'AKP'liler CHP Konya Seçim Merkezi'ne saldırdı'

CHP Konya İl Örgütü ve CHP Konya 1. sıra milletvekili adayı Abdullatif Şener AKP'liler tarafından Konya merkezde bulunan Seçim merkazlerine saldırıda bulunulduğunu duyurdu.

'AKP'liler CHP Konya Seçim Merkezi'ne saldırdı'

CHP Konya İl Örgütü ve CHP Konya 1. sıra milletvekili adayı Abdullatif Şener AKP'liler tarafından Konya merkezde bulunan Seçim merkazlerine saldırıda bulunulduğunu duyurdu.

13 Haziran 2018 Çarşamba 08:15
'AKP'liler CHP Konya Seçim Merkezi'ne saldırdı'

Konya CHP İl Örgütü açıklamasında "Konya merkezde bulunan seçim koordinasyon merkezimiz AKP'li bir grup tarafından saldırıya uğramıştır.
Zarar gören arkadaşlarımız olsa da hepsinin durumu iyi.

Korkunun belirtileri başladı. Hiç şüphesiz bu alçaklığa 24 Haziran'da Konya halkı gereken cevabı verecektir." ifadelerini kullandı.

CHP Konya 1. sıra milletvekili adayı Abdullatif Şener ise, "AKP Gençlik Kollarından 100 kadar vandal, Seçim Koordinasyon Merkezimizi bastı. Bayrakları, posterleri indirdiler. Masalara, sandelyelere ve seçim minübüslerine zarar verdiler. Üç gencimiz hafif yaralandı. Mafya yöntemleriyle seçim kampanyasına hayır!" diye yazdı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 11:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ak gençlik köpekleri yapar bunu 2018-06-13 08:37:29

askerden kaçan bira içen ,karıya kıza bakan ne kadar ipi kopuk varsa hepsi ak gençlikte e tuvaletçinin adamları adliye gözük meye başlayınca tek kurtuluş seçilmek deyip her türlü kahpeliği yapar bunlar seçim günü görüşeceğiz.

Misafir Avatar
. 2018-06-15 00:51:00 @ak gençlik köpekleri yapar bunu

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-liler-chp-konya-secim-merkezi-ne-saldirdi-h97229.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP Konya Seçim Merkezi'ne 2018-06-13 10:17:45 @ak gençlik köpekleri yapar bunu

saldiranlar acilen yargilansin verdikleri zarar icinde ayrica yargilansinlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Efe 2018-06-13 08:24:16

Beyin taşımadıkları için normal alt seviye gerizekalılar

Misafir Avatar
xyz trolu 2018-06-13 10:04:13 @Efe

hepinizi kucaga oturmaktan kurtarıcaz oglan kerhaneleri kapanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
xyz 2018-06-13 09:49:50 @Efe

usta sen beyin taşıdığına eminmisin ben sizi anlamıyorum ne mezunusunuz neyiniz fazlada bu seçmenlere hakarette bulunuyorsunuz asıl cahil ve yobazlar bence sizsiniz adam akıllı iki kelimeyi bile bir araya getiremeyen tipler dolu aranızda ve milleti cahillikle suçluyorsunuz merak ediyorum sizde beyin varmı ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
hukumet insanlarin can ve mal guvenligini 2018-06-13 09:54:49

koruyamiyorsa derhal istifa etsin

Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-06-13 09:55:31

Millet ittifaki kazanacak

Avatar
AKP parti baskani parti uyelerine 2018-06-13 09:57:56

ceki duzen vermeli savasta degiliz secim yapiyoruz devletimizin mali kimsenin ozel mali degil secimde kazanan ulkemizi yonetir nokta

Avatar
aydın 2018-06-13 09:45:40

hdp nin görevi,sola ve chp ye yaklaşıp onları terörist göstermedir,hdp açık ve net bop taşronu.bakın pkk yı desdekliyor her gun askerimiz sehit oluyor,ve bu haldeyken diyorki bak akp gelir ha bizide içinize alın almassanız oy yok bu ne demek siz pkk yı desdekleyin ha,desdekleyinki akp de bunlar terörrist desin ve halkı bölsün.bu ne alçaklık yani pkk a derin yapısını feto nun müridi abdullah öcalan kurmuş

Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-13 10:18:37 @aydın

algi operasyonunu yemezler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydının anası kötü yolda 2018-06-13 10:07:03 @aydın

sibop yapmaktan yoruldu

Beğenmedim! (0)
Avatar
xyz 2018-06-13 09:46:49

Genelde böyletip eylemleri CHP yapardı ama hayırdır inşAllah

Misafir Avatar
xyz trolu 2018-06-13 10:06:15 @xyz

sizlerin götü bize emanet artık götten verme zorunlulugu bitti

Beğenmedim! (0)
Avatar
Nurali boz 2018-06-13 10:33:37

Hani ada;letli secim oluyordu ey pasalarin pasasi receb nerde adaletin demirtasi hapiste hapiste olmayanlarada yasaklar yavsaklarinla herkesin onunu kesiyorsun G I D E C E K S I N