banner87

Alişan'dan Akşener'e: İktidara gelirseniz bizi vatandaşlıktan...

Akşener'in, ünlülerin Hatay ziyareti için "İktidara gelirsek o sanatçılara selam vermeyeceğiz" sözlerine Alişan, "İktidara gelirseniz bizi Türk vatandaşlığından çıkarın" diyerek cevap verdi.

Alişan'dan Akşener'e: İktidara gelirseniz bizi vatandaşlıktan...

Akşener'in, ünlülerin Hatay ziyareti için "İktidara gelirsek o sanatçılara selam vermeyeceğiz" sözlerine Alişan, "İktidara gelirseniz bizi Türk vatandaşlığından çıkarın" diyerek cevap verdi.

23 Nisan 2018 Pazartesi 23:33
Alişan'dan Akşener'e: İktidara gelirseniz bizi vatandaşlıktan...

Bir TV programına konuk olan Alişan, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in ünlülerin Hatay ziyaretine yönelik eleştirilerine yanıt verdi.

"BİZ ORAYA SİYASİ PARTİ KONGRESİNE GİTMEDİK"

Hatay ziyaretiyle ilgili açıklama yapan Alişan, "Biz oraya bir partinin kongresine gitmedik. Afrin'de devleti, bayrağı için savaşan, sınırlarımızı terörden temizlemeye çalışan askerlerimize gittik" dedi.

"SUÇUMUZ TÜRK ASKERİNİ ZİYARET ETMEK"

Akşener'in açıklamalarına tepki gösteren Alişan, "Meral Akşener "Biz iktidara gelirsek o sanatçılara selam vermeyeceğiz" dedi. Bence selam falan vermeyi bırakın. İktidara gelirseniz bizi Türk vatandaşlığından çıkarın. Suçumuz Türk askerini ziyaret etmek. Bizi Süleyman Demirel çağırdığında da gidiyorduk. Mesut Yılmaz başbakandı. O çağırdığında da gidiyorduk. Ben kaç kere DSP kongresinde konser verdim. Hatta Bülent Ecevit'in aday olduğu ve seçildiği kongrede konser verdim. Böyle bir şey olmadı. Şu anda bir partinin kongresinde konser ver, bittin yani." ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 23:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zz 2018-04-23 23:48:41

Sen kimsin sanatci bozuntusu. Git hangi cehenneme gideceksen. Sen olmassan Türkiye sanatcisiz kalir.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-24 00:15:02 @Zz

ranza arkadasini , beraber sipere girdigi can yoldasini kaybetmis bir askerin subayin yanina gidip zurna ve klarnet ile yaylalar yaylalari söylemeniz sizin zaten ne it oldugunuzun delilidir. Serefsizler tayyipin gözüne girmek , propaganda yapmak amacli oraya gittiniz. Adam olsaydiniz sehit ailelerini bir araya davet eder mevlüt okutur hayir yemegi verirdiniz. Bu aradada ordumuzun bütün mensuplarina dua ederek Allah dan onlari korumasini dilerdiniz. Siz TC yurtdasi olmadiniz siz devamli yapmis oldugunuz isin devami icin gelene gidene yalakalikdan baska bir sey yapamadiniz. Sanat yaptigini zanneden zavalli yaratiklarin azami kapasitesi yalakaliktir onu iyi becerdiniz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
hadi ya Alisan 2018-04-23 23:53:35

sehit haberlerimiz gelirken davul zurna iyi eglendiniz sehitlerimizi hic dusundunuzmu ???

Avatar
ne mutlu turkum diyene 2018-04-23 23:56:23

hirbo alicsan sen kimsin laaaan siktir git lan tayibin yalakasi......
.........

Misafir Avatar
Bunlarmi sanatci? 2018-04-24 00:36:40 @ne mutlu turkum diyene

Calistiklari TV programlarindan atilsalar ac kalirlar nefesleri kokar. Sanaci diye ben, Fazıl Say Beye derim, sanati ile dünyaca taninmis eserler üretmis degerli bir sanatcidir. Bu yalakalar ile kiyaslamak bile haksizlik.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Alisan arap krali oldugunde 2018-04-24 00:02:46

ulkemizde iki gun yas ilan edildiginde iki gun arap krali icin yas tuttun sehit haberlerimiz gelirken yas tutmadin o gun sizler sarki turku soylerken yaylalar filan falan sehit haberimiz gelmisti
sehit Aileleri icin naptin acilarini paylastinmi ???

Avatar
maganda 2018-04-23 23:59:43

tayyibin yalakası Allahın mağarası ne duruyorsun siktir git arapların yanına giderken tayyibide al

Avatar
alisan i ne dinlerim ne izlerim 2018-04-24 00:04:09

ne derse tin tin

Avatar
Hırbo 2018-04-24 00:11:18

Çokta tın tın. Sesini duymamak kulak sağlığımız daha iyi olur. Afrinvole'de show yaptın yeter artık yüzün eskidi pavyona düşmeden kurtarın bari hareketleri bunlar Bak işine sus da adam sansınlar. Algı operasyonlarına alet olma evlilik hazırlıklarına odaklan sonra evde kalacaksın.

Avatar
ATAM 2018-04-23 23:59:01

Tek başına Atatürk büstüne çiçek bırakıp, dua eden amca
https://www.youtube.com/watch?v=F7XVxDXPsH8