banner87

Dolar'dan rekor üstüne rekor... 4.97'yi gördü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yeni kabineyi açıklamasının ardından yükselişe geçen ABD doları, Türk lirası karşısında 4.97 seviyesine kadar yükseldi.

Dolar'dan rekor üstüne rekor... 4.97'yi gördü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yeni kabineyi açıklamasının ardından yükselişe geçen ABD doları, Türk lirası karşısında 4.97 seviyesine kadar yükseldi.

12 Temmuz 2018 Perşembe 01:24
Dolar'dan rekor üstüne rekor... 4.97'yi gördü

Dolar, TL karşısındaki rekor kırdı. Mayıs ayında 4.94 seviyesine ilk defa çıkan dolar, rekorunu tazeledi. 4.97 seviyesine kadar yükseldi, ardından 4.91 seviyesine geriledi. Dolar dün 4.80'ler seviyesinde seyretmişti.

Pazartesi günü Erdoğan tarafından yeni kabinenin ilan edilmesinin hemen ardından doların TL karşısında yükseldiği görülmüştü.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
DolarRekorErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2018-07-12 01:38:44

Senin yönettiğin ülkenin taaaaass A

Avatar
erow 2018-07-12 02:13:29

senin yöneteceğin ülkenin kabinenin amk ülkenin anasını sıktın halen amk koyuyorsun puşt oğlu puştt

Misafir Avatar
alpercan 2018-07-12 02:17:07 @erow

sizler kimin çocuğusunuz.. çocukları

Beğenmedim! (1)
Avatar
zeynep 2018-07-12 02:20:48

dolar in cikisi derhal durdurulamazsa tüm milletcek iflas ederiz ekonomi yerlerde sürünüyor haa akp nin yönetecegi ekonomide buraya Kadar türkiyeyi iflasa bile götürür bu iktidar ohal le yönetilen hukuku adaleti demokrasisi olmayan ülkelere disaridan yatirim para gelmez .buraya Kadar sermeya ohalli türkiyeye gelmez

Avatar
Tayyipsever 2018-07-12 02:24:50

Telaşa gerek yok reis işi biliyor ömrüm onun olsun Allah'ın gurban 5 değil 105 olsun canım sana fede öl de ölelim

Avatar
KAYIN BABA PADİŞAH ,TEK ADAM SÖZ VERDİ DAMAT FERİT SERİ ŞEKİLDE EKONOMİYİ HALLEDECEKMİŞ . SAKIN OLALIM . 2018-07-12 04:06:47

Sakin,olun değerli yorumcular .Baktı tayyip bilal velet sıfılaken azına burnuna bulaştırdı ,bu DEFADA DAMAT ferit daha seri şekilde SIFIRLASIN DİYE MERKEZ BANKASININ ANAHTARINI DAMAT FERİDE TESLİM ETTİ .İçiniz rahat olsun DAMAT ferit ekonomiyi seri şekilde hemen düzenleyecek bilal,velet profesyonel DEYİL DAMAT kadar tecrübesi YOK ..!! Bakın teyo uçakta ne diyor berat haledecek,seri şekilde .

Avatar
tayyipsever : 2018-07-12 04:12:07

tayyip sever tayyip kanalizasyonlara sıçtım bokumu ye,ayrıca ANANIDA ,KIZKARDEŞİNİDE KARINIDA AVRADINIZA 7 DEN 77 BÜTÜN SÜLÂLENİDE (( SİKMET İSTİYORUM ) ARICADA SENİNDE GÖTÜNÜBSİKMEK İSTİYORUN DİYOR HADİ BAKALIN NE İSTESE YAPACAKMIŞSIN YAP BAKALIM tayyip görünü ve ananı sikmek..istiyor ..

Avatar
KAYIN BABA PADİŞAH ,TEK ADAM SÖZ VERDİ DAMAT FERİT SERİ ŞEKİLDE EKONOMİYİ HALLEDECEKMİŞ . SAKIN OLALIM . 2018-07-12 04:12:22

Sakin,olun değerli yorumcular .Baktı tayyip bilal velet sıfılaken azına burnuna bulaştırdı ,bu DEFADA DAMAT ferit daha seri şekilde SIFIRLASIN DİYE MERKEZ BANKASININ ANAHTARINI DAMAT FERİDE TESLİM ETTİ .İçiniz rahat olsun DAMAT ferit ekonomiyi seri şekilde hemen düzenleyecek bilal,velet profesyonel DEYİL DAMAT kadar tecrübesi YOK ..!! Bakın teyo uçakta ne diyor berat haledecek,seri şekilde .

Avatar
fedayi 2018-07-12 09:52:19