Rus psikoterapist, Erdoğan'ın uyuklamasını yorumladı

Rus psikoterapist Tretyak, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dün Ukrayna Devlet Başkanı Poroşenko ile gerçekleştirdiği ortak basın toplantısı sırasında uyuklamasını Rus Zvezda televizyonuna değerlendirdi.

Rus psikoterapist, Erdoğan'ın uyuklamasını yorumladı

Rus psikoterapist Tretyak, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dün Ukrayna Devlet Başkanı Poroşenko ile gerçekleştirdiği ortak basın toplantısı sırasında uyuklamasını Rus Zvezda televizyonuna değerlendirdi.

10 Ekim 2017 Salı 17:43
3859 Okunma
Rus psikoterapist, Erdoğan'ın uyuklamasını yorumladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın dün Ukrayna Devlet Başkanı Petro Poroşenko ile ortak gerçekleştirdiği basın toplantısı sırasında uyuklamasını değerlendiren Rus psikoterapist Leonid Tretyak, Erdoğan'ın çok yoğun programı nedeniyle fiziksel bitkinlik yaşamış olabileceğini söyledi.

Tretyak, Rus Zvezda televizyonuna verdiği demekçe, "Burada bir aşırı yüklenme söz konusu. Bu tür uykusuzluk hali, sıklıkla vücudun aşırı yorgunluğa verdiği dengeleyici bir tepki olarak açığa çıkıyor. Bu durum, okyanus aşırı uçuşlarda yaşanıyor. Özellikle belirli bir yaşta buna karşı koymak çok zor" dedi.

'Sağlığında bir sorun olduğunu düşünmüyorum'

Diyabet gibi metabolizma bozuklukları olması durumunda da aşırı uyku halinin görüldüğünü kaydeden Tretyak, Erdoğan'ın bir sağlık sorununun olduğunu düşünmediğini vurguladı.

Erdoğan, dün Kiev'de Ukrayna Devlet Başkanı Pyotr Poroşenko ile düzenledikleri ortak basın toplantısı sırasında sık sık uykuya yenik düşmüştü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.10.2017 17:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÇAKIR 2017-10-10 22:12:46

metal yorgunluğu

Avatar
kenan 2017-10-10 21:01:01

akp de yorgunluk var

Avatar
İlo 2017-10-10 21:35:15

İlaçlarını vermeyi unutmuşlar.

Avatar
engin 2017-10-10 23:39:38

rus adamın yerinde olsam bir tane sağlam şamar yapıştırırdım hsktr git lan derdim akp de metal yorgunluğu var hepsi hırsız

Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ATATÜRKÇÜ TÜRKÜM TÜRK 2017-10-11 00:26:26

tayyip binmi..sağlık sorunu var ..?? Hadi oradan bu adamın bilmem neyinin kılına kadar ..bütün organlarının ..tek ,TEK doktorları var beyazlanmış s..kinin kılına kadar ..artı milyonlar, milyonlar değerinde bu adama gizlice hüçre nakli yapıldı hey gidi anam hey adam diyorki ben ölmem boşa beklemeyin daha siz ..TÜRK MİLLETİNE ÇOOK çektireceğim..hele 2019 bir PADİŞAH OLAYIMDA GÖRECEKSİZİ 100 YAŞINADA GELSEM ..YILAN GİBİ KIVRILA KIVRILA KIRITACAĞIM SÜRÜNE,SÜRÜNEDE OLSA KAÇAK SARAYIMDA..OTURACAĞIM ..KAÇAK SARAYIMI KİMSEYE YAR ETMEM BEN YAPTIM ..BENİM TÜRKİYE BENİM BABAMIN ÇİVLİĞİ ATABİNMESİNİ BİLMESEMDE YİNE AT ..KOŞTURACAĞIM OLMASA EŞŞEĞE BİNER YİNE KOŞTURURUM DİYOR HEYY ..ANAM BE tayyip hiç hasta olurmu belki.KAFADAN HASTA ÇATLAK AMA ONUDA bahçeli denilen çin mali bunak yapıştırır çin yapıştırıcısıyla .. dolayısı ile kısacası tayyip hiç hoşlanmayın hasta filan deyil ..bu adam istese annesinin karnındaki bebeğin organlarını nakletirir yinede yaşar TÜRKİYENİN BAŞININ BELASI OLUR ADAM ((((( HÜCRE NAKLETİRİR BE )) MİLYAR ,MİLYAR DOLARLARI VAR .. NE DİYORSUNUZ SIHATİŞ 100% TAMDIR SEX YAPARKEN SAPIK İMAMIN DEDİĞİ GİBİ EŞŞEK GİBİ SOYUNMAZ yani.. CUMHUR HAKARET KABUL ETMEDE SENİN İMAM GENÇLERE BÖYLE SÖYLÜYOR S3X YAPARKEN EŞŞEK GİBİ SOYUNMAYIN DİYOR .!! HİÇ DUYMADIM EŞŞEĞİN SEX YAPTIĞINI VE SOYUNDUĞUNU YANI. Her neyse demek istiyorumki cumhurun aslan gibi ,GİBİSİDE FAZLA..sadece çok yolculuk yaptığı..için ve bir çok toplantılara katıldığı için yorgun ve ..GAFLET BASMIŞ YANI..(((((((( ADAMCAĞIZ ŞEKERLEME YAPMIŞ )))))))) BELKİDE KENDİSİNİNDE HABERİ YOK BİRARA UYUKLUYA KALMIŞ HAYRET Bİ ŞEYSİNİZ NE VAR BUNDA BÜYÜTÜLECEK KONUŞULACAK ..CUMHURDA İSTEMEZDİ BELKİDE YANI.AMAN CUMHUR tayyip iyiki ALLAH'A ÇOK ŞÜKÜR SENİN YERİNDE DEYİLİM ..HER NEYSE KISA BİR TATİLE ÇIK cumhur hayat çook kısa 16 sene yeterince hayatını yaşadın önce ALLAH SONRA ADINI BİLE TELEFUZ ETMEK İSTEMEDİĞİN TÜRK MİLLETİNİN SAYESINDE.. MEVKİ ,MAKAM,(( MENFAARLERİN )) DAHA NE OLCAK .tatile çık biraz nefes al dinlen ailenle beraber ol biliyorum sanane diyeceksin ama bende etten kemikten.yaratıldım seni vizyonda basın da görünce yeminle üzüldüm Aslında seni eleştiren ,kırgın,ve,kızgın..sana sınır olan bir TÜRK VATANDAŞIYIM AMA SENDE BENİM ..CUM SUN ..gidene kadar çekeceğiz ..

Avatar
Murat 2017-10-11 02:47:19

Aksam hazineyi soyarken yorulmus.onun icin simdi uyuyor.Uyan leeen.Hirkiz

Avatar
saldıray ikizyatak 2017-10-11 08:47:33

sonuçta oda inasan hayvan değilya yorulmuş olabilir devletin meseleleri ile uğraşmak kolaymı.

Avatar
Ülkücü Gençlik 2017-10-12 06:06:25

Sanki siz olsanız uyumicaktininiz.
Siz olsanız daha horlardiniz orda bide ukrayna devlet başkanından yastık battaniye isterdiniz.
Çok biliyoruz sanki siz
Kılıçbalığı olsa orda horlamaktan petrol nun sesi duyulmaz