banner87

Ekmekte zam krizi: Üretimi durduracaklar

Türkiye Ekmek Üreticileri Federasyonu Başkanı Murat Kavuncu, “Ekmeğe, son girdilerle birlikte yüzde 30 ile yüzde 40 arasında zam yapılması gerekmektedir” dedi.

Ekmekte zam krizi: Üretimi durduracaklar

Türkiye Ekmek Üreticileri Federasyonu Başkanı Murat Kavuncu, “Ekmeğe, son girdilerle birlikte yüzde 30 ile yüzde 40 arasında zam yapılması gerekmektedir” dedi.

09 Eylül 2018 Pazar 17:34
Ekmekte zam krizi: Üretimi durduracaklar

Son dönemde aşırı artan un fiyatları nedeniyle Türkiye’de en çok tüketilen gıda olan ekmekte de fiyatlar baskı altına girmişti. Bir çuval unun fiyatının bir ay içinde yüzde 85’lik artışla 95 liradan 175 liraya çıkmasının ardından, Ticaret Bakanlığı fiyat istikrarını sağlayabilmek un ihracatını sınırlamıştı.

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli geçtiğimiz gün yaptığı açıklamada yeni yıla kadar ekmekte fiyat artışı olmayacağını söylemişti. Türkiye Ekmek Üreticileri Federasyonu Başkanı Murat Kavuncu ise bugün yaptığı açıklamda son günlerde ekmek ve un konusunda sektörle alakası olmayan herkesin değerlendirmede bulunduğunu belirterek 'ekmeğe son girdilerle birlikte yüzde 30 ile yüzde 40 arasında zam yapılması gerekmektedir' ifadelerini kullandı.

ZAM YAPILMAZSA ÜRETİME ARA VERİLECEK

Kavuncu, ekmek fiyatlarına zam yapılmaması durumunda fırıncıların üretimine ara vermek zorunda kalacağını savunarak, bir an önce tedbir alınması gerektiğini kaydetti.

Türkiye Ekmek Üreticileri Federasyonu olarak daima hükümetin, devletin ve milletin yanında olduklarını vurgulayan Kavuncu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Gece gündüz demeden, tatil nedir bilmeden çalışan fırıncılar dürüst, ilkeli çalışmaya devam edecektir. Bizler her zaman ekmeğimizin derdinde olmuşuzdur. Olayları hiç kimse farklı yerlere çekmesin, ekmeği siyasi yöne yönlendirmesin. Bu süreçte Türkiye Ekmek Üreticileri Federasyonu olarak milli duruş sergiliyoruz. Zam yapılmadığı takdirde bu milli duruşta küçük işletmeler kapanma noktasına gelir, büyük işletmeler ayakta kalır.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.09.2018 18:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-09-09 18:57:25

HALKIMIZIN BU iKTiDARLA DAHA EKMEYi BULAMIYACAGINI SECiMDEN ÖNCE YAZMISTIM SARAYDA KiMSE AC KALMAZ VE HALKIMIZI ACLIGA SÜRÜKLÜYENLER DE KARANLIK BiR GECEDE YARGILANMADAN ÜLKEYi TERK EDiP KACACAKLAR

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-09-21 17:46:22 @KECi COBANI

HAYIR UCAN SARAY HEDiYE ETMiSLER BiRDE YERLi VE MiLLi UCAN HALI iCAD EDECEKMiS DUYMAYANLARA DUYURULUR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİYE RECEP KENDİNE JUMBO-JET'Mİ ALDIKİ KAÇSIN ? :( 2018-09-21 16:15:26 @KECi COBANI

hülo ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-09-09 19:17:05

Sarayın şeyindemi halk ekmek bulmamış,aç kalmış. Adamlar, tanesi 15 tl'lik ejderha meyveli smoothy içiyorlar Allahın yobazları!

Misafir Avatar
t: @A x-- hakkettin ama A 2018-09-11 08:44:45 @A

nıt: @A x----hiç huyum değil ama seni sikerim len yavşak orospu A adlı yorumcu.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
ejder meyveli smoothie icin en az 8 tane 2018-09-10 01:26:43 @A

ejder meyvesi lazim yani 120 tl ye bi smoothie bunu ancak para baronlari icebilir

Beğenmedim! (0)
Avatar
AQ SİKİSTAN'I 2018-09-09 18:41:21

ULAN ŞU DEDENİN SURATINA BAKIPTA ! GİTTİNİZ AKP'YE OY VERDİNİZ YAAA...

Misafir Avatar
yağlı yada yağsız kemikçiler 2018-09-11 08:51:57 @AQ SİKİSTAN'I

Tipki eşşeklerin anırması gibi . sömürücü faşist emperyalist ihanetçi hainlerin başlıklarından esinlenip eşşeklik yapanlar bayağı anırıyor. gırtlağınız yırtılana kadar bağırın len manyaklar.

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
ege 2018-09-11 08:50:14 @AQ SİKİSTAN'I

ZAVALLI SEFİL MANYAKLAR, KÜSTAHLAR BAKIYORUM BİR YAĞlsız KEMİKLE COŞMUŞLAR. SALDIRIYORLAR BÜTÜN OLAYLARI İYİLERİ BİLE KÖTÜYE YORUMLAYIN KÖTÜ GÖSTERİN VE TOPUDA AK PARTİYE ERDOĞANA ATIN ÖYLEMİ? ULAN SİZİN ECELİNİZ GELİP GEBERECEĞİNİZİDE AK PATRİYE YÜKLERSİNİZ. AK PARTİ OLMASA ERDOĞAN OLMASA ÖLMEYECEĞİNİZİDE SÖYLERSİNİZ SİZ BRE ŞEYTANIN ÇOCUKLARI.. ulan sizin varlığınız sizi ve çevrenizi CEHENNEMİ OLDURMAK İÇİN DEVAM EDİN. KÜSTAHLIK YAPMANIZ SİZE BİŞE KAZANDIRMAYACAK AMA HERŞEYİNİZİ KAYBETTİRECEK.

Beğenmedim! (27)
Misafir Avatar
ekmekçi 2018-09-11 08:42:55 @AQ SİKİSTAN'I

"Millet yemeye ekmek bulamayacak" başlığı atan ŞEYTAN HAİN Allah belanızı verin sizi fitne ciler sizi topluma huzursuzluk salan virüsler. kökünüz kurusun. zaten sonunuz belli değil soysuzlar. kime hizmet ediyorsunuz. ulan siz ekmek bulsanız karnınız doysada gözünüz doymaz siz aç ve sefil olarak geberip gideceksiniz.

Beğenmedim! (27)
Misafir Avatar
erbakan hocamiz gercekleri anlatiyor 2018-09-10 14:16:45 @AQ SİKİSTAN'I

Erbakan – Bilinmesi Gereken 3 Önemli Yahudi ve Haim Nahum Doktrini
https://www.youtube.com/watch?v=qj7gLRKpLNw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pasta yiyin derlermi 2018-09-09 21:44:45 @AQ SİKİSTAN'I

ekmek yoksa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emine 2018-09-09 19:26:03

Kendi düşen ağlamaz...AK Piramitteki Firauna Oy verirken, düşünseydinizzz

Avatar
uck 2018-09-09 21:27:38

DEMEMISLERMIYDI BU MILLETIN AMK DEDIKLERINI YAPIYORLAR

Avatar
Aydin 2018-09-09 19:24:06

Aglarlar, aglarlar secime gider oy verip sonra ben ne yaptim diye tine aglar, ertedi gunde herseyi unuturlar. Surunun ciddiye alinacak yonu yok. Bunu kendileri istedi. Ac kalir, arap kardesleriyle yahudilere beddua edip cenneti beklerler. Artik kimse umursamiyor.

Avatar
zafer 2018-09-09 22:44:23

Vatandaş ekmek bulamazsa şunları bari yesin : Pataşur içerisinde Çerkez Tavuğu, Zencefilli Somonlu Suşi, Tartalet içerisinde Antakya usulü Humus, Susamlı Levrek Simidi, Aydın usulü kuzu çöp şiş.... Ne de olsa, verdiği oy ile bu halk kaderini, rızkını saraya bağladı, değil mi !! "Seni sorgulanamaz tek adam yaptık, ekmek bulamıyoruz, doyur bakalım bizi..." desinler !!

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-09-09 22:24:29

Bu krizleride dış mihraklar, dolar lobisi, abd diye yırtmaya çalışacaklar insaf yahu