banner87
Flaş Haber
Kapat

Dolar ve Euro'dan bir kez daha tarihi rekor

Küresel piyasalarda ticaret savaşı endişeleri ve teknoloji hisselerine bağlı genel bir düşüşün gölgesinde, jeopolitik gelişmelere bağlı olarak dolar 4.0 lirayı, euro ise 4.96 lirayı aştı.

Dolar ve Euro'dan bir kez daha tarihi rekor

Küresel piyasalarda ticaret savaşı endişeleri ve teknoloji hisselerine bağlı genel bir düşüşün gölgesinde, jeopolitik gelişmelere bağlı olarak dolar 4.0 lirayı, euro ise 4.96 lirayı aştı.

28 Mart 2018 Çarşamba 11:12
Dolar ve Euro'dan bir kez daha tarihi rekor

Küresel gelişmelerin yanında jeopolitik gelişmelere bağlı olarak dün 3.98 düzeyine yükselen dolar sabah ilk işlem saatlerinde yüzde 0.45 artışla 4.0 lirayı aşıp 4.0012 liraya çıktıktan sonra 4.0 liranın üzerinde hareket etmeye başladı.

Euro da düne göre yüzde 0.31 artışla  4.9643 liraya kadar yükseldi. 

Dolar geçen haftanın son işlem gününde, tarihinde ilk kez 4.0 lirayı aşarak 4.0368 liraya çıkarken, euro da 4.9757 lira ile rekor düzeye çıkarak 5.0 liraya dayanmıştı.

Salı gününü yüzde 0.19 düşüşle 116 bin 197 puandan kapatan Borsa İstanbul Endeksi yüzde 0.40 düşüşle 115 bin 732 puana geriledi.

BİTMEYEN DALAGA

İş Yatırımın “Bitmeyen dalga” başlıklı günlük piyasa bülteninde dünya borsalarında Wall Street kaynaklı dalgalanmnın devam ettiği belirtildi ve şu değerlendirmeler yapıldı:

“ABD’nin Çin teknoloji şirketlerine yaptırım getireceği ve Çin’in misilleme yapacağı endişesi üzerine dün FANG hisseleri dün yüzde 6 değer değer kaybederek ABD endekslerinin yüzde 2 civarında gerilemesine neden oldu.

Güne güçlü bir başlangıç yapan Borsa İstanbul ABD vadelilerindeki gerileme ve yatırım teşvik paketinin gecikeceği endişesi ile günü satıcılı kapattı. “Sasa, Vestel, Aksa, Karsan, Deva gibi teşvik beklentisi olan şirketlerde kar satışları görüldü. “Günün iyi haberi Akbank’ın toplam 2 milyar dolarlık yurtdışı kaynağı spredini düşürerek sağlamasıydı. “ABD dolarındaki zayıflama ve 10 yıllık tahvil faizlerdeki gerileme nedeniyle Türkiye piyasalarındaki satış baskısının sınırlı olmasını bekliyoruz.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.03.2018 13:46
Anahtar Kelimeler:
PiyasaEuraDolar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keci cobani 2018-03-28 11:23:31

EEEY ERDOGAN EKONOMIMIZ BU KADAR BÜYÜRKEN EEEY YALANCI SÖYLE BAKALIM PARAMIZ NIYE BU KADAR DÜSÜYOR

Misafir Avatar
eeeeee! 2018-03-29 08:43:59 @Keci cobani

asgari ücretin 2002 yılı nı ve döviz alım gücünü yazdım EŞŞEK ler beyenmemiş. ula doğrular size batıyor. iftira size ne kazandırıyor?
eee öküze bal versen yemez ama saman ve bak nasılyiyor. ÖKÜÜÜÜÜÜZ. işte bu gerzeklerde gerçeklere bakmıyor iftiracıların yalancıların yalanlarına kanıyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
birde şöyle bişe var 2018-03-28 18:20:40 @Keci cobani

bu dövizin artmasının en büyük sebebide yine bu çamur atan gezicilerdir chp dir. ülkede kaç kez kaos çıkartmak istediler dolar fırladı. birde baş belası fetö ABD bunlarla önümüzükesmeye çalıştı . uyan eyy Yüce millet uyan TÜRKİYE DÜNYA DEVLETİ OLMUŞdüşmanlar görüyor sen görmüyormusun?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
heaplayalım 2018-03-28 18:18:29 @Keci cobani

evet asgari ücretle çalışan 3 katdan daha fazla iyi durumda SGARİ ÜCRETLİ 2002 YILINDA BİR AYDA 117 DOLAR KAZANİRKEN BU GÜN 384 DOLAR KAZANIYOR. AKP ye çamur atanlar çamur dur pisliktir.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
dolar ve asgari ücret 2018-03-28 18:15:56 @Keci cobani

Yıl 2002 bir asgari ücret 184 251 937 TL bölü bir dolar aynı tarihte 1 573 152 eşittir 117 dolar. bu gün bir asgari ücret maaş 1500 TL bölü 3.90 bir dolar eşittir 384 dolar. eyyyyy iftiracılar karalama kalemleri iyi hesaplayın ekonomi nerden nereye gelmiş.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ASGARİ ÜCRET VE DOLAR KARŞILIĞI 2018-03-28 18:11:38 @Keci cobani

2000-2017 Yılı Asgari Ücretleri ve Dolar Kurları
YIL ASGARİ ÜCRET (TL) DOLAR KURU (TL)
2000 86.922.900 621.018
2001 122.186.520 1.251.537
2002 184.251.937 1.573.152
2003 225.999.000 1.402.799
Not akp iktidara geldiğinde bir asgari ücrete 2002 yılında 117 dolar düşüyordu. bu gün bir asgari ücret maaşa 384 dolar düşüyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
çete neye diyorsun sen birader? 2018-03-28 18:01:44 @Keci cobani

akp ye çete diyen arkadaş bak . Yerli tank yapan, yerlihelikopter yapan, yerli iha siha yapan, yerli askeri mühimmat yapan, ülkenin her şehrine havaalanı, her ile bölünmüş yollar, çok hızla yayılan hızlı trenler, ihracatın ithalata karşılama oranının yükselmesi imf nin borcundan kurtulup hür bir ekonomiye sahp olmak ÇETE işimidir? imf ülkemize gelirdi zamnalrı o yapardı, işçiyememura emekliye maaş artışı yaptırmazdı.. Türkiye bayrak ipini yaparken memnuniyetini gazeteler boy boy resimlemişti akp öncesi. ip yahu ip, yani urganı bile zar zor yapıyordu Türkiye. . AKP öncesi yollarda sokaklarda reno 19 reno 131 anadol, tofaş birde kartal otomobiller vardı. akp iktidarında bu arabaların yerini lüks arabalar aldı. bunları yapmak çete işi öylmi?
YAZIK LAR OLSU SİZ BİN KERE

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
oooooh deyin solcular oooh 2018-03-28 17:54:49 @Keci cobani

Ülkenin zararına olan herşeye oh deyin. oh demeninde br hesabı var elbet..

Beğenmedim! (3)
Avatar
Mitat 2018-03-28 13:37:35

1 ay sonra dolar 4.25 tl

Avatar
Vatandaş 2018-03-28 12:02:36

Dolar / Euro önlemeyen yükselişi ve benzin / motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu Milli irade metanetle seçimi bekliyor Bir eli yağda bir eli balda olan beyler Vatandaş sandıkta el mi yaman bey mi yaman gösterecek Yolun sonu göründü İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-03-28 12:15:53

Dolar / Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle küçük ve orta ölçekli işletmeler yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak

Dolar / Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını dövizde bulundururlar ise köşe oldular bunları vatandaş biliyor

Vatandaş metanetle seçimi bekliyor dövize yatırım yapan beylere sandıkta gösterecek el mi yaman bey mi yaman Telaşa gerek yok İYİ günlere

Avatar
vatandas 2018-03-28 14:08:44

ülke batı batacak veriler cok kotü kimse borsaya girmesin abd uretime geciyor birikimlerinizi bankalardan cekip dolar ve altin alin abd ekonomisi uretim ekonomisi ile gucleniyor kureselci sermaye savasini abd kazandi kuraselciler kaybetti o yuzden bankalardan uzak durun paranizi bankada birakmayin zira bankalarin hepsi batacak ulusalcilik kureselizmi yendi bunun ilk zaferi turkuyede kutlanacak yani ilk finansal kriz turkuyede olacak tekrar ediyorum bankalar dan kacin paranizi dolar altin yapip kendiniz saklayin iyi gunler

Avatar
zer 2018-03-28 16:23:49

belli ki bu seçim cumhuriyet severleri ve sevmeyenler arsında geçecek.CUMHRİYET YÖNETİMİ İSTERMİSİNİZ YOKSA DEMOKRASİ OLMASIN.

Avatar
uyanin artik 2018-03-28 17:13:02

akp bir cetedir,milleti soyan,yalanlarla iftiralarla,uydurulmus dini kullanarak halka baski uygulayan bir suc orgutudur. milletin birakin bugununu geleceginide caldilar

Misafir Avatar
soysuz denen ite 2018-03-28 18:37:14 @uyanin artik

akp cetedir ulan it soyu cete, hukuk sistemini bilincli olarak yikan, askeriyeyi komutanlara komplo kurup yikan, ekonomiyi bilincli olarak uretim ekonomisinden tuketim ekonomisine ceviren ulkenin borcunu yuz milyar dolardan sekizyuzmilyar dolara cikartan, imfye odemis oldugu borc ne kadar it,15 milyar dolar civarinda)bu borctan kurtardi ulkeyi oylemi, satilacak birsey birakmadi erdogan, eee sonuc ne, durdurulamayan euro dolar, bitti deniz, iste bu yuzden diyorum akp cetedir, senin gibi bedavadan makam kapan orospu cocuklarida bunlara karsi durur. kopruylen yollan ulke kalkinsaydi katar kalkinirdi git bak en kral yollar orda ama ulke yine fakir petrol bitsin onlarda biter, sizin gibi milletin malini yiyenler idam edilmelidir, ataturk yaptigi gibi,zira Kurani kerim milletin malini yiyenleri vatan haini olarak belliyor. zaten yakinda hesabada cekilecek akp cetesi az kaldi, kacacak yerleride olmayacak tarikatlarinda ataturk gibi amina koyacak bu millet mkodugumun sirk yuvalari

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
çete ? 2018-03-28 18:00:25 @uyanin artik

akp ye çete diyen soysuz. Yerli tank yapan, yerlihelikopter yapan, yerli iha siha yapan, yerli askeri mühimmat yapan, ülkenin her şehrine havaalanı, her ile bölünmüş yollar, çok hızla yayılan hızlı trenler, ihracatın ithalata karşılama oranının yükselmesi imf nin borcundan kurtulup hür bir ekonomiye sahp olmak ÇETE işimidir? imf ülkemize gelirdi zamnalrı o yapardı, işçiyememura emekliye maaş artışı yaptırmazdı.. Türkiye bayrak ipini yaparken memnuniyetini gazeteler boy boy resimlemişti akp öncesi. ip yahu ip, yani urganı bile zar zor yapıyordu Türkiye. . AKP öncesi yollarda sokaklarda reno 19 reno 131 anadol, tofaş birde kartal otomobiller vardı. akp iktidarında bu arabaların yerini lüks arabalar aldı. bunları yapmak çete işi öylmi?
YAZIK LAR OLSU SİZ BİN KERE

Beğenmedim! (3)
Avatar
ZEYDİ 2018-03-28 15:23:02

BUNLARI DÜŞÜNMEK LAZIM BEN ÇOK ALIRIM SEN BU KADAR ALIRSIN BUNLAR BOŞ İŞLER