banner87

AKP'deki oy kaybını açıkladı

SP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu, AKP’nin içindeki koalisyonun dağıldığını, yüzde 15 oy kaybı yaşandığını söyledi. Karamollaoğlu, “Türkiye’yi idare edenler ‘benden yana isen canım kurban, değilsen tepene binerim’ diyor. Diktatörlük, istibdat yönetiminde olur” dedi.

AKP'deki oy kaybını açıkladı

SP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu, AKP’nin içindeki koalisyonun dağıldığını, yüzde 15 oy kaybı yaşandığını söyledi. Karamollaoğlu, “Türkiye’yi idare edenler ‘benden yana isen canım kurban, değilsen tepene binerim’ diyor. Diktatörlük, istibdat yönetiminde olur” dedi.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 17:52
AKP'deki oy kaybını açıkladı

Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu, partisinin kadın kolları tarafından Holiday Inn otelinde düzenlenen “Kadına Değer, Türkiye'ye Huzur İçin Değiştir” programına katıldı. SP lideri özetle şunları söyledi:

GELECEK İPOTEK ALTINDA

“Geleceğimiz ipotek altına alındı. Bu sene ödenmesi gereken borç 300 milyar dolar. Dolar yükseliyor, AKP'ye komplo kuruluyormuş. Siz ekonominizi sağlam temeller üzerine kurmazsanız elbet komplo kurar. Aldınız borcu AVM, bina inşa ettiniz. 90 yılda yapılan fabrikaları 62 milyar dolara sattınız. O fabrikaları 600 milyara yeniden kuramazsınız.

ZULÜM VAR

Türkiye bugün zulüm noktasında bir adalet anlayışı ile yönetiliyor. 6-7 arkadaşımız dövüldü, ağır yaralılar. Saldıranlardan bir tane yaralı var mı ? Polis seyrediyor, ambulans yaralıyı götürmüyor. Türkiye'yi idare edenler ‘benden yana isen canım kurban, değilsen tepenize binerim' diyor. Diktatörlük, istibdat yönetiminde olur. Dün adaletten şikayet edenler, bugün şikayet edilen oldular.

FETÖ SADECE BİZDE YOK

FETÖ ile alakası olmayan tek kuruluş Saadet Partisi'dir. İtikadi sebeplerle bir türlü aynı safta bir araya gelemedik. Bu iktidar biyolojik bağ kurdu. Devleti paylaştılar. Adaleti, emniyeti verdiler. Menfaat ilişkisi bitince ortaklık bitti.

DİNLEME VAR

Kudüs hadisesi olunca arkadaşlarımızı topladım, hemen miting yapalım dedim. Kendisi (Erdoğan) o sırada Londra'da. 10 dakika sonra miting yapma kararı verdiler. Dinleme, iletişim metotları gelişmiş bu arkadaşların. Biz de hemen mitingden vazgeçtik.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 19:11
Anahtar Kelimeler:
OyKaramollaoğluFetö
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-05-28 19:46:40

yaşa bilge başkanım bizi bu fetö artığı,diplomasız,madalyalı ,yalancı ,kibirli masondan ve atakunyalı ......neden kurtar yarabbi. amin

Misafir Avatar
? 2018-05-29 08:57:09 @yörük haydar

İMF ye KIÇINI SÜRTMEKMİ İSTİYOR NE BU MANYAK? temel şaşırdı hem kudurdu!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diplomasız diyen iftiracıdır 2018-05-29 02:12:42 @yörük haydar

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın üniversitede derslerine giren CHP İstanbul Milletvekili Aydın Ayaydın, Erdoğan'ın okuduğu okulun 3 yıllık olması nedeniyle cumhurbaşkanı adayı olamayacağına yönelik iddianın doğru olmadığını, okulun 4 yıllık eğitim verdiğini söyledi.
Ayaydın, MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu'nun İktisadi ve İdari Bilimler Akademisi'nin 3 yıllık olması nedeniyle anayasaya göre cumhurbaşkanı adayı olamayacağına yönelik iddiasına ilişkin AA muhabirinin sorularını yanıtladı.

Erdoğan'ın, 1978-1981 yılları arasında İstanbul İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi'ne bağlı 4 yıllık eğitim veren İktisat ve Ticaret Yüksekokulu'nu bitirdiğini belirten Ayaydın, 4 yıl boyunca üniversitede Erdoğan'ın hocalığını yaptığını kaydetti.

-"Mezun olduğu okulda yangın çıkmadı"

Ayaydın, Erdoğan'ı ve sınıf arkadaşlarını çok iyi hatırladığını dile getirerek, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Sınıf arkadaşlarından biri de şu anda Marmara Üniversitesi'nde Profesör olan Mehmet Emin Arat, bir dö

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Askere dayak, polise saldırı 2018-05-28 22:17:41 @yörük haydar

SON DAKİKA! Başrolde AKP ilçe başkanı! Askere dayak, polise saldırı, karakola baskın
https://www.youtube.com/watch?v=aFPpiV9XV3c

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-28 21:38:23

akp mhp yolcu

Avatar
OYUMUZ SAADET 2018-05-28 21:39:29

PARTISINE AKP YE VERMIYCEZ

Misafir Avatar
bu saadet ne zaman Yenikapıda miting yapacak? 2018-05-29 02:14:19 @OYUMUZ SAADET

O kadar atıp tutuyorsunuz Yenikapı meydanını doldurabilecek miting yapabiliyor musunuz? O kadar taraftarınız bile yok mu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Reşad 2018-05-28 22:03:13

Bravo Bilge başkanım. İnşAllah Yüzde 10 geçeceğiz. Milli görüş şu an en doğru yerde. Ülkemizi felakete sürükleyen Akp yerine Müvcahid Erbakan hocamızın koalisyon yaptığı Kıbrıs Fatih’i Ecevit’in CHP si bunlardan 100 kat Etfal. Cumhurbaşkanlığında oyumuz Temel başkanımıza ikinci tura millet ittifakından kim kalırsa ister Muharrem bey ister Meral hanım oyumuz ona Yeter söz milletindir artık

Misafir Avatar
Hangi yüzde on? 2018-05-29 02:15:00 @Reşad

yüzde sıfır virgül bir olmasın o?

Beğenmedim! (0)
Avatar
cango 2018-05-28 22:03:55

KUDURMUS KÖPEKLER GIBI SALYALARINI AKITIP TÜRK MILLETINE PERVASIZCA SALDIRAN SÖZDE VATAN SEVERLER ISRAILIN KURDUGU ABD NIN YÖNETDIGI YIKIM PARTISINI DESDEKLEMELERI KORKUNCDUR ÜLKENIN TÜM TASINMAZLARINI SATAN HARAMILER YUNANA 18 ADAMIZIDA SATMISLAR ALLAH BUNLARIN BELASINI VERSIN MÜBAREK RAMAZAN AYI BURUNLARINDAN FITIL FITIL GELIR INSALLAH ALLAH BÜYÜKDÜR

Misafir Avatar
aynı yalanları kaç seçimdir kullanıyorsunuz 2018-05-29 02:16:14 @cango

Netice ne oldu? Bu yalan dolan muhalefetle bir yere varamadığınızı ne zaman anlayacaksınız?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mmmmm 2018-05-28 20:21:58

Bu anketlere inanıp seçimlerden sonra oylar çalındı diye ağlamayın.

Avatar
ali 2018-05-28 21:14:36

https://youtu.be/KybcKN0sRxo

Misafir Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık! 2018-05-28 21:37:06 @ali

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2018-05-28 21:17:06

https://youtu.be/KybcKN0sRxo

Misafir Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. Senden Sıkıldık! 2018-05-28 21:37:35 @ali

https://www.youtube.com/watch?v=Deey0PzFWGw

Beğenmedim! (0)