banner87
Flaş Haber
Kapat

Bakan Eroğlu: Turgut Özal’ı zehirlediler

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, "Ben Özal'a yakın bir başbakan müşavirinden dinledim. Onu aslında zehirlediler. Bir yerde limonata içmiş ve içine zehir katmışlar. Hayatını kaybetti. Turgut Özal da şehit oldu. Bana göre şehit oldu" dedi.

Bakan Eroğlu: Turgut Özal’ı zehirlediler

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, "Ben Özal'a yakın bir başbakan müşavirinden dinledim. Onu aslında zehirlediler. Bir yerde limonata içmiş ve içine zehir katmışlar. Hayatını kaybetti. Turgut Özal da şehit oldu. Bana göre şehit oldu" dedi.

19 Haziran 2018 Salı 20:11
Bakan Eroğlu: Turgut Özal’ı zehirlediler

Bakan Erdoğlu Afyonkarahisar’da muhtarlarla bir araya geldi. Eroğlu’na Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, İl Genel Meclis Başkanı Salih Sel, AKP İl Başkanı Hüseyin Sezen, AKP Merkez İlçe Başkanı Bülent Eser eşlik etti. Toplantıya Anavatan Partisi Genel Başkanı İbrahim Çelebi de konuk olarak katıldı.

TURGUT ÖZAL DA ŞEHİT OLDU’

Muhtarlarla düzenlenen toplantıda konuşan Bakan Eroğlu, merhum Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın yatırım ve hizmetlere çok destek verdiğini dile getirdi. Eroğlu, “Özal gerçekten çok büyük düşünen kapasiteye sahipti. Allah rahmet eylesin. Hatta onun sözünü daima hatırlıyorum. Kendisi şunu diyordu; Ya Türkiye niye kalkınamadı. Hatta ben de sorgularım. Türkiye 1’inci Dünya Harbi’nden sonra harp görmedi. 2’nci Dünya Harbi’nde Almanya yakılıp, yıkıldı mı? Ama Almanya şu an dünyada kaçıncı sırada. Sanayisini kurmuş her şeyini kurmuş güçlü bir ülke. Ekonomisi var. Dünyada ilk 6’ya giriyor. Ama Türkiye çok daha ileride olması lazımdı. Ama olamadı. Rahmetli Turgut Özal bununla ilgili teşhisi yapmış. Aynen şöyle söylüyor; Türkiye niye kalkınamadı? Çünkü yabancılar Türkiye üzerinde çok dolaşıyor. Bizdeki üst yöneticileri çok kolay satın alıyor ve yönlendiriyorlar. Türkiye’nin bu derece kalkınmada geç kalmasındaki sebep budur. Ben Özal’a yakın bir başbakan müşavirinden dinledim. Onu aslında zehirlediler. Bir yerde limonata içmiş ve içine zehir katmışlar. Hayatını kaybetti. Turgut Özal da şehit oldu. Bana göre şehit oldu” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 20:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türkiye ucurumda gündem yaratmayin. 2018-06-19 20:20:30

Yeter ulan ekonomiyi konussaniza, ne yapacaksiniz , ülkeyi bu darbogazdan nasil cikaracaksiniz? Özal yasasaydi da size bi kaysaydi ! !

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-06-20 12:02:09 @Türkiye ucurumda gündem yaratmayin.

Binali Yıldırım - ‪T A M A M Mı Bayraklı :)))‬ ‪Sin Sin Sin Kaf Kaf Kaf Sinkaf Si Kaf Kaf ???‬
https://www.youtube.com/watch?v=b5YzpVGAkp0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-20 01:21:05 @Türkiye ucurumda gündem yaratmayin.

Ne zamandan beri ülkeyi soyanlar sehit sayiliyor . amerikaya milyarlar kacirdiklarini aciklayan cakicinin karisini öldürdüler . Oglumun dikili agaci yok diyen karinin oglu 40 milyon mark pesinat ile frankfurtda banka acmaya kalkti. Hirsizlardan sehit olmaz.!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 23:13:33 @Türkiye ucurumda gündem yaratmayin.

herkes sandiga gitsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hdp 2018-06-19 20:23:56

Bana göre mi:)
Bana göre de öyle olmuştur...
Ama akp ye zirnik oy vermem..

Avatar
Okur 2018-06-19 20:22:59

Arkadaş yattığı yerden çıkardınız,hala yalaniniz bitmedi , bırakın adam huzur içinde yatsın...ama ,bir dakika bu kadar ısrar ediyorsanız, onu sen ve oğlu Ahmet Özal zehirledi niz o zaman

Avatar
D 2018-06-19 21:33:17

Ahada ikinci kez yumurtladılar .ah beyim beyhudedir çabanız yenmiyor mide doldu beyim artık yer kalmadı midede. Ha senin haberin var iddia ediyorsun çıkar o Zaman yok olmassa suçlu siz olmuş olursunuz .

Avatar
Fuat 2018-06-19 21:33:47

Kimin şehit olduğunu Allah bilir.Şehitliğin şartları bellidir.Madem Özalın zehirlendiğini biliyorsa elinde belge bilgi olmalı eğer varsa şimdiye kadar neden sustu?

Avatar
ahmet 2018-06-19 20:44:29

Ahirete intikal etiğinizde öğrenirsiniz, öyle bir şey olmuşmu, yanlız, Allahın sınırlarına girmemek daha doğru bir davranış olur. Allahın bildiğini biz faniler bilemeyiz kim şehit kim kelle kim gazi kim Niyazi bu gibi şeyler biz fanilerin bilecği şeyler değil, ayrıca bizlerin tahminleri ile olacak şeylerde değil yazı tura atmak Lada olmuyor Bu kararlar Allahın hududur O yüce makama kimse geçemez o yüzden peygamberlerine size bildirmediğim şeyler için Rabbim bilir diyeceksiniz diye buyuruyur. Ve akabinde Allahın sınırlarını çiğneyenler kendilerine öz nefislerine zulüm edenlerin ta kendisi dir vay onların hallerine diyor Ayeti kerime?

Avatar
aydın 2018-06-19 20:49:26

faizleri yuksek tutu doları sabitledi,har vurdu harman savurdu,hem 2-3 çapolcu diyor hemde altatan altada azılı terörist öcalanla masaya oturuyor,kürdü dinli kürt dinsiz kürt diye böldü koruyuculugu getirdi,sonra cumnurbaşkanlıgına kaçtı yıldırım akbulutu desdekler yaptı mesut yılmazı desdekledi,çok başarılı adamdı canım ne demessin

Avatar