Dolar'dan rekor üstüne rekor...

Uluslararası piyasalarda ilk işlemlerde dolar/TL 4.45, euro/TL ise 4.26 seviyelerinden güne başladı. Dolar, saat 12.45'te 4.5007 seviyesine çıkarak zirveye oturdu.

Dolar'dan rekor üstüne rekor...

Uluslararası piyasalarda ilk işlemlerde dolar/TL 4.45, euro/TL ise 4.26 seviyelerinden güne başladı. Dolar, saat 12.45'te 4.5007 seviyesine çıkarak zirveye oturdu.

16 Mayıs 2018 Çarşamba 12:59
Dolar'dan rekor üstüne rekor...

Kredi derecelendirme kuruluşları Moody’s ile Fitch’in Türkiye ekonomisine dair açıklamaları ve Hazine ihalelerine gelen düşük talep döviz kurunu yeni rekorlara taşıdı. Gün içinde dolar 4.5007 TL'yi gördü.

12.45

Dolar/TL bu sabah da yüksek seyrini koruyarak 7.40 itibarıyla 4.45 lira civarından seyretti. Aynı saatlerde euro/TL de 4.2660 liradan el değiştirdi.

11.40

Öğle saatlerinde 4.4840 seviyesine kadar çıkan dolar kuru saat 11:40 itibarıyla 4.4820 seviyesinde yer aldı. Aynı dakikalarda euro/TL 5.3050 seviyesinde seyretti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.05.2018 13:07
Anahtar Kelimeler:
EuroRekorDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2018-05-16 13:10:08

Esnaflık yapıyorum elimdeki malı maliyetine satmaya çalışıp işyerini kapatacam fakat müşteri yok 22 yıllık esnafım böyle bir durgunluk yaşamadım

Misafir Avatar
sayin alio 2018-05-16 14:13:30 @Ali

su sadi nikline trollere cihatci seriyatci insanlik dusmanlarina diyeceyin tek soz var turkiye uzerinde oynanmiyor oyunlar annanizin gobeginde oynaniyor deki rahatlasin bu alcaklar halen yalana sariyorlar kalesler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zavallı bir emekli ... 2018-05-16 13:43:58 @Ali

daha dur başlamadı , 40 gün sonra göreceğiz hep beraber durgunluk neymiş ...

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2018-05-16 13:06:45

cag atliyoruz degilmi yazik yazik simdi faiz lobisi derler olur biter olan garibana olacak yine

Misafir Avatar
10 sefil ve nasipsiz 2018-05-17 08:43:18 @ali

gönül 19 saat önce @ali
Dostlar, kardeşler bir olaydan bir haberden ötürü bir birimize saldırmak kırmak incitmek yerine günaha düşmek yerine dua edelim. sabır edelim. çıkış yolu arayalım sevap kazanalım. cehennem var bakın cennete talip olalım. ALLh için konuşalım , yazalım. partilerde bizim bizde bizim . SABIR HOŞ GÖRÜ ANLAYIŞ İYİ NİYET KURUMLARIMIZA İDARECİLERİMİZE DESTEK OLMAMIZ LAZIM. BARIŞKIK OLMAMIZ LAZIM.. Gizle
Beğen (0) Beğenmedim! (10)*******************bu yazıya 10 beğenmedim çıkmış.. artik kimin ne istediği belli değilmi kardeşlerim?
duadan rahatsız olan kimler?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YAZIK ÇOK YAZIK 2018-05-17 08:41:26 @ali

Muhalefet ittifakı ve yandaşları Türkiyede ekonomik kriz çıksın diye ellerini ovuşturuyorlar. çünkü kendi tuzları kuru sosyete, burjuva gayri meşru hayat onlarda. Türkiyede kris olduğunda onlar kazanımıştır hep. Şimdi dış düşmanlarla el birliği içinde ülkemizde ekonomik kriz için gayret ediyorlar. ama bu günler de geçecek inşAllah. zalimler hep kaybeder kazansalarda kaybederler ama sefil ve nasipsizler anlamazlar. Bu ülkeyi sömürücülere hainlere teröristlere teslimetmeyeceğiz. AKP DEVAMMMM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp iktidar oldugunda 2018-05-16 15:11:36 @ali

dolar 1.10 TL
2018 dolar 4.45 TL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ekonomimiz dis gucler 2018-05-16 14:54:28 @ali

Mumcu:AKP En Değerli Varlıklarımızı Babalar Gibi Sattı, Anavatan-Grup-27-02-07/4,
https://www.youtube.com/watch?v=nDKG3CmspBo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR" 2018-05-16 14:37:02 @ali

https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp sata sata tukete tukete duvara tosladi 2018-05-16 14:30:33 @ali

AKP 16 senede Milletin Dedesinin Ninesinin bizlere olan mirasini satmaktan baska napti hastane yapti kopru yapti hepsi dolar bazinda hazine garantili borc kullananda kullanmayanda oduycek devletin borcu kaca katladi ulkemizde 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor sayi dahada yuksek olabilir bayada issiz var AKP DONEMI MILLI VARLIKLARIMIZ 70 milyon dolar a satildi sonradan satilanlari dahil etmedim akp nin suriye macerasi 40 milyon dolar veya dahada fazla bizlere mal oldu ETI METI SAMANI YEM I TOHUMU SIRBISTANDAN VE SIMDIDE RUSYADAN SATIN ALIYORUZ ALICAZ CIFTCI PERISAN ISCI PERISAN EMEKLI MEMUR PERISAN MILLET BORC BATAGINDA MILLET ETE DURBUNLE BAKIYOR INSAF BE tuket tuket le duvara toslarsin yani dolar avro uctu milletin borcu uctu akp ye hala oymu vericez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp sata sata tukete tukete duvara tosladi 2018-05-16 14:26:59 @ali

HEP AYNI MASAL HEP AYNI TIYATRO SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sadi 2018-05-16 13:56:59 @ali

ne ya ali efendi lan ne ot kafalısınız ya türkiye üzerine oyun oynanıyor hala kaz kaz konuşuyorsunuz

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
gönül 2018-05-16 13:32:56 @ali

Dostlar, kardeşler bir olaydan bir haberden ötürü bir birimize saldırmak kırmak incitmek yerine günaha düşmek yerine dua edelim. sabır edelim. çıkış yolu arayalım sevap kazanalım. cehennem var bakın cennete talip olalım. ALLh için konuşalım , yazalım. partilerde bizim bizde bizim . SABIR HOŞ GÖRÜ ANLAYIŞ İYİ NİYET KURUMLARIMIZA İDARECİLERİMİZE DESTEK OLMAMIZ LAZIM. BARIŞKIK OLMAMIZ LAZIM..

Beğenmedim! (11)
Avatar
Osman 2018-05-16 13:57:03

ulkenin tum zenginleri paralari ile birlikte tüydü,diktatörden kaçtilar.

Misafir Avatar
@Osman x 2018-05-17 08:38:35 @Osman

@Osman x----1980 öncesi kuru kırıntı yaygaraları bu gün yapmaya başladılar. ZENGİNLER KAÇIYORMUŞ. ALLAHTAN KORK BE. DÜNYANIN İŞ ADAMLARI TÜRKİYEYE YATIRIMA GELİYOR. EE DOĞRUYU SÖYLEMEKTE SAVUNMAKDA ADAM İŞİDİR YAVŞAK İŞİ DEĞİL.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diktatorde gidici 2018-05-16 14:15:20 @Osman

daha umudu var kandirim diye amma nafile pislik disa vurdu bu kokuda kimse duramaz ulke copluye dondu seriyat elerinde patladi

Beğenmedim! (0)
Avatar
DOĞRUCU 2018-05-16 14:05:59

milletler layık oldukları gibi yönetilirler:aç gözlülük ego hepsi bu millet de ne olmasını bekliyordunuz bu günler iyi günler daha dolar 10 tl olacak :az tüketin az yiyin az giyin arabaya binmeyin hani müslümansınız ya şeytana eş olmayın israf yapmayın tok gözlü olun tasarruf yapın içki-sigara içmeyin dedikodu yapmayın vs vs ...

Misafir Avatar
murat 2018-05-16 14:18:19 @DOĞRUCU

bari ayrani sulandirip milete parasiz dagitsinlar bir secim yatirimi olur butun oyunlari bittiyse makarna calkama iyi gider calip iftar sofralarinda babasinin maliymis gibi verip insanlari kandiriyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
ergül 2018-05-16 14:33:12

Bizi yönetenler,milletin parasıyla kumar oynuyor,önce dövizi alıyor,sonra millete Türk lirası ile pahallı pahalı satıyor,Kumarla halkını soyuyor,Neymiş dolar yükselmiş,Yükselten,devleti yönetenlerdir beyler.

Avatar
DOĞRUCU 2018-05-16 14:27:22

müslüman uyanık olur gelene geçene düdüklenmez :yok çiftlikbank yok açık bilgisayar bu kadar da olmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz diyor insan ama beş kuruşa 5 tombalak atan millet yerinde dölek durmuyor ki devlet napsın millet napsın kısacası arkadaşlar tek suçlu bu millet!!!