banner87

ABD'den Suriye'de kimyasal gaz kullanıldı iddiasına ilişkin flaş açıklama

ABD’li kaynaklar Suriye’deki saldırıda sinir gazı kullanıldığını iddia etti.

ABD'den Suriye'de kimyasal gaz kullanıldı iddiasına ilişkin flaş açıklama

ABD’li kaynaklar Suriye’deki saldırıda sinir gazı kullanıldığını iddia etti.

09 Nisan 2018 Pazartesi 18:09
ABD'den Suriye'de kimyasal gaz kullanıldı iddiasına ilişkin flaş açıklama

ABD hükümetine yakın kaynaklara göre Suriye’de 50’nin üzerinde kişinin hayatını kaybettiği saldırıda ‘sinir gazı’ kullanıldı. Aynı kaynaklar  "Saldırıyı Suriye'nin düzenlediği kesinleşmedi. Kesin bulgu için daha fazla kanıta ihtiyaç var" ifadelerini kullandı.

AYRINTILAR GELİYOR...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.04.2018 19:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-09 19:23:20

Amerika nereden biliyor kimyasal silah kullanildigini?sanki kendi atmış gibi

Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-04-10 10:52:12 @Okur

millet medya yalanlarina artik kanmiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İşte “Esad sivilleri bombalıyor” yalanının gerçeği 2018-04-10 10:51:34 @Okur

https://www.youtube.com/watch?v=7jM0OPB87V0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-09 23:56:38 @Okur

yine amerikanin bir falseflag operasyonu. Esad salak mi katillere karsi savasi kazanmaya bir adim kala böyle bir kimyasal silah kullansin? Zaten bu dis kaynakli katillar ne zaman kaybetmeye basladiklari zaman böyle seyler suriyeye vurmak icin amerika tarafindan tezgahlaniyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-04-09 19:32:35

HE YA YEDIK SADDAMIN ATOM BOMBALARINI UNUTMADIK EGER KIMYASAL SILAH KULLANILDIYSA BUNUN DUNYA LIDERI AMERIKADIR SURIYE NEREDEN BULSUN KIMYASALI KONU BOP KARDESIM BOP LARI BOKA DONUNCE NEYE UGRADIKLARINI SASIRDILAR AJAN ZEHIRLEMESI KIMYASAL SILAH SALLA SALLA DIYE BIR SARKI VAR YA AMA AMERIKAYA INIANAN INGILIZ KRALICESI ILE TRUMPHA MUTLULUKLAR TABI TURKIYEDEKI BOPCULARDA FARKLI DEGIL

Avatar
dedi kodu 2018-04-09 19:40:19

insanlık düşmanı batı abd israil sebebi siniz olanların dünyanın tüm bölgelerinden çekilin heryer düzelir teröri oluşturan destekleyen her donanımı vereb faşitler dünyanın düzenini bozdunuz şeytanınızdan bulasınız mazlumun ahı tüm zalimlerden yarına kalmasın inşAllah

Avatar
HAKAN 2018-04-09 20:34:53

BIZ BU FILIMI IRAKTA GÖRMÜŞTÜK DEĞİLMİ.

Avatar
Tijan 2018-04-10 07:40:42

Rakka'da DEAŞ'lı teröristlerin ABD kontrolüyle tahliye edilmesi, Terör örgütü DEAŞ'ın başkenti olarak gösterilen Rakka, terör örgütü PKK'nın Suriye'deki uzantısı PYD'ye teslim edildi. İlk günlerde çatışmalar sonucu PYD'nin eline geçtiği iddia edilen Rakka'nın, yapılan gizli anlaşmayla kurşun atılmadan teslim edildiği ortaya çıktı. Ortaya çıkan görüntülerde, Amerika'nın desteğiyle bölgede hakimiyet kurmaya çalışan PYD'li teröristlerin, DEAŞ'lı teröristleri otobüslerle bölgeden uzaklaştırdığı görülüyor. Amerika'nın DEAŞ üzerine kurduğu bu kirli oyunlar, ABD'nin eski Ankara Büyükelçisi John Bass'in sözlerini akıllara getirdi.Bass, "9.5 aydır Türkiye'de terör saldırısı yaşanmıyor. Bu DEAŞ vazgeçtiği için değil, işbirliğimizin sonucu..." diye konuşmuştu.Şimdi bu seneryonun başrolünde Türkiye çıkmaz sa iyi olur.Türkiye şu anda çok tehlikeli bir ülke halkını yerden yere vuran, diğer ülkelere neler yapar düşünün.Bi abd nin yanında,bi saat sonra Rusya ve iran ve ülkemizi yönetenlerin zaafları

Misafir Avatar
Tijan 2018-04-10 07:41:44 @Tijan

saymak ile bitmiyor ve hep aldatılıyorlar.Aynı zamanda madalyonlu bob eşbaşkanı.Gerisini siz düşünün.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yapsa yapsa 2018-04-10 10:49:55

terroristler kimyasal kullanmistir esad aptalmi kimyasal kullansin kim savas sebebi cikarmak istiyorsa incelensin

Avatar