‘Amaç Erdoğan'ı indirmek' diyorlar...Allah'ını seven söylesin, başka ne amaç olsun’

İktidara yakın yazarların, başkanlık yarışına katılan liderleri, ‘tek amaçları Erdoğan’ı indirmek' diye suçladıklarını belirten Milliyet yazarı Mehmet Tezkan, “Demokrasilerde yarışa katılan adaylar, iktidardaki siyasetçiyi indirmek için uğraşmazlar mı? Asıl hedef bu değil mi? İktidarda olanı indireceksin ki yerine geç. Seçim niye yapılıyor ki” dedi.

‘Amaç Erdoğan'ı indirmek' diyorlar...Allah'ını seven söylesin, başka ne amaç olsun’

İktidara yakın yazarların, başkanlık yarışına katılan liderleri, ‘tek amaçları Erdoğan’ı indirmek' diye suçladıklarını belirten Milliyet yazarı Mehmet Tezkan, “Demokrasilerde yarışa katılan adaylar, iktidardaki siyasetçiyi indirmek için uğraşmazlar mı? Asıl hedef bu değil mi? İktidarda olanı indireceksin ki yerine geç. Seçim niye yapılıyor ki” dedi.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 16:57
‘Amaç Erdoğan'ı indirmek' diyorlar...Allah'ını seven söylesin, başka ne amaç olsun’

Milliyet yazarı Mehmet Tezkan, iktidara yakın yazarların; başkanlık yarışına katılan liderlerin ‘tek amacının Erdoğan’ı indirmek olduğunu’ savunduklarını belirterek, “Allah’ınızı severseniz, cevap verin. Seçime katılan muhalif cumhurbaşkanı adaylarının amacı başka ne olmalı? Demokrasilerde yarışa katılan adaylar, iktidardaki siyasetçiyi indirmek için uğraşmazlar mı? Asıl hedef bu değil mi?” dedi.

Tezkan, muhalefetin şer odağı yapıldığını ifade ederek, “İktidara yakın olan yazarları izliyorum. Televizyonlardaki konuşmalarını dinliyorum. Ne yalan söyleyeyim, ağzım bir karış açık kalıyor” ifadelerini kullandı. Tezkan, özetle şunları dile getirdi:

“Hemen hepsi AKP’ye oy vermemeyi; organize harekete, AKP’ye karşı kurulun tezgâha, üst aklın emrine, dış güçlerin yeni saldırısına bağlıyorlar.

Muhalefet partilerinin, ‘Millet İttifakı’nın Meclis’te çoğunluğu sağlama gayretini kınıyorlar. Tezgâh, dümen gibi sözcüklerle saydırıyorlar. FETÖ’nün planı olarak sunmaya çalışıyorlar. Seçimi ülkenin beka sorununa getiren bile var.

‘ESKİDEN HER PARTİ KENDİ BACAĞINDAN ASILIRDI’

Şunun farkında değiller; yaptıkları retorik demokrasiyle çelişiyor. Demokrasinin temel kuralını hiçe sayıyor. Demokrasiyi zedeliyor.

Demokrasinin olmazsa olmazı seçimdir.. Partilerin iktidarı almak için, Meclis çoğunluğunu sağlamak için özgürce yarışması demektir.

Eskiden her parti kendi bacağından asılırdı. Bu iktidar, MHP’yle birlikte partilerin ittifak kurması için yasa çıkardı.. İlk ittifakı da kendileri kurdular. (Cumhur İttifakı). Muhalefet partileri de aynı yolu izleyince kızıyorlar, şer ittifakı diyorlar.

'BÜYÜK SUÇ DİYE SUNUYORLAR'

Kafama takılan bir başka mesele daha var.

İktidara yakın yazarlar, başkanlık yarışına katılan dört liderin ‘tek amacının Erdoğan’ı indirmek olduğunu’ iddia ederek suçluyorlar.

Allah’ınızı severseniz, cevap verin. Seçime katılan muhalif cumhurbaşkanı adaylarının amacı başka ne olmalı? Demokrasilerde yarışa katılan adaylar, iktidardaki siyasetçiyi indirmek için uğraşmazlar mı? Asıl hedef bu değil mi? Demokrasinin temel kuralı bu değil mi?

İktidarda olanı indireceksin ki yerine geç.. Seçim niye yapılıyor ki!.

İktidarcı yazarlar muhalefetin bu çabasını da, büyük bir ayıp, büyük bir suç, büyük komplo olarak sunuyor. 

Bunları niye mi yazdım? Bu tür söylemlerle, bu tür yazılarla, bu tür ithamlarla 24 Haziran’a kadar çok karşılaşacaksınız. Hazırlıklı olun diye…”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 17:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-09 17:26:17

gidecekler sandığıa gömülecekler artık akp ve tayibi kimse kurtaramaz yani yüce dvanda millete hesp verme zamanı gelicek inşalah **memeleketi yediniz bee yeterin artık insanları bunaltınız **yani tayip beyin derdi acaba babadan oğla geçen başkanlığı alıp kendimi kurtarabilirmiyim derdinde bu apacık ortda görünüyor ama bay bay akp ve tayip sizleri bir avuç yandaşlarınız bile kurtaramıyacak sandığıa gömülceniz inşAllah**

Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-10 09:31:16 @52

siz milleti kerizmi sanıyosunuz ya adayların vaatlerine bir bakın millete ne vaat ediyolar hiç RTE yi indirirlerse vaat yerine gelmiş olacak bumu.şu türkiyemizzde RTE nin dışında bir eseri bir dikili agacı olan varmı ne gördüyse bu millet RTE den gördü Allah başımızdan eksik etmesin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Al birini vur ötekine 2018-05-10 09:25:46 @52

Bu uçuk incede kılıçdaroğlundan farklı değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
E , ee İNCE bebeğim eeee 2018-05-10 09:24:58 @52

EEE Erdoğan indi sonrası? sonrası vahim. ülkeye eşkiya dolmuş, terör sarmış bankalar batmış, millet aç işsiz susuz kalmış, emekli memur maaş alamıyor... aman ama düşünmesi bile felakettir. ALLAH korusun. yola DEVAM KARDEŞLERİM AKP VE ERDOĞAN la DEVAM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kardeşlerim. 2018-05-10 09:16:10 @52

Bu yazılanlar ve resimler tek merkeszden yazılıp çizilip sol kanallara servis ediliyor . bu gazeteciler haber yapmıyor emirleri yerine getiriyor. dikkat edin bütün sol , kominist basın yayınlarında aynı haber ve yazılar var. FETÖ veya FBI VEYA CIA darafından hazırlanır servis edilir. Türkiye ve Erdoğan küstahlığı tek merkezlidir. uyuma eeey Türkiye halkı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.adaylarını inceleyin.görün.. 2018-05-09 19:29:34 @52

sözcü sitesinde...bütün akrabalarını ve oğlu bilal,ı aday göstermiş..
bunlara kim oy verir? ancak menfaatı olanlar verir.
oğlu,,eniştesi..dünürünün oğlu..enerji bakanının kardeşi..vs..

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM 2018-05-09 17:10:41

Daha ulvi bir şey yok

Misafir Avatar
cahile gerçeği anlatmak,deveye hendek atlatmaktan 2018-05-09 19:32:11 @TAMAM

er er edoğan..diyen kişi..16 seneden beri Türkiye berbat oldu..millet perişan oldu..vebal boynuna...
köprüden para verende vermeyende geçiyor..
haramdır milletin parasını gizli yollarla başkalarına yedirtmek..haram..vebal boynunuza

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-05-09 18:57:51 @TAMAM

siyasi çöplüye bir İNCE geliyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
aynen 2018-05-09 18:57:24 @TAMAM

DEVAM kardeşim

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
evet 2018-05-09 18:31:04 @TAMAM

İNCE abi bak seni chp de kullandılar. hala anlamadınmı?
sana Kılıçdaroğlu bile oy vermeyecek.. sen bu düzmece oyundan erkenden dön. vazgeç. dostça bir tavsiye.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ER oğlu ER ERDOĞAN 2018-05-09 18:29:37 @TAMAM

Düşmanlarda Erdoğanı düşürmekistiyor neden?
Türkiyeyi yönetmek için. ama bu saf ve sefiller Erdoğanı düşürmekistiyor ama Türkiyeyi yönetmek akıllarından bile geçmiyor. yok beceremezler. ALLAH bunların şerlerinden korusun. AMİİİİN. chp baraj altında kalırsa Türkiye huzur bulur.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Aynen 2018-05-09 17:53:09 @TAMAM

TAMAM

Beğenmedim! (1)
Avatar
Diplomaları millete gösterilmeli.. 2018-05-09 19:26:42

yandaş basın kendisine göre yazıyor..muhakkakki seçimin ana temeli..iktidarı indirip kendi iktidarını kullanmaktır.
diplomaları göstermeleri gerekir..4 yıllık yüksek okul mezunu adaylar bu diplomaları millete göstermelidir..göstermiyorsa ya yoktur veya istenilen yıla ulaşmıyor demektir..senn millete güvenmezsen ey aday,,millet sana nasıl güvensin.diplomanı gizleme..işte diplomam demelisin.

Avatar
ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ. TAMAM 2018-05-09 17:14:29

TAMAM

Avatar
Vatandaş 2018-05-09 17:16:26

Tabiat kanunu her şeyin bir ömrü ve sonu vardır Saltanat kayığı su alıyor ve battı batacak

Avatar
TURKIYEM 2018-05-09 23:08:30

Ozan Arif'in siyasi gündemle ilgili yazdığı şiiri paylaşım rekorları kırıyor "Geçin beyler bitti bu iş" gecmis olsun akp erdogan bahceci.

Avatar
A 2018-05-09 19:51:23

Bunların beyni çeyrek kapasiteyle çalîşıyordu, şimdi tamamen devreden çıkmış durumda.

Avatar
nufus cok 2018-05-09 18:41:55

arkadaslar bh dunya boyle gitmez artik yapay zekada yapildi yani insan yerine dusunecek zekada yapildi her turlu isi makinalar yapabiliyor eee bunca gereksiz insan surulerine hic gerek yok yani mersedes daha zengin olacak diye gereksiz araplarin muslumanlari mersedese binmelerine gerek yok ben bati ve abd bi an once cozum bulup kapitaluzmi sonlandirmali seckin insanlar dunyasi kurmali bu kadar insana hic gerek yok basta muslumanlar .sapiklar .yaslilar gereksiz birsuru irk cinliler hintliler mogullar vezenciler ve sari irk komple beyaz irksa kismen telef edilip yok edilmeri zira dunya bu kadar pis tuketim kapitalizmini kaldiramaz gerekde yok 500 milyon temiz bir beyaz irkla dunya yoluna devam etmeli butun gereksiz insanlar yok edilmeli bu dunyanin bu kadar gereksiz insana geregi yok benim fikrim bu artik bu yapilmali kapitalizm yoksa dunyayi yok edecek