Cemevine hem yıkım kararı hem para cezası

Sultangazi Pir Sultan Abdal Cemevi’ne, AKP'li belediye tarafından yıkım kararı çıkarılırken, 198 bin TL para cezası kesildi. Perşembe günü devam edilecek davada, 5 yıl hapis cezası istemiyle yargılanan cemevinin başkanı Odabaş, “Halkımızı davamıza sahip çıkmaya çağırıyoruz” dedi.

Cemevine hem yıkım kararı hem para cezası

Sultangazi Pir Sultan Abdal Cemevi’ne, AKP'li belediye tarafından yıkım kararı çıkarılırken, 198 bin TL para cezası kesildi. Perşembe günü devam edilecek davada, 5 yıl hapis cezası istemiyle yargılanan cemevinin başkanı Odabaş, “Halkımızı davamıza sahip çıkmaya çağırıyoruz” dedi.

26 Şubat 2018 Pazartesi 21:24
Cemevine hem yıkım kararı hem para cezası

Uğur Can YALÇINKAYA / YURT

AKP’li belediye tarafından yıkım kararı çıkarılan Sultangazi Pir Sultan Abdal Cemevi'nin 15. duruşması Gaziosmanpaşa Adliyesi 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde perşembe günü ( 01.03.2018)  gerçekleştirilecek. Dernek Başkanı Zeynal Odabaş'ın 5 yıl hapis cezası istendiği davada, cemevinin yıkım kararı konusu da görüşülecek.

Mahkeme günü Pir Sultan Abdal Cemevi önünden saat 12.00'da araçlar kaldırılacak. Mahkeme dönüşü bilgilendirme toplantısı yapılacak ve kurban lokması verilecek.

Sultangazi Pir Sultan Abdal Cemevi Başkanı ve Alevi Bektaşi Federasyonu (ABF) Örgütlenme Sekreteri Zeynal Odabaş, “Tüm halkımızı davamıza sahip çıkmaya, birlik olmaya çağırıyoruz'' dedi

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.02.2018 23:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2018-02-27 00:40:18

Devleti yönetenler 100 yıl CEM evlerine bir kuruş vermediler. CEM evleri kapanmasın diğe para toplanırsa daha iyi olur. Avrupada CEM evleri parasını halk ödüyor. Tabiki diyanet verilen para miktarı kadar CEM evlerine verilmesi.

Misafir Avatar
Asraf 2018-02-27 10:26:53 @Mehmet

Tovbe suresi aye 119: Ey iman gətirənlər! Allahdan qorxun və doğru olanlarla olun!
Ey muselmanlar doqrunu taniyin ve yaninda olun yoxsa: selefi-vehhabiler sizi aldatib sizleri henefi-shafii-maliki-hanbalidan vehhabiye çeviracak sonra elinizi muselman kanina qatacaq, alevi müselmanlara ve onlarala razı olmayanlara bohtan atacak. Peyqamber (a.s.)-dan sonra hele de az oldu ki, bu zulmler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SIR 2018-02-27 09:54:35 @Mehmet

yanık efe bizi imamlarda ayıran yön budur biz imamlar gibi dilenecekse zaten cem evine değil camiye giderdik amacımız zaten onlara benzememek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yanık efe 2018-02-27 09:04:14 @Mehmet

yahu imamlar kadar olamadınızmı bütün imamlar her cuma dileniyor.bakın öğrenin örnek vereyim ey cemaati müslümün;cammimiz bhalı,elektrik,klima borcu vardır,kuren kurslarına yardım edelim,malatyadaki cami yapımı yarım kalmıştır yardım edelim,Allah verdiğiniz vereceğiniz yardımlardan razı olsun mekanınızı cennet eylesin bir tuğlada siz koyun namazdan sonra az çok demeden boş geçmeyinde mi diyemiyorsun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2018-02-27 00:06:51

ALEVILERIN AYAGA KALKMA ZAMANI GELDI.

Misafir Avatar
@Tekin Baran x----cevap 2018-02-27 08:24:36 @Tekin Baran

Tekin Sapığı sen alevide değilsin. sen iyi bir sapıksın. bu her yazmandan belli. sen bir yoldan sapmış iyilere iyiliklere çelme takan bir vahşisin . soytarı aleviler kime karşı ayağa kalkacak? biz aleviler, türkler, kürtler, sunniler hep birlikte kardeşce yaşıyoruz size sizin gibi gavurlara ne oluyor? gavurluğunuzumu yaşayamıyorsunuz. işte kilise işte sonogog, işte heryer herkese serbes. siz neden fitne çıkartıyorsunuz. ee şeytanın görevi karıştırmak tabi

Beğenmedim! (2)
Avatar
Aliço 2018-02-26 23:16:33

iktidar kilise ve havraları bile tamir ettirken, güdemediği meshepleri sindirme ve biat ettirme peşinde. yahudi güdümlü ruhbancı mesheplerin tercih edilmesini istiyorlar.

Avatar
yorumcu mehmet 2018-02-27 00:17:03

ya hic bir sey anlamiyor iyi niyetlisin yada kirli fikirli bir seriyatcisin alevilerin dilenmeye pARA TOPLAMAYA IHTIYACI HAKLARINI ISTIYORLARYUZ YILLARDIR ALIN TERLERI EMEKLERI PARALARI SUNILIK TARAFINDAN CALINDI VERGGI OLARAK ALINDI CAMI YAPTIRLDI HOCAYA CAMIYE ODENDI ODENIYOR ALEVILER HAKI OLANA SAHIP CIKIYOR CIKACAKLARDA IBADET HANELERIDE CEM EVLERIDIR YEZIIDIN MEKANI DEILDIR

Avatar
hakan 2018-02-27 02:57:30

ülkemizdeki arap alevilerinin kendi camileri var oraya gidiyorlar,,,bizim turk alevileri kendileri neden camii acmiyorlar Devlet mecbur yardim edecek,,,,cem evleri ibadet yeri degildir benim asil anlamadigim h.z ali ile muaviyenin kavgasi siyasidir her iki gurupta arapti o zamanlar bir bir lerini asti kestiler her neyse olmus bitmis,,,iyide bizim turk alevilerini bu olay neden ilgilendiriyor,,,turkler ozaman daha musluman bile olmamislardi biraz dusundurucu degilmi,,,,arabin kavgasina ortak oluyorlar ayrimcilik yapiyorlar,,,,bence turk alevileri kendilerine baska bir yol bulsunlar alicilik pek inandirici gelmiyor bana

Avatar
Mehmet 2018-02-26 23:12:11

Sayın zeynal Odabaş, size önerim, bu gazeteye bir banka numarası verinki Türkiyede bulunan
Alevisi ve Sünnisi sizin CEM evini para gönderecektir.

Avatar
Murat 2018-02-27 03:24:41

Ulan safevimisin ne ermeni piçisin orospunun çocuğu cami yıkmak nasıl oluyormuş bi deneyin

Avatar