banner87

Ahmet Hakan böyle yazdı: ‘ODTÜ’lülerin tutuklanmasına itiraz ediyorsan, Safiye’ninkine de…’

Hürriyet yazarı Hakan, Anıtkabir’de Atatürk’e küfürler yağdıran Safiye İnci ile açtıkları pankart nedeniyle tutuklanan ODTÜ’lü öğrencilerin durumlarını karşılaştırarak, “ODTÜ söz konusu olunca çocuklar şaka yapmış diyorsan, Safiye söz konusu olduğunda çocuk şaka yapmış diyeceksin” dedi.

Ahmet Hakan böyle yazdı: ‘ODTÜ’lülerin tutuklanmasına itiraz ediyorsan, Safiye’ninkine de…’

Hürriyet yazarı Hakan, Anıtkabir’de Atatürk’e küfürler yağdıran Safiye İnci ile açtıkları pankart nedeniyle tutuklanan ODTÜ’lü öğrencilerin durumlarını karşılaştırarak, “ODTÜ söz konusu olunca çocuklar şaka yapmış diyorsan, Safiye söz konusu olduğunda çocuk şaka yapmış diyeceksin” dedi.

23 Temmuz 2018 Pazartesi 12:44
Ahmet Hakan böyle yazdı: ‘ODTÜ’lülerin tutuklanmasına itiraz ediyorsan, Safiye’ninkine de…’

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Anıtkabir önünde Atatürk’ü küfür yağdıran Safiye İnci ile taşıdıkları pankart nedeniyle tutuklanan ODTÜ öğrencilerinin durumunu kıyasladı.

Hakan, bugünkü köşesinde, “ODTÜ’lülerin tutuklanmasına itiraz ediyorsan, Safiye’nin tutuklanmasına da itiraz edeceksin, ODTÜ’lülerin tutuklanmasına ses etmiyorsan Safiye’nin tutuklanmasına da ses etmeyeceksin. ODTÜ söz konusu olduğunda “Ne var bunda? Çocuklar şaka yapmış” diyorsan… Safiye söz konusu olduğunda da “Ne var bunda? Çocuk şaka yapmış” diyeceksin” ifadelerini kullandı.

Ahmet Hakan, “Tutarlı olacaksın ki hep genç kalacaksın... Tutarlı olacaksın ki hep haklı olacaksın... Tutarlı olacaksın ki, “Hakkaniyete bak be” dedirteceksin. Tutarlı olacaksın ki, canımı yiyeceksin...” diye yazdı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
HakanODTÜSafiye İnci
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tülay Akın 2018-07-23 14:20:15

ODTÜ lülerle bu kızı aynı kefeye koyuyorsan senin aklından ve ahlakından şüpheye düşerim. Birinde mizah birinde bayağıca hakaret var

Misafir Avatar
AHMET HAKANa sualimdir. 2018-07-23 19:53:37 @Tülay Akın

SİZ ODTÜ LÜLERİN TUTUKLANMASINA HİÇ İTİRAZ ETTİNİZMİ....BOĞAZİÇİLİLERİN İÇERİDE SÜRÜNMELERİNE İTİRAZINIZ OLDUMU... OLMADIYSA , BU ZAMAN İÇİNDE SATILAN GAZETENİZDEKİ KÖŞENİZDE , PARACIKLAR KAZANMAK İÇİN FİKİR LİBERALLİĞİNE NASIL DEVAM EDECEĞİNİZİ Mİ KURUYORDUNUZ BEYNİNİZDE...

Beğenmedim! (2)
Avatar
Dilek 2018-07-23 15:12:20

Ahmet sen kendini gel odtülülere ayrı bir yere koyacaksın sen nasıl okudun gazeteci oldun odtülü olmak kafa ister beyin ister zeki insanlardır cahillik onlarda olmaz olsaydı zaten odtülü olmazdı
Sen bir pislikle ATATÜRK hakaret edenle odtülü aynı sıfatta kullanma yazık senin gazetecilik yıllarına siz bu ülkede nasıl yaşadınız para kazandınız ATATÜRK sayesinde ATATÜRK E hakaret YÜCE TÜRK MİLLETİ NE HAKARETTİR BUNUN AFFI OLAMAZ bunu böyle bil

Misafir Avatar
p 2018-07-23 19:11:14 @Dilek

bu satılmış puşt anasını bile aynı anda 2 kişiye pazarlar

Beğenmedim! (6)
Avatar
2018-07-23 12:53:56

senin canini itler yesin aptal herif... Altin ile demiri kiyasliyamazsin.

Misafir Avatar
@ x---### 2018-07-23 18:48:09 @

ayidan post yobazdan dost olmaz. Ahmet yobazindan baska ne beklenirki , kani cekmistir!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Özgür 2018-07-23 12:53:18

ODTÜ deki pankartta mizah var sanat var, hakaret yok, küfür yok. Ahmet HAKAN aynı şeymi. Dangalak dangalak yazılar yazma bende sana söveyim sonra şaka yaptım diyeyim ozaman.

Misafir Avatar
Özgür 2018-07-23 13:25:39 @Özgür

Hem her fırsatta neden Atatürk ile Erdoğanı kıyaslıyorsunuz ki, Dengi mi ki Atatürk'ün, Tamam şuan devletimizin Cumhurbaşkanı başımızın üzerinde yeri var da. Bu nedir ya bu cesareti Atatürk ile Erdoğanı kıyaslayacak haddi nereden buldunuz. Ahmet HAKAN haddinizi bilin yahu...

Beğenmedim! (4)
Avatar
APATİ 2018-07-23 13:10:26

Ne zaman ki Tayyib'e hakarete verilen ceza bu meczuplar ve Atatürk'e hakaret edenler için verilirse o zaman bizde adil oluruz!!Prensipler kralı Ahmet Hakan aklını kendisine saklasın,çok şükür bizimki bize yetiyorda böyle yazılarla kendisininkinin yetmediğini kanıtlıyor!!Yazık karşılaştırdığı şeye bak birinde bariz küfür diğerinde bir karikatür!!Aklı bu kadar işte!!

Avatar
Yuksel gocmen 2018-07-23 13:12:44

Ahmet hakan ..Ahlak farki var..ODTU yuksek ahlak...bu kiz ve benzerlerinde 0 Ahlak sen Ahlak nedir bilmiyorsun

Avatar
Ali ATASOY 2018-07-23 13:30:29

Tam yandaşa uygun bir yazı müsveddesi. Aksi türde bir yazı yazamaz ki. Görevi bu zaten: YANDAŞLIK YAPMAK, GERÇEKLERİ ÇARPITMAK ve CEBİNİ DOLDURMAK !!!

Avatar
Ahmet 2018-07-23 14:41:27

demek istiyor ki, benim gibi yalakaci olacaksin ki, hep köse yazari kalacaksin