'Adalet Yürüyüşü' Erdoğan'ın dilinden düşmüyor!

AKP'li Cumhurbaşkanı ve Recep Tayyip Erdoğan '15 Temmuz Milli İrade Zaferinin Analizi Kitabı'nın tanıtımında konuştu. Erdoğan, konuşmasında Kılıçdaroğlu'nun Adalet yürüyüşünü sert dille eleştirerek "Sokaksa sokak diyor. Sen sokağa çıkamaz hale gelirsin. Sokakta aranan adaletin adı intikamdır. Sonu da vandalıktır' diye konuştu.

'Adalet Yürüyüşü' Erdoğan'ın dilinden düşmüyor!

AKP'li Cumhurbaşkanı ve Recep Tayyip Erdoğan '15 Temmuz Milli İrade Zaferinin Analizi Kitabı'nın tanıtımında konuştu. Erdoğan, konuşmasında Kılıçdaroğlu'nun Adalet yürüyüşünü sert dille eleştirerek "Sokaksa sokak diyor. Sen sokağa çıkamaz hale gelirsin. Sokakta aranan adaletin adı intikamdır. Sonu da vandalıktır' diye konuştu.

12 Temmuz 2017 Çarşamba 16:54
10914 Okunma
'Adalet Yürüyüşü' Erdoğan'ın dilinden düşmüyor!

AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz anma toplantısında Adalet Yürüyüşü nedeniyle CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu eleştirdi.

Erdoğan isim vermeden hastalığı nedeniyle cezaevinden tahliye edilen siyasetçi Ahmet Türk’ün yürüyüşe katılması için de, “Hani hastaydı?” dedi. "15 Temmuz'da sokağa çıkın" diyen Erdoğan, Adalet Yürüyüşü için "Sokakta aranan adaletin adı intikamdır, sonu da vandallıktır" dedi.

Erdoğan’ın açıklamalarından satırbaşları…
Değerli yol arkadaşlarım, kıymetli kardeşlerim, hanımefendiler, beyefendiler sizleri en kalbi duygularımla, muhabbetle selamlıyorum. AK Parti Sosyal Politikalar Başkanlığımız tarafından hazırlanan 15 Temmuz 2016 Milli İradenin Zaferi kitabının hayırlara vesile olmasını diliyorum. 15 Temmuz milli irade zaferinin kazanılmasını sağlayan şehit ve gazilerimize ithaf edilen bu eserin bu alanda yapılacak benzer çalışmalar için kaynak teşkil edeceğine inanıyorum. Şehit yakınlarımız ve gazilerimizle yüz yüze görüşülerek hazırlanan bu kitap 15 Temmuz zaferinin kimlerin hangi saiklerle kazandığının ortaya konulması bakımından çok önemlidir. Kitap haline getirilmesinde emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. Şu anda aramızda bulunan şehit yakınlarımıza ve gazilerimize en kalbi şükranlarımızı sunuyorum. Şehitlerimize Allah’tan rahmet gazilerimize acil şifalar diliyorum.
15 TEMMUZ’DA KÖŞE BUCAK SAKLANMAMIŞ OLSAYDI
Ankara’dan İstanbul’a yürüyen bu kişi derdinin ne olduğunu Maltepe’de ifşa etti. Kendisi adalet yürüyüşü demişti olsa olsa sözde adalet yürüyüşü olabilir. CHP Genel Başkanı’nın sözlerini duyunca aklıma Mevlana Hazretleri’nin adalet tanımı geldi. Ağaca su vermeyi adalet, dikene su vermeyi zulüm olarak tanımlıyor Mevlana hazretleri. Bunlar ağaca değil dikene su veriyor. Darbecileri savunan CHP genel başkanı bizden dikenlere su vermemizi talep ediyor. Hasta dediler, durumu çok kötü dediler, cezaevinden çıkmasını istedikleri Mardin Belediye Başkanı baktık ki bayağı yürüyebiliyor. Hani hastaydı bu yahu! Arkasında PKK terör örgütünün olduğu bu kişilerle nasıl omuz omuza yürüyebiliyorsunuz? Bunlar değil mi bizim bu kardeşlerimizin katilleri olanlar?
“BAKIRKÖY BELEDİYE BAŞKANI’NA KAÇIP GİDEN O DEĞİL Mİ?”
Onlar FETÖ’cülerin avukatlığına soyunabilir. PKK’lıları, YPG’lileri destekleyebilir. Ülkesine ve milletine ihanet etmiş herkesi kucaklayabilir. Ama biz bunların hiçbirini yapmadık, yapmayacağız. Bizim milletimize sözümüz var. Biz milletimize Türkiye’de tek bir terörist kalmayana kadar mücadele edeceğimizin sözünü verdik. Biz elinde silahı olan her teröristi imha edeceğimize kasem ettik, yemin ettik. Şayet ana muhalefetin başındaki zat 15 Temmuz günü İstanbul’da köşe bucak saklanmak yerine darbecilerin karşısına dikilmiş olsaydı belki bu yürüyüşe başka türlü bakabilirdik. Bir radyo programına çıkıp darbe girişiminde bulunulacağı zaman ‘tankların üzerine ilk defa ben çıkarım’ diyen bu değil mi? 15 Temmuz gecesi havalimanına gelip, tankların oradan çekilmesini isteyerek oradan Bakırköy Belediye Başkanı’na kaçıp giden o değil mi? Bakırköy Belediye Başkanının evinden geceyi takip eden o değil mi? Utanmadan sıkılmadan oteller kapalıydı, onun için belediye başkanımıza gittim diyen o değil mi? Cumhurbaşkanımızın geleceğini bilseydim beklerdim diye yalan söyleyen o değil mi? Benim gelmeme ne gerek var, benim milletim oradaydı.


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan okur 2017-07-12 17:21:17

Cumhurbaşkanı tehdit ediyor.belli olmaz gün olur siz sokağa cımazsınız belkide.

Avatar
Murat yilmaz 2017-07-12 17:34:55

Artik sizden korkan sizingibi olsun.Hodri meydan.Bu ulkeyi imamlar yonetemezYonetirse ancak cagdas ilkeli namuslu calip cirpmayacak insanlar yoneteceklerdir. Al koru korune inanan, reis nederse o,olde olelim gibi insan haysiyetine yakismayan solagan atan zombi gibi taraftarlarini al cok sevdigin katara git.

Misafir Avatar
Murat yılmaz a cvp**** 2017-07-12 18:11:38 @Murat yilmaz

CHP ve KILIÇDAROĞLU inan ülkemize asla bir hizmet veremez, verecek ne kadroya, ne bilgiye nede cesarete sahiptir.. kimseyede hırsız deyip günah a girme kardeşim. Allah cc görüyor her kesi. ajanların, ihanetçilerin tuzağına düşme derim sana dostca.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
murat a cvp 2017-07-12 18:09:42 @Murat yilmaz

sadece bir örnek verdim . hırsız dediğin liderin hükümeti, ülkede karaborsayı bitirdi, kuyrukları bitirdi, akmayan suları akıttı, yanmayana elektrikleri yaktı, günün yürmi saati elektrik kesilirdi ülkemizde, günde iki saat su akardı musluklardan oda sap sarı paslı su. çürük okullar evler yenilendi. insana layık toplu taşıma araçları getirdi, temizlik geldi şehirlere. chp nin belediye si zamanında ana meydanalra günde bir toplanan çöpler süürülen sokaklar şimdi en ucra sokakları bile belediye işçileri süpürüyor. bunları gör kardeşim iftiraları değil.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Murat yilmaz 2017-07-12 17:42:12

Sen insan olsan sokaga cikmazsin hirsiz herif.

Misafir Avatar
vatandaş 2017-07-13 09:10:17 @Murat yilmaz

hırsız dediğin adamı 28 şubatta şiir okudu diye yargıladılar ozaman belediye başkanı idi istanbulun dokulmazlılığı yoktu bir yolsuzluğunu hırsızlığını bulsalar ondan yargılarlardı öylemi

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
murat yılmaz a cevaben. 2017-07-12 18:05:25 @Murat yilmaz

Murat hırsız dediğin adam neyini çaldı? gazete ve düşman tarafların iftiralarına kandında ondan öyle diyorsun. bu ülkeye bu Tayyip Erdoğanın emeyi Allah için çok olmuştur. inkar edilemez, gizlenemez. Türkiye Erdoğan zamanında iki üç kez büyümüştür. İMF kamburundan kurtulmıştur. ülkemizde memur maaşlarına İMF müdahale ediyordu zam verdirmiyordu. burayı iyi oku MURAT, eski hükümetler zamanında KONUT EDİNDİRME FONU adı altında çalışanlardan yıllarca para kesildi, ama ne konut verildi, nede paralar. AKP Tayyip Erdoğan hükümet olunca o paraların kazanımları ile beraber halka hak sahiplerine ödedi. bumu sizin anlayışınız? bunları gerçekten yapılanları görmüyorsun. gazetelerin iftiralarını gerçek sanıyorsun AYIPtır GÜNAH tır.

Beğenmedim! (11)
Avatar
meter 2017-07-12 18:30:36

Recep Tayyip hangi zaman sokağa çıktıki laf atıyor?

Misafir Avatar
VATANDAŞ 2017-07-13 09:16:17 @meter

recep tayyip erdoğan sokağa çıkmaz meydanlara çıkar 15 yıldırda meydanlarda hala göremedinmi görme özürlüysen ben neyapayım

Beğenmedim! (2)
Avatar
Kazım usta 2017-07-12 18:32:09

Muhtarlık bile yapamaz diyen çok doğru söylemiş.Herşeyi yüzüne gözüne bulaştırdı.Vatanın Vidasını çivisini söktü

Misafir Avatar
vatandaş 2017-07-13 09:13:39 @Kazım usta

hırbo diyecem sana türkiye cumhuriyetinde 15 yıl hiç ara vermeden oyunu artırarak hangi lider iktidarda kaldı cevap verebilirmisin dilin varmıyor dimi KISACA RECEP TAYYİP ERDOĞAN

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kazım sen selonun hailerindenmisin? 2017-07-13 08:37:42 @Kazım usta

Pkk nın dağdaki katilleride 7 10 15- 16 yaşlarında okulda uslu öğrencilerdi, tc vatandaşı idi, devleti onlara okul vermişti, öğretmen vermişti. ama onlar Terörü seçtiler, ülkesine halkına ihanet ettiler katil oldular, DEVLET onları elbet yakalayacak, onları etkisiz hale getirecek devletin görevi bunlar. fetö uslu çocukken eski hükümetler döneminde devlete sızdı. AKP bunların hain olduğunu anlayıp mücadele başlattı. peki bu gün bu hainlere arka çıkan chp ye kılıçdaroğluna ne demeli? iki kıyaslamayı lütfen iyi karşılaştırın DÜŞÜNÜN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nurali Boz 2017-07-12 18:53:21

Bu recebin Kemallardan cektigini hic kimseden cekmemistir bir kemal ile ugrasa ugrasa bir dirhem koparamadan ikinci kemalin cikmasi butun huzurunu bozdu gece kabus olmus demek idare et receb aga bu ulkenin 20 senesini ve gelecegini kabusa cevirdin ?

Misafir Avatar
vatandaş 2017-07-13 09:19:51 @Nurali Boz

kemalden memnunsanız kalsın RTE sandıkta ve meydanlarda 9 kere abondone etmiş baykal 2019da cumhurbaşkanlığına aday olacaksan chp nin başında kal diyor ama onun cesareti yok bumu methettiğin kemal

Beğenmedim! (2)
Avatar
set 2017-07-12 18:39:26

murat yılmaz a cevaben. Batak doldu Güzelim Türkiye betonlu cami doldu halk demokrasiden oldu.

Avatar
veli 2017-07-12 18:43:51

ayrimciliga son kin dinimizde gunahtir turkiyeden baska turkiye yok sert dile elistiriler ulke yararina degil sokaktaki insan sizleri ornek alirsa vay halimize kimse bu yangini durduramaz herkesi sukunata davet ediyorum parti ulkeden kiymetli degil once vatan bu ve su parti hic umrumda degil ulkenin cikarlari onemli olan