'Adalet Yürüyüşü' ikinci gününde!

Adalet Yürüyüşü'nün bugün ikinci günü. Dün 22 kilometre katedilen yürüyüşte, bugün de 20 kilometre yürünmesi bekleniyor.

'Adalet Yürüyüşü' ikinci gününde!

Adalet Yürüyüşü'nün bugün ikinci günü. Dün 22 kilometre katedilen yürüyüşte, bugün de 20 kilometre yürünmesi bekleniyor.

16 Haziran 2017 Cuma 09:24
222 Okunma
'Adalet Yürüyüşü' ikinci gününde!

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu’nun 25 yıl hapse çarptırılıp tutuklanmasına tepki için yollara düştü. Dün Ankara’dan İstanbul’a ‘Adalet Yürüyüşü’ başlattı. ‘Artık yeter, adaletin olmadığı ülkede yaşamak istemiyoruz. Bıçak kemiğe dayandı. Çocuklarımızın geleceği için yürüyorum’ dedi. Bu tarihi yürüyüşte Kılıçdaroğlu’na on binlerce vatandaş eşlik etti.

Herkesin elinde ‘Adalet’ yazan pankartlar vardı. CHP’liler sadece Ankara’da değil, Türkiye’nin pek çok şehrinde ‘Adalet Yürüyüşü’ yaptı. İstanbul Maçka Parkı’nda da tutuklu Berberoğlu için ‘Adalet Nöbeti’ tutulmaya başlandı. Vekil çıkana kadar nöbet sürecek.

Bugün de 20 kilometre

Tarihi yürüyüş dün sabah Güvenpark’tan başladı. İlk gün 22 kilometre katedildi ve adalet korteji 75. Hipodromu yakınlarında mola verdi. Yürüyüş bugün de yaklaşık 20 kilometre ile Kazan ilçesine kadar sürecek.
 


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
istanbul 2017-06-16 09:41:01

aklı selim türk kürt çerkes, alevi sünni vatanına bağlı kardeşlerime sesleniyorum. bu yürüyüş küresel güçlerin ülkemizi yutmak için hazırlanmış bir tuzaktır. teröristler, ajanlar, hainler yürüsün onların zaten üstesinden geleceğiz. fakat bu ülkenin öz evlatları lütfen bu provaktör olayın içinde yer almayın.

Misafir Avatar
tiyatroya devam 2017-06-16 10:04:22 @istanbul

1-Türkiye HİÇ BİR zaman tam demokratik ADALETLİ hukuk devleti olmayacak,
2-Batının ulusal çıkarların hizmet eden TSK-TBMM-MİT olduğu sürece ülkemizde demokrasiyi unutun
3-60 yıldır ab-abd-israil tarafından kontrollü krizde tutulan ülkemiz tüm kurumlarıyla gayri Milli
4-Bu durum sahte anayasa değişikliği ile resmileşti.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tiyatroya devam e cevap 2017-06-16 10:49:50

kardeş peki ne yapacağız? bu hainlere, teröristler, abd ye avrupaya vatanı namusu, bayrağı teslimmi edeceğiz? bu hain yürüyüşlere katılacakmıyız? ülkemize yaplan her saldırıya karşı hükümetimizin, devletimizin, güvenlik güçlerimizin yanında olacağız. düşman düşmanlığını yapacak ama biz bu vatanın evlatları chp ve ekibine alet olmayacağız. bu ülkeye ihanet etmeyeceğiz.

Avatar
iyi bakın lütfen 2017-06-16 10:52:21

bu adam siyasetçiye benziyormu? bu adam devlet adamına benziyormu? bu adam türkiyeyi sevene benziyormu? bu adam şaşkın ördek, avının kucağına giden gafil av gibidir. lütfen bunların peşine takılmayalım. bunlar avcıları olan abd ve küresel güçlerin kucağına yürüyorlar. türk halkı bu provaktörlerei, ajanlara uymayalım .

Avatar
sivas 2017-06-16 11:09:13

BU adelet yürüyüşü değil kardeşlerim bu bölücülük ayrıştırıcılık, abd avrupa küresel güçlere ülkemizi yem etme yürüyüşüdür. lütfen bu provaktörlerin tuzağına düşmeyin. yürüyüşten vatanını seveler çekilsin. hainler yürüsün.

Avatar
..............1 2017-06-17 03:46:39

SADECE DENİLİR DUYULURCALAR,,,
MIŞ Kİ!!!!!!!!!!!!!!!!

YİNE ELÇİYE ZEVAL OLMAZLA((ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM)
RABBİMİZ ENCAMIMIZI ASALETİMİZDEN PAYİDARLIKLA;sultan mehmet han ülkülülüğümüzle HAYREYLESİN(amin)EVLA TAKVA SAHİBİ PEYGAMBER EFENDİMİZDİR Kİ;; Allahumme salli ala seyyidina ve nebiyyina Muhammed RABBİMİZ TAKVA SAHİPLERİNİN YÖNETİMİNDE DUALRINDA EYLESİN;; (AMİN)) SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKAtu


15 temmuz ihtilal kalkışması neden RAMAZAN AYINDA DEĞİL RAMAZANDAN SONRA;
GERÇEKLEŞTİRİLDİ..

BUNUN ilmihal edilesi pek çok sebebi olabilir bambaşkalıkla


::::::::::::

RAMAZANDA PEYGAMBER EFENDİMİZ(S.A.V)İNATÇI ŞEYTANLAR ZİNCİRE VURULUR BUYURMUŞTUR Kİ;;;

dikkat edilsin;;
ŞEYTANLAR DEĞİL.şeytanların inatçılığı ;;zincire vurulur buyurmuştur..

Kİ;;

şeytan şeytanlığını RAMAZANDA DA YAPABİLİR ANCAK İNAT EDEMEZ
kendi mecrasında;;
inatçılığı
zincire vurukluk içindedir;;

inatçılığı ile
kendi mıntıkasından öteye gidemez;;

ki;

Avatar
..............2 2017-06-17 03:47:48

inatçılığı ile
kendi mıntıkasından öteye gidemez;;

ki;;

MÜMÜNLERİN HASRETLE BEKLEDİKLERİ;;
ferahlığı ile mesud oldukları RAMAZANI ŞERİFİN;;
denilsin ki;;””””kozmik perspektiften””””????
EN DOĞRUSU batınıyetine tevekkül buradan da anlaşılır denilirmiş ki;;;

::::::::::::::::::::::::

İŞTE BU YÜZDEN;;
CENNETTEN KOVULMUŞ İNSAN SOYLULUĞUMUZUN;;
tevbe istiğfara muhtaçlığıNI FARKETTİĞİ AYDIR DA DENİLİRMİŞ ;;
ramazanımız için ki;;
içinde bin aydan daha hayırlı kadir gecesini de barındıran ki;;
SON 10 GÜNDE ARANMASI tembih edilmişce;;
HERŞEHİRDE İTİKAF HOCALIĞI;;manası da;;;
olur da fark edilmezse bile;;
ŞEHRİMiZDE İTİKAF VARDIR;;
ÜLKEMİZDE İTİKAFLI YERLER VARDIR,,,ŞEHRİMİZİN,,ÜLKEMİZİN,
ümmeti islamiyenin,,gönlü güzelliğin,,rabbimizin her ne tebaiyetinin,,bütün insanlığın selametine NİYAZLA;;
ŞEHRİMiZDE İTİKAF VARDIR;;
ÜLKEMİZDE İTİKAFLI YERLER VARDIR
MANASIYLA;;
huzurlu olmamızı sağlarmış..
BU DA BAMBAŞKALIKLA;;

Avatar
..............3 2017-06-17 03:48:20

Kİ;;
ÜZERİMİZDE BİR AĞIRLIK VARSA;;
BİR KATILIK;;
Kİ rabbimizin ferahlık vaad ettiği şuurluluğumuzla tevbe istiğfar etmemiz gerekir buyurulmuştur ki;;
((((NAZIM KIBRISİ HAZRETLERİMİZ ;;ÖMRÜ DEVRİYELERİNİN SON GÜNLERİNDE NEDEN HEP AYRICA TEVBE İSTİĞFAR EDERLER Dİ NİN DE İLMİHALİ DE ÇOK ÖNEMLİDİR DE DENİLİR CE))

gayet tabiyetle;;
bir RAMAZAN YILINININ ramazan dışında yaşanılan 11 AYINDA;;;
KARŞILAŞILAN;;
ŞEYTANİLİKLERLE;;
ELDEN GELDİĞİNCE MÜCADELE ETME gayeliliğinde;;
GAYET TABİ;;
İSTEMEDEN;;şeytanlıkların oyununa gelmiş ve bunları normal SANMIŞ OLMAKTAN GELEN KATILIKLAR ÜZERİMİZDE OLABİLİR Kİ;;
işte ramazanı şerif;;
ARINMA AYIDIR;;manası da buradan anlaşılırca;;

ramazanımızın bu son günlerinin;;
FEREAHLIKLAR;;
hayırlar getirmesi niyazı ile;;
olunurmuş ki;;
şu günlerde,,,


::::::::::::::::::::::

Avatar
..............4 2017-06-17 03:49:11

::::::::::::::::::::::
hah her ne ifade edilir edilmez;;
durum halde;;
inatçı şeytanlığın zincire vurukluğu kendin gösterir;;
DE;;((CİHADI DA O KADAR SERBEST OLAN RAMAZAN AYINDA DENİLİR DUYULURCA))

HATTA ;;

öylesine ki;;

ŞİMDİLERDE;;
BAZILARINCA;;

bak,,,
ankaradan istanbula bir YÜRÜYÜŞ YAPILIYOR,,içinde olunsun olunmasın,,sevilsin sevilmesin de;;

DENİLSİN REFERANDUM GÜNLERİNDEKİ GİBİ,,
BAĞIR BAĞIR HALLERİN vesair söylemlerin OLMAMASI;;

VESAİR
EYLEMCiLERDEN de,,,((göle dökmek denize akıtmak gibi çıkmaların olmaması))
AYKIRILIKLAR GÖRÜLMEMESİ,,,


her ne muhatabınca;;
HEP RAMAZANA,,
sadıklığın da bir ifadesidir ki;;

(((HATTA BAK AKPARTİ YÖNETİCİLERİ DE,,HALK PARTİSİ YÖNETİCİLERİ DE,,”””””özünde ramazana sadıklardır)))))

de denilir duyulurcalarla;;
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Necmettin Erbakan hocamızın hep anlattığınca,,
OLAN ŞU Kİ;;
BU SADIKANEİYETLE,,

((bölüp parçalayıp yönetmemektedir;;
kahrolası fitnecilik de denilir duyulrcalarla)))
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!