Bakan Berat Albayrak'tan AKP seçmeni analizi...

Berat Albayrak'tan ilginç örnek "Valla Ak Parti'ye o kadar güveniyoruz ki Sayın Bakanım. Cumhurbaşkanımız çıksa, şuradan Ay'a kadar 4 şeritli yol yapacağım dese, Vallahi inanırız" diyorlar.

Bakan Berat Albayrak'tan AKP seçmeni analizi...

Berat Albayrak'tan ilginç örnek "Valla Ak Parti'ye o kadar güveniyoruz ki Sayın Bakanım. Cumhurbaşkanımız çıksa, şuradan Ay'a kadar 4 şeritli yol yapacağım dese, Vallahi inanırız" diyorlar.

31 Mayıs 2018 Perşembe 18:05
Bakan Berat Albayrak'tan AKP seçmeni analizi...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın damadı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Kocaeli'nde “Fatih” isimli sondaj gemisi için düzenlenen törende konuştu. Bakan Albayrak konuşmasında AKP'li bir seçmenin, “Valla Ak Parti'ye o kadar güveniyoruz ki Sayın Bakanım. Cumhurbaşkanımız çıksa, şuradan Ay'a kadar 4 şeritli yol yapacağım dese, Vallahi inanırız” dediğini aktardı.

Albayrak’ın konuşmasının ilgili bölümü şöyle:

“Birileri konuşuyor. Birileri de yapıyor. Türkiye'de Ak Parti olarak biz hep yapan tarafında olduk. Geçenlerde seçmen vatandaşlarımızla konuşurken, biri dedi ki, ‘Vala Ak Parti'ye o kadar güveniyoruz ki Sayın Bakanım. Cumhurbaşkanımız çıksa, şuradan Ay'a kadar 4 şeritli yol yapacağım dese, Vallahi inanırız’. Yani Ak Parti çıtayı öyle bir noktaya koydu ki, icraat ve hayata geçirme noktasında böyle bir teveccühe mazhar olmuş.”

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Berat AlbayrakBakanAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-31 18:13:41

DAMAT OLARAK AILE DEVLETiNE iNANMAN DOGALDIR AMA HALKIMIZ 24 HAZiANDA BUNA KARSI GELECEK

Misafir Avatar
. 2018-05-31 20:00:18 @KECi COBANI

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Soygun ve pskes aciklamasi! 2018-05-31 19:48:52 @KECi COBANI

Biraz önce Fatih Portakal. Sehir hastahanelerini bilale anlatir gibi anlatti. Iste türkiye cumhuriyetinin parasi böyle yandaslara aktariliyor. Seyretmenizi tavsiye ederim. Öfkeniz artacak ona göre!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türgev de 2018-05-31 19:34:44 @KECi COBANI

olunca AKP liler cogaliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok normal 2018-05-31 19:32:48 @KECi COBANI

hergun MEDYA NARKOZU YIYIYORLAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-05-31 19:05:21 @KECi COBANI

AKP = Aklini Kaptiranlar Partisi. a ka pe baskani tayyipe bir kari : iste senin O...pun olurum derse zeka düzeylerini siz düsünün.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-31 18:49:22

Ulan bir adam AKP tabanının ahmaklığını böyle anlatacak olsa güler geçeriz.Valla doğru söylüyor damat.AKP liler aynen FARELİ KÖYÜN KAVALCISI masalındaki gibi,Tayyip kavalını öttürdükçe peşinden giderek denize dökülen fareler gibiler valla.

Misafir Avatar
Batuhan 2018-05-31 22:27:37 @Antalyalı Attalos

İşte sizin aptal olduğunuzu düşünmemizin sebebini siz kısaca özetlemişsin...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zafer Muhteşem olacak 2018-05-31 20:25:52 @Antalyalı Attalos

Muharrem İnce Uşak Mitingi - 25 Mayıs 2018 - HD
https://www.youtube.com/watch?v=MVGQsQCzwc0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muharrem Ince KAZANACAK miting hep dolu 2018-05-31 20:22:18 @Antalyalı Attalos

https://www.youtube.com/watch?v=pcCrCVm0_Jo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-31 20:18:26 @Antalyalı Attalos

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
e o zaman 2018-05-31 20:18:00 @Antalyalı Attalos

AKP seçmeni neden yildirim i dinlemek icin miting alanini doldurmuyor ??? Millet ittifakinin mitingleri yagmur yagsada hep dolu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
e o zaman 2018-05-31 20:16:06 @Antalyalı Attalos

AKP seçmeni neden yildirm i dinlemek icin miting alanini doldurmuyor ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
e ozaman 2018-05-31 20:15:21 @Antalyalı Attalos

AKP seçmeni neden yildirm i dinlemek icin miting alanini doldurmuyor ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-31 20:14:26 @Antalyalı Attalos

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-31 18:31:24

KEMAL SUNALA( ZÜBÜK )FILMINDEN DOLAYI ALLAHTAN ONUN RUHU IÇIN BIR KERE DAHA RAHMET DILIYORUM.

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-31 18:36:55

Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi sandığa gömeceğiz.

Avatar
Cancan 2018-05-31 18:49:49

Bukadar beyinsizler onu demek istiyor bu yavşak ilk defa doğru söylüyor pezo

Avatar
Anadolu Tütktür ve ebediyenTürk kalacaktir 2018-05-31 18:14:15

sen git uruguayli damadin erik dalina bak ondan sonra konus.

Avatar
bu ulke halkı 2018-05-31 18:43:25

ADAM OLMAZ

Avatar