc dolar 6 civarlarında hiç iniş yok şimdi iki aya hallederiz sagdan soldan dilenci gibi para toplayarak diyor. Cok utanç verici şuan türk olduğum için çok fazla utanıyorum bundan 100 sene önce 500 sene önce hic utanmazdim. Bu kadar cahille aynı ülkede olmaktan ayrı utaniyorm

Misafir Avatar
Metin 2018-08-31 16:11:10 @oort bulutu

Sabit kurun büyük zararları var yalnız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dolar 1 liraya sabitlenmeli ve dolar TERKEDİLMELİ. 2018-08-30 11:36:13 @oort bulutu

millet hemen bu yalanlara inanıyor..kardeş.
dolar düşmez..........tek yol var..dolar 1 liraya sabitlenmeli..asla değişmemeli.
yoksa 3 gün düşer 10 sonra yükselir..amaç milletin cebindeki parayı alıp,,zenginlere ve yabancılara para vermektir..kahrını çekende vatandaş oluyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
misafir 2018-08-30 11:10:54

Iyiki bertaraf edilmis, birde bertaraf edilmeseydi toptan musalla tasina yatardik..Durum acik ve net olarak ortada.Niye bu duruma duseceke kadar,kaynaklari carcur ettiniz.Hala ciddi bir onlem ve tasarruf yok.kac bin kisi avanta maas aliyor,kacbin ,ise yaramayan sozde danismanlar var, yuzbinlerin uzerinde makam otosu zengin ulkelerde bile yok.saymakla bitmez ama onlem yok.misafir

Avatar
deniz feneri ile 2018-08-30 11:00:02

beni 82 000 tl dolandırdınız kurbanlıklarım o tarihte elde kaldı piyasayı kilitleyip dolandırdınız çok şükür dolarla onun acısını çıkardım

Misafir Avatar
bln 2018-08-30 11:28:50 @deniz feneri ile

deniz fenerine para yatırmışsanız haketmişsiniz...'

Beğenmedim! (0)