banner87

‘İnce’nin kampanyasına kaç lira bağış yapıldı?’

CHP Genel Saymanı Haluk Koç, Habertürk yazarı Altaylı'ya, CHP’nin cumhurbaşkanı adayı İnce'nin yürüttüğü seçim kampanyasının detaylarını anlatırken, bugüne kadar ne kadar bağış yapıldığını açıkladı. Koç, “Bizim adayımız mitinglerine devletin özel uçaklarıyla gitmiyor. Bağışlar toplanacak ve harcanacak, seçim geride kaldığı zaman para artmışsa bu Hazine’ye verilecek” dedi.

‘İnce’nin kampanyasına kaç lira bağış yapıldı?’

CHP Genel Saymanı Haluk Koç, Habertürk yazarı Altaylı'ya, CHP’nin cumhurbaşkanı adayı İnce'nin yürüttüğü seçim kampanyasının detaylarını anlatırken, bugüne kadar ne kadar bağış yapıldığını açıkladı. Koç, “Bizim adayımız mitinglerine devletin özel uçaklarıyla gitmiyor. Bağışlar toplanacak ve harcanacak, seçim geride kaldığı zaman para artmışsa bu Hazine’ye verilecek” dedi.

20 Mayıs 2018 Pazar 09:13
‘İnce’nin kampanyasına kaç lira bağış yapıldı?’

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, ‘Muharrem İnce yalnız mı?’ sorusunun epey yankı uyandırdığını belirterek, CHP Genel Saymanı Haluk Koç’un kendisini arayarak, bu sorusunun “mali yönü”ne açıklık getirmek istediğini belirtti. Altaylı, Koç’un, “Bağışlar çok yeni başladı. Bildiğim kadarıyla şu ana kadar 3 milyon TL’lik bir bağış yapıldı, ama bunun katlanarak artacağından şüphemiz yok” dediğini aktardı.

Altaylı, ‘İnce’nin kampanyasına kaç lira bağış yapıldı?’ başlıklı yazısında, sorulan en makul soruların bile ‘taraftarlık’ süzgecine takıldığını belirterek, “Ancak gördüğüm kadarıyla CHP’de “makuliyet” hâlâ hayatta ve hâkim. Bu yazımdan sonra Muharrem İnce başta olmak üzere CHP’lilerden son derece “açıklayıcı” telefonlar aldım ve almaya devam ediyorum” dedi.

Kendisini dün de parti saymanı Haluk Koç’un aradığını belirten Altaylı’nın yazısının ilgili kısmı şöyle:

“Haluk Koç ile 40 yılı aşkın Mektebi Sultani “kardeşliğimiz” ve samimiyetimiz vardır. “Yalnız mı bırakıldı?” sorumun “mali yönü”ne açıklık getirmek istemiş. Anlattı:

‘YASALARA SAYGILIYIZ’

“Sevgili Fatih biliyorsun cumhurbaşkanlığı seçimlerini düzenleyen Anayasa ve yasalar gereği partiler adaylarına mali destek sağlayamıyorlar. Bu nedenle de bizim adayımız Muharrem İnce’ye partiden destek vermemiz mümkün değil. Başka partiler ne yapar, nasıl yapar bilmiyorum ama biz CHP olarak yasalara saygılı olmak zorundayız.

Yarın öbür gün Anayasa Mahkemesi’nin yaptırımlarıyla karşı karşıya gelmemek için fazladan dikkat sarf ediyoruz.

Bu yüzden de Muharrem İnce’nin kampanyasına para aktarmamız söz konusu olmuyor. Olmayacak da.

Bizim adayımız mitinglerine devletin özel uçaklarıyla gitmediği gibi, biz de kendisine uçak kiralayamayız. Çünkü bunu izah edemeyiz. Bunu ancak kendi kampanya fonundan yapabilir.

Kanun açık. Bağışlar burada toplanacak ve harcanacak, seçim geride kaldığı zaman para artmışsa bu Hazine’ye verilecek.

Buna mukabil örgütlerde çalışan arkadaşlarımız, bireysel olarak bağış yapıyor ve bağış topluyorlar. Muharrem Bey’in bununla ilgili bir ekibi var. Bu bağışların muhasebesini tutuyor ve harcamalar buradan yapılıyor.

MALİ SIKINTI YOK

Şunu da söyleyeyim. Mali bir sıkıntı yok kampanya için.”

Bunun üzerine Haluk Koç’a kampanya fonunda kaç lira toplandığını soruyorum.

“Bağışlar çok yeni başladı. Bildiğim kadarıyla şu ana kadar 3 milyon TL’lik bir bağış yapıldı, ama bunun katlanarak artacağından şüphemiz yok. Muharrem Bey ve ekibi, şeffaf ve yasalara en uygun biçimde yürütüyor bu işi. Seçim bildirgesinin açıklanmasıyla beraber bağışların çok artacağından kuşkumuz yok.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 11:10
Anahtar Kelimeler:
AltaylıBağışKOÇInce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-20 11:43:33

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
Troller kopek den dersinizi alin 2018-05-20 16:19:00 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

kopek bile yardima muhtaci korurken sen hala ekonomi iyi algisi yapip milleti kandiriyorsun ayip ayip gunah ulkemizde ne kadar yardima muhtac aile var sen gormezden geliyorsun yazik sana
http://halktv.com.tr/taksimde-yurek-sizlatan-goruntu-321469

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler ortada 2018-05-20 16:05:01 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Mumcu:AKP En Değerli Varlıklarımızı Babalar Gibi Sattı, Anavatan-Grup-27-02-07/4,
https://www.youtube.com/watch?v=nDKG3CmspBo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-20 15:37:48 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
VATAN PARTILI TROLLER 2018-05-20 15:19:36 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

kendi gazetenizde oynayin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız" 2018-05-20 15:18:25 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OY umuzu kime verelim? BAKALIM. 2018-05-20 15:16:37 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

AKP DONEMI ICKI CESITLERI TAVAN YAPTI OYUMUZU TABIKIDE CHPye verelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hayat Pahalılığı 2018-05-20 15:15:08 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Metin Feyzioğlu Hayat Pahalılığını Anlattı 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=33NOCWIc-vM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yol yapti köprü yapti diyenler! 2018-05-20 15:14:05 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=7nFVHgZCwbc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"Köprüden geçende geçmeyende para ödeyecek" 2018-05-20 15:13:02 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Ulaştırma bakanı: "Köprüden geçende geçmeyende para ödeyecek"
https://www.youtube.com/watch?v=H0qa1fE4WrA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
duzeltme 2018-05-20 15:09:43 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

30 milyon muhtaç
http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/243690/30_milyon_muhtac.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP 2018-05-20 15:08:51 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/243690/30_milyon_muhtac.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ekonomik duruma vatandaşlar tepkili 2018-05-20 15:08:28 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=Iv_styWhldY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP 2018-05-20 15:07:17 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR
https://www.youtube.com/watch?v=OzWkC3tUoVc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dost 2018-05-20 14:38:52 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

ELİNİ VİCDANINA KOY ADAYLARA İYİ BAK İŞ YAPANA KİŞİLİĞİ OLANA, HALKIN GÖZÜNDE BAŞARISI KANITLANMIŞ OLANA OY VER. LAFA BAKMA.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Lütfen OKUYALIM. 2018-05-20 14:37:12 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

AKP
Yollar yaptı, köprüler yaptı hastaneler yaptı hava limanları yaptı dağların altından tüneller geçirdi. Hasta ve bakıma muhtaç olana ve bakıcısına maaş veriyor, artık ilaç alamıyorum hastaneye gidemiyorum deyip dileneneler meydan verilmiyor. Huzlı trenler, her mahalleye kültür merkezi, her çiftçiye katkı , mazot parası fiy parası … her 10 çifçiden 7 si traktör sahibi. AKP öncesi 10 çifçiden 1 inde traktör vardı ve mazot bulamıyordu tarlasını sürmesi için. Şimdi pahalılık bahanesi ile hükümete saldıranların aklına şaşarım. Su kuyrukalrı, iki tane sana yağı almak için Gebzeden Kadıköy e gelip yağ alamadan geri dönmüş biriyim. Bir küçük tüp almak için 8 - 10 saat beklediğimiz çok oldu. İlaç yoktu doktor yoktu, hastane yoktu. Öğretmen yoktu dersler boş geçiyordu. Çalışan memur öğretmen geçinemiyordu ek iş olarak haftasonları inşaatta çalışıyorlardı limon satıyorlardı. Bu gün memurumuz tatil yerlerini dolduruyor. Kardeşler saymakla bitmez. Ama bunların yapılm

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-20 14:28:39 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Bu chp den uzak dur onurunu kurtar. Türkiyeye kılıçdaroğlu döneminin chp si çok zarar verdi.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
kesin de 2018-05-20 14:27:54 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

CHP kaybetse şampanya değil rakıların dibine vuracaklar. sarhoş olup ya teselli bulmaya çalışacakla yada kafayı bulup yine Türkiye dostlarına dert yanacak Türkiyeye baskı yapmalarını isteyecekler.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
OY umuzu kime verelim? BAKALIM. 2018-05-20 14:26:25 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

24 Hazran da ya şampanyalar patlatılacak yada şükür secdeleri yapılacak ona göre oyunuzu kullanın.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
kerdeşlerim aladanmayalım 2018-05-20 14:25:16 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

En lüks mekanları eylence yerlerini dolduran bu CHP lilerdir. En lüks arabalar milyonluk arabalar CHP lilerdedir. bunlar asıl burjuva asıl sosyete asıl emperyalistlerdir. asıl halkı sömüren bunlardır. bunların halkçı gömleği giyinip hak hukuk demokrasi, adalet demelerine bakmayın. bu dediklerinin hiç biri bunların kitabında yok. bunlar asıl dikdatör dür. düşmanlarla işbirliği yaptıkları tescillenmiştir.

Beğenmedim! (5)
Avatar
aydın 2018-05-20 12:23:29

HDP YE PKK YI RED ET GEL DEMEDEN CHP YE HDP YE YAKLAŞ DİYEN AJANDIR

Misafir Avatar
aydin nikli 2018-05-20 13:30:16 @aydın

HDP MECLISTE OLAN BIR PARTI SANA GORE HDP SAKINCALIYSA NEDEN MECLISTE ??? AKP MHP neden sus pus

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SEN AJAN OLMAYASIN 2018-05-20 13:28:44 @aydın

habire CHP YE SALDIRIYON

Beğenmedim! (0)
Avatar
sağlık olsun 2018-05-20 10:44:13

Bu sofracık efendiler halkımızın varı yoğu hayatı
Kan ağlayan can çekişen halkımızın
Bekler sizi efendiler önümüzde titrer durur
Ama sakın çekinmeyin yiyin yutun yiyin yutun şapur şupur
Yiyin efendiler yiyin
Bu iştah veren sofra sizin
Doyuncaya tıksırıncaya patlayıncaya kadar yiyin
Verir fukara bu memleket nesi var nesi yoksa hepsini
Verir malını canını umudunu düşünü
Rahatını sağlığını içinin bütün ateşini
Hadi yuvarlayın düşünmeyin harammıdır helalmi
Cem Karaca - Yiyin Efendiler

Avatar
ahmet 2018-05-20 16:30:06

şükür secdeleri yapacaklarmış.hırsızdan.soyguncudan.talancıdan müslüman olmaz.sizler müslüman değilsiniz.sizler şeytansınız.

Avatar
Ben dogmatik chp liyim 2018-05-20 18:06:49

Olmadi sevmedim bu ince yi sanki akp li gibi zaten eski is ortagida fetonun icindeki akp li huseyin gulerce idi konusmalari cok populis erdogana elestiri yapmiyor sanki erdogani kazansa koruyacak gibi inandiriciligi yok ailesi yakinlar kapali sanki bu chp icindeki gizli akp li gibi sevemedim ben baskanlikda meral hanima milletvekilligindede hdp ye vericem oyumu hdp yardim gerekli baraji asmasi icin inceye ben guvenmiyorum meral hanim daha iyi hem 2. Turda meralin sansi inceden fazla .ince bana hic solcu gelmedi kusura bakmayin ailesinin yasam tarzi arabik o bir daha cok akp li erdoganla dertlesmisler zaten toplantida boyle sol lider garip tuhaf anlasilmaz

Avatar