MÜSİAD'lı iş adamından enteresan öneri: 'Televizyonlar göstermesin...

MÜSİAD Ankara Şube Başkanı İlhan Erdal'dan ilginç bir öneri geldi. Erdal, "Televizyonların alt kısmında yer alan döviz göstergesi kaldırılsın" dedi. Döviz kurunun halkın psikolojisini rahatsız ettiğini seyleyen Erdal'ın açıklama yaptığı saatlerde dolar/TL 6.10'dan işlem görüyordu.

MÜSİAD'lı iş adamından enteresan öneri: 'Televizyonlar göstermesin...

MÜSİAD Ankara Şube Başkanı İlhan Erdal'dan ilginç bir öneri geldi. Erdal, "Televizyonların alt kısmında yer alan döviz göstergesi kaldırılsın" dedi. Döviz kurunun halkın psikolojisini rahatsız ettiğini seyleyen Erdal'ın açıklama yaptığı saatlerde dolar/TL 6.10'dan işlem görüyordu.

14 Eylül 2018 Cuma 17:43
MÜSİAD'lı iş adamından enteresan öneri: 'Televizyonlar göstermesin...

2-3 Ekim’de düzenlenecek I. Uluslararası Askeri Radar ve Sınır Güvenliği Zirvesi öncesi konuşan MÜSİAD Başkanı İlhan Erdal basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Erdal gazetecilere yaptığı açıklamada televizyonlarda döviz kurunun artık gösterilmemesi gerektiğini söyledi.

Erdal daha sonra bu önerisini sozcu.com.tr’ye detaylı olarak açıkladı. MÜSİAD Ankara Başkanı İlhan Erdal, “TV’lerde dolar gösterilmesi yasaklansın” dedi. MÜSİAD Ankara Şube Başkanı daha sonra sözlerini sozcu.com.tr’ye detaylandırdı. MÜSİAD Başkanı İlhan Erdal,  “Döviz konusu sürekli sokaklarda konuşulur hale geldi. İlgili ilgisiz herkes bu konuyu konuşur oldu. Bu konunun bizim gündemimizden düşmesi gerekiyor. Onun için böyle bir öneri sundum” dedi.

Çok konuşulan bir hadisenin halkın gündeminden düşmesi gerektiğini söyleyen Erdal, “Çok konuşulan bir hadisenin gündemden düşmesi gerekiyor. Psikolojik olarak insanı rahatsız ediyor. Bu konuyu birazdan bakanlık yetkililerinde aktaracağım.” dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tayyipsever 2018-09-14 18:24:49

Tayyibe gurban olam isterse ölürem

Misafir Avatar
bendes..kem olam---C 2018-09-14 20:47:06 @Tayyipsever

seni zaten s.kmisler kicinin acisindan ne yapacagini bilmiyorsun...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bendes..kem olam 2018-09-14 20:18:31 @Tayyipsever

İSKENDERUN Akçay 342 nolu hiçbir imarı olmayan parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah SAĞIROĞLU adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz burçak söve fabrikasının olduğu İSKENDERUN Akçay 342 nolu parsel olduğu yer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok siğortasız işçi çalıştırılıyor ve bunu akp liderinden saklıyorlar.duysa derhal işlem başlatır.belediye seçimlerinde işi bitti artık bu hırsız ların.belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın arşivlerden çıkar. 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
@Tayyipsever x------ 2018-09-14 18:30:45 @Tayyipsever

kanka gözüm hep seni aradi.. tayyipe akillilardan bir tek sen sahip cikiyorsun. Tayyip sigirlardan bikti iyiki sen varsin. Sakin ölme tayyip umudunu yitirmesin. bir de hersey pahallandi valla helvan icin masrafa giremem!

Beğenmedim! (0)
Avatar
(21+12).33/3=X 2018-09-14 18:03:09

Neden sokaklarda konusulmasin . halki en yakindan ilgilendiren konu . emeginin karsiliginda aldigi ücretin nasil eriyip gittigini görmeli. TL nin dolarin karsisinda deger kaybettiginde kendi bütcesine nasil etki yarattigini tartismali...

Avatar
köylü 2018-09-14 18:19:29

şeriatçılar krizi amerikanın üstüne yıkmaya çalışıyorlar deli şeriatçılar faiz artırmak zorunda laldılar bu faiz yükseltmekte yetmeyecekl çünkü yabancılar şeriatçıların türkiyede iç savaş çıkarıp alevilerle kürtleri katledeceklerini biliyorlar onun için bunların sonu aynı osmanlı gibi olacak türkiyeyi batıracaklar

Avatar
Firat 2018-09-14 17:58:12

Memlleket soyulup satilirken,piskolojisi bozulmayan halk,gerçek karsisinda piskolojisi bozuluyorsa varsin bozulsun

Avatar
A 2018-09-14 20:42:22

Bu açıklamayı başka bir kurum yapsaydı şaşırırdım. MUSIAD için pek normal abuk subuk açıklama içinde musluman olunca pek şaşmamak lazım.

Avatar
Imam bayıldı 2018-09-14 19:27:01

Sakla gizle kimse duymasinla kur düşecek mi? Nah kafa nah mermer

Avatar
BUTUN POLITIKALARI 2018-09-14 17:59:02

ALGI UZERINE KURULMUS. NE KADAR SAKLASANIZ DA, GERCEKLERIN UZERINI ORTEMEYECEKSINIZ.

Avatar
Kur 2018-09-14 18:06:03

Kur, slav dillerinde, erkeklik organı demek. Hemen tesettüre bürünsün.