banner80

Akşener açıkladı: ‘Kılıçdaroğlu'ndan 15 vekilini ben istedim’

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP'den İYi Parti'ye geçen 15 milletvekili hakkında konuştu.

Akşener açıkladı: ‘Kılıçdaroğlu'ndan 15 vekilini ben istedim’

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP'den İYi Parti'ye geçen 15 milletvekili hakkında konuştu.

20 Mayıs 2018 Pazar 11:13
Akşener açıkladı: ‘Kılıçdaroğlu'ndan 15 vekilini ben istedim’

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’ndan 15 milletvekilini kendisinin istediğini bildirdi.

Türkiye’deki yargı sistemine vurgu yapan Akşener, “Ben Sayın Kılıçdaroğlu’ndan 15 milletvekilini istedim. O arkadaşları talep etme nedenim; biz tüm şartları yerine getirmiştik. Yargıtay yazı yazdı, seçime girebilir diye. YSK toplandı 5’e 5 karar veremedi. Yargıya güvenimiz olmadığı için işi şansa bırakmamak için Sayın Kılıçdaroğlu’ndan milletvekillerini talep ettim” dedi.

Kılıçdaroğlu’na bir kez daha teşekkür eden Akşener, “YSK süreçten sonra bizim seçimlere girebileceğimizi açıkladı. Bu ülkenin cumhurbaşkanlığı görevini yürüten zat ise çıkıp YSK’ya ‘neden Cumartesi günü karar vermediniz’ dedi” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.05.2018 11:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-20 11:31:40

Hani derler ya"DİNSİZİN HAKKINDAN İMANSIZ GELİR" diye.Olan aynen budur.Aslında AKP YSK başkanını çoktan uçurmuştu ordan ama ,referandumda yaptıkları hırsızlığı onayladığı için YSK başkanına gebeler.AKP düzenbazlığın,sahtekarlığın adresidir bu ülkede.

Misafir Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-20 18:28:17 @Antalyalı Attalos

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2 dakikada "Başkanlık sistemi ne getiriyor?" 2018-05-20 17:12:04 @Antalyalı Attalos

https://www.youtube.com/watch?v=w2XLcN7VtYw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Troller kopek den dersinizi alin 2018-05-20 16:22:23 @Antalyalı Attalos

kopek bile yardima muhtaci korurken sen hala ekonomi iyi algisi yapip milleti kandiriyorsun ayip ayip gunah ulkemizde ne kadar yardima muhtac aile var sen gormezden geliyorsun yazik sana
http://halktv.com.tr/taksimde-yurek-sizlatan-goruntu-321469

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler ortada 2018-05-20 16:04:17 @Antalyalı Attalos

Mumcu:AKP En Değerli Varlıklarımızı Babalar Gibi Sattı, Anavatan-Grup-27-02-07/4,
https://www.youtube.com/watch?v=nDKG3CmspBo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-20 12:03:20 @Antalyalı Attalos

KAZANACAK TAMAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
??? 2018-05-20 11:59:50 @Antalyalı Attalos

KPSS SORU HIRSIZLARI RAHAT MI KOLTUKLARNIZ ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaşlar..(hayır oyu verenler) 2018-05-20 11:46:21 @Antalyalı Attalos

SADİ GÜVEN yılbaşında emekli olacakmış..kul hakkını nasıl ödeyecek? referandumda HAYIR kesinlikle kazanmıştı..Ancak birilerinin emrini kıramadı..ve allem etti kullem etti, Gerçeği hayal hayalı Gerçek etti..Sadi güven..kıyamet günü varsa ! imanına bütün HAYIRCILAR davacı olacaktır..Belki dünyada ceza almaz..Ancak ahirette ben YSK.başkanıyım bana torpil yap diyemez.Allah,a..
vebalimiz günahımız ysk ve o günkü hakimlerin (1,isi hariç çünkü ol kabul etmemişti) boynuna olsun..3 günlük imtihan dünyası..ne ağaya kalır..nede kölesine..milleti köle yerine koyan akp.yede asla ve bu mubarek günde HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-05-20 11:22:45

Meral hanım bu isteği ile Akp ve mhp nin oyununu bozmuştur.çok Zeki bir şekilde davranmış. Oyunlar bitmez ..... acaba ikinci oyun ne olacak?

Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-20 11:58:54 @Mehmet

köle pazarımı icat ettin meral hanım ama çok üzüldüm alınıp tekrar iyade edilen mallara çok zavallı bir halleri vardı.şimdi bunlar kendi seçim yörelerine gidince kime oy isteyecekler

Beğenmedim! (8)
Avatar
oyun bozuldu 2018-05-20 12:01:15

MILLET ITTIFAKI KAZANACAK

Avatar
??? 2018-05-20 11:58:52

KPSS SORULARINI ÇALANLARIN SÖZDE DAVALARI NİYE SONUÇLANMIYOR HAKSIZ YERE MEMUR OLANLAR ÇITIR ÇITIR YİYOR MAAŞLARI

Avatar
Trol 2018-05-20 14:20:47

Meral Akşener e iftira üzerinden para kazanan sayın trol. Bari bu mübarek Ramazan ayında yapmayın. Allah a hiç mi saygınız yok. Oruç tutar ama iftira yalan dolan hat safhada bu trol lerde. Yazık Müslümlığa hiç kimse sizin kadar zarar vermiyor.

Avatar
ÖKTEN KÖR 2018-05-20 12:59:00

BU SEÇİMİN SONUNDA ÜLKE YA EMPERYALİZMİN ORTADOĞU PROJELERİNE BOYUN EĞECEK YADA TÜRK HALKI KENDİ KADERİNİ BELİRLEYECEK. BU BAĞLAMDA MİLLET İTTİFAKI ABD VE İSRAİL KARŞISINDA ZAFER KAZANMALIDIR. MİLLET İTTİFAKI KAYBEDERSE TEMMUZ'UN İKİNCİ YARISINDA ORTADOĞUDA SAVAŞ BAŞLAYACAKTIR. SİYONİZMİN İŞBİRLİKCİLERİ TÜRK HALKININ YÜKSELEN ÖFKESİNİ BASTIRMAK İÇİN MİTİNGDEN BAŞKA BİR YAPMAMAKTADIR. YAPMASIDA BEKLENEMEZ ÇÜKKÜ EVANJELİZMİN STRATEJİK ORTAKLARIDIR.UMUDUMUZ MİLLET İTTİFAKININ CUMHUR İTTİFAKINI TARİHİN DERİNLİKLERİNE BİR DAHA HORTLAMAMAK ÜZERE GÖMÜLMESİDİR. ÇALIŞILIRSA BU MİLLETİN KARANLIK UFUKLARA AYDINLANACAKTIR. BİZ BU TERTİPLERİ HER YÜZ YILDA BİR YAŞIYORUZ. BU TERTİPTEN KURTULMA UMUDUYLA MİLLET İTTİFAKINA BAŞARILAR DİLERİM.

Avatar
Troller kopek den dersinizi alin 2018-05-20 16:22:03

kopek bile yardima muhtaci korurken sen hala ekonomi iyi algisi yapip milleti kandiriyorsun ayip ayip gunah ulkemizde ne kadar yardima muhtac aile var sen gormezden geliyorsun yazik sana
http://halktv.com.tr/taksimde-yurek-sizlatan-goruntu-321469

Avatar