banner87

Adaylığını açıkladı

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP Genel Merkezi'nde CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ile görüştü. Akşener, toplantı çıkışında yaptığı açıklamayla aday olduğunu duyurdu.

Adaylığını açıkladı

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP Genel Merkezi'nde CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu ile görüştü. Akşener, toplantı çıkışında yaptığı açıklamayla aday olduğunu duyurdu.

25 Nisan 2018 Çarşamba 13:17
Adaylığını açıkladı

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in CHP Genel Merkezi ziyaretinde Genel Başkan Yardımcıları Ümit Özdağ, Koray Aydın ve Basın Sözcüsü Aytun Çıray yer aldı. 

CHP kanadında ise; Bülent Tezcan, Gamze Akkuş İlgezdi, Haluk Koç, Muharrem Erkek ve Mehmet Bekaroğlu yer aldı. Görüşmede Cumhurbaşkanlığı adaylığı ve ittifak konularında fikir alış verişinde bulunuldu.

MERAL AKŞENER: ADAYIM

Meral Akşener; "100 bin imza ile adaylığı sürdürdüğümü paylaşmak isterim. Bizleri tahakküm etmeye kalkanların başarısız olacağı kesindir. CHP Genel Başkanı sayın Kemal Kılıçdaroğlu'nun çok değerli katkıları ile demokrasi katlinin önü kesildi. Teşekkür etmek için buradayım" dedi.

İYİ PARTİ'NİN SEÇİM SLOGANI

Akşener, seçim sloganlarının "Türkiye ve milletimiz iyi olacak" olduğunu açıkladı.

'25 HAZİRAN'DA YURTTAŞLARIMIZ HUZUR İÇİNDE UYANACAK'

Kemal Kılıçdaroğlu; "Demokrasinin bu toparaklarda yaşamasını sağlamaya çalıştık... Bir siyasi partiye kumpas kurulması, seçimlere girememesi engellendi. Hangi siyasi parti olursa olsun demokrasinin yanında olanlarla -şunu rahatlıkla- bütün yurttaşlarıma söyleyebilirim; 24 Haziran'da bu ülkeye gerçek anlamda demokrasiyi getireceğiz, 25 Haziran sabahına yurttaşlarımız huzur içinde uyanacaklar' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.04.2018 17:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İMZA ise İMZA 2018-04-25 13:52:36

Sayın Kılıçdaroğlu, bak hareketin takdire şayan, ama zorlama gül için. gül erdoğana oy ister, kekmeleddin olayını ne çabuk unuttun. Akşener imza startı versin yeter. bir kaç saat alır 100 bin imza.

Misafir Avatar
Gel oynayalım 2018-04-26 09:22:17 @İMZA ise İMZA

Kılıçdaoğlu chp si birinde HDP ile Selahattin demirtaşla oyun kurdu oynadılar. oyunuda ellerine yüzlerine bulaştırdılar. kazandırdıkları hdp li milletvekilleri topyekün pkk ya sahip çıktılar.. şimdi chp Kılıçdroğlu İP meral hanımla oyun oynamaya başladılar. zırıltısı çıkar bununda. çünkü bunların niyyetleri bozuk. samimi değiller olamıyorlar. çünkü her ikisininde ipleri başkasının elinde. patronları ne derse bunlar onu yapmak zorunda. bunlar sadece oyuncu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dugu savası denen zibidi 2018-04-25 18:17:07 @İMZA ise İMZA

senin gibi ahmaklar ve zihniyetsizler oldukça tayyip daha cok kazanır kendı halkına utanmadan koyun diye hakaret etmeyı utanmuyormöusun be zibidi .. cehape zihniyeti

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Dugu Savasi 2018-04-25 17:38:17 @İMZA ise İMZA

Daha Egitimziler ic gudulerile hareket eder, cunku akillarini yeterince kullanamazlar. AKP oy verenlerin cok buyuk bir cogunulugu daha egitimziz kesimden olustuguna gore, icgudulerine dayanarak oy veriyorlar. adamlar saniyorki Erdogana oy vermeyen musluman degildir, cunku adam artik aklini kullanamiyor, koyun gibi...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
BOSH 2018-04-25 15:52:41 @İMZA ise İMZA

Ne kadar bezensenizde, ne kadar boyansanızda, ne kadar gizlensenizde sizi sandığa gömecek bu asiil millet. sizi numaracılar sizi. kılıçdaroğlu artistlik pozu vermiş. yahu senin saldırgan halini, hakaret dolu ifadelerini unuttukmu sanıyorsun. meral hanım sizinde aynı. sizi yan yana sandığa gömeceğiz. GÜVEN ERLER

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
CHP'li 2018-04-25 14:23:08 @İMZA ise İMZA

Inzanma kardesim A.Gül olayi sadece bir spekülasyon. Bence CHPnin adayi ya I. Kesici veya M.Ince. A.Gül birinci turda cok faydali olabilir amma diger adaylarin uzerinde bitirirse son tur icin problemli olabilir, bence SPnin adayi A.Sener olmali.

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-04-25 14:28:11

çok güzel meral hanımefendi adaylığını açıklamış evet daha ilk turda yüzde 65 *70 oy ile kazanacaktır bundan adım kadar eminim yalnız ben derim ki tayip beyin oyunları bitmez çok ama çok dikatli olmak llazım gerekiyor hani mühürsüz oylara ve atı alan üsküdarı geçti deyip ülkeyi karştırmasın mesela bir kaç yerde cinayet veya bomba eeee kaydeceğini anladığı anbn her şey beklenir akp ve tayipten***

Misafir Avatar
52 ye cevap 2018-04-25 18:18:38 @52

verdiğin oyu alsın ben buradayım sizi kim gazladı bilmem ama yenile yenile samaroğluna dondunuz secimden sonra yıne ben buradayım senin yuzunu görmek isterim...

Beğenmedim! (7)
Avatar
Guzel insanlari beraber gorunce 2018-04-25 14:40:48

insanin ici acilliyor.

Avatar
kocakurt 2018-04-25 14:32:21

yahu bana ne abdullah gul,den bugune kadar nereye ait idiyse onlar dusunsun niye muhalefetin meselesi olsun anlayamiyorum, bu herif bir proje tekrar tayyip,i kazandirma projesi , bu oyna dusmeyin

Avatar
CHP'li 2018-04-25 14:39:26

CHP= I.Kesici veya M.İnce
İYİ Parti = M.Akşener
SP= A.Şener
HDP= ?

Avatar
Bir Alevi Kurt Olarak 2018-04-25 17:41:44

Merale oy veririm ama Gule asla. Ama dogudaki kurt sunuller Merale oy verirmi. onlarin oyu anahtar...

Misafir Avatar
@Bir Alevi Kurt Olarak x---bak kuzum 2018-04-25 18:09:46 @Bir Alevi Kurt Olarak

Alevi sünni kürt türk ayrımı yapmak doğru değil. kutuplaşmak kimseye fayda getirmez. ABD de 72 çeşit millet var karışıyormu? 2 parti var. dikkat ediniz aklınızı başınıza toplayınız. bu ülkede olabilecek her olumsuzluk tüm topluma yayılıyor zarar veriyor. mevcut hükümet her kesimi kucaklıyor. ama muhalefet ve peşinden giden sizler ayrımcılık yapıyorsunuz. yapmayın.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Harun 2018-04-25 17:35:09

Bu iş kabak tadı verdi yeterin artık yine bir ekmelettin olayı ile karşı karşıya kalmayalım sakın o hataya düşmeyin biran önce açıkla MUHARREM İNCEYİ'de rahatlayalım.

Avatar
gele me 2018-04-25 15:06:47

aksener mhp kökenlidir Klicdaroglu ALEVI oldugu icin hic bir zaman secilmez türkiyede sadece sucu alevi olmak ister dünyanin en deyirli ve en demokrat politikasi ol secilmz ben kötünün iyisini secmek zorundayim ve bir alevi olarak sadece akp nin alevi sunni blokuna karsi sunni bir bayani sececegim