Başkentte 50  yıllık 'Amerikan Pazarı' tabelası indirildi

50  yıllık Amerikan Pazarı sakinleri, oy birliği ile pasajın ismini 'Zeytin Dalı' Pasajı olarak değiştirdi.

Başkentte 50  yıllık 'Amerikan Pazarı' tabelası indirildi

50  yıllık Amerikan Pazarı sakinleri, oy birliği ile pasajın ismini 'Zeytin Dalı' Pasajı olarak değiştirdi.

27 Şubat 2018 Salı 15:34
Başkentte 50  yıllık 'Amerikan Pazarı' tabelası indirildi

YURT/ANKARA

Ankara Kızılay İzmir Caddesi'nde bulunan Amerikan Pazarı sakinleri,  Amerika’yı protesto ederek pasajın adını Zeytin  Dalı  olarak değiştirdi.

1958'den bu yana köklerini  salan  Amerikan Pazarı'nın adı bu sabah esnaflar tarafından değiştirildi. Afrin'de çatışan askerlere manevi destek vermek, Amerikayı terör örgütlerine verdiği destekten dolayı protesto etmek amacıyla esnaf 'Amerikan Pazarı' yerine  'Zeytin  Dalı Pasajı'  tabelasını  astı.
 
Amerikan mallarına talebin azaldığını belirten esnaflar, "askerimizin yanındayız, Amerikan mallarında da hassasiyet göstereceğiz, boykot edeceğiz" açıklamasını yaptılar.

'Zeytin  Dalı Pasajı' esnafı Cuma namazından sonra bu yeni isim için çok özel bir açılış yapacaklarını, tüm halkı davet ettiklerini ifade ettiler.

İlk hali böyleydi

Önce isim silindi

Sonra bu hale geldi

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.02.2018 18:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük. 2018-02-27 17:12:45

Bunlar omurgasiz rüzgara kapilmis insanlar rüzgar nereden gliyorsa oraya yelken acanlardir."Zeytin dali" illa birilerine yaranma cabasindalar. adini degistiri ama yinede amerikanin ürünlerini satarlar.

Misafir Avatar
şeytan dürtdü ! 2018-02-27 21:12:35 @Zübük.

bu pasajdaki esnafin vergi borcu olmasin ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YILDIRIM a cvp 2018-02-27 21:10:14 @Zübük.

tebrik ederin yerden göge kadar haklisin. Ossmann

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cocukca hareketler 2018-02-27 16:10:57

Bu habermi simdi 60 senedir kucaginda buyuduyun amerikadan nasil kurtulur sun pazarda satiklarinizida deistiriyormusunuz yapmasiniz gunluk pofpof yal kemik irkcilik sokmez devlet gucu yetiyorsa katil amerikayi atsin ulkemizden

Avatar
Bunlar degilmiydi Amerikan usagi 2018-02-27 17:00:41

Bunlar degilmiydi bizler 6.filoyu denize dökerken bunlarin gerici,yobaz agababalari bizlere saldiranlar.bu gerici-yobaz ve fasistler bugun Amerikan tabelasini indirir,yarin yerine daha görkemlisini koyarlar.Bunlar yillarca Tam Bagimsiz Türkiye diye yola cikanlari katledenler degilmidir.bunlar Amerikan usaklaridir bakmayin reisin Eyyy Amerika demesine yarin gidip yalvaracak aynen Van münit dedigi israile yalvardigi gibi.

Misafir Avatar
ffff 2018-02-28 16:11:52 @Bunlar degilmiydi Amerikan usagi

nerede ne kadar amerika uşagı varsa amk yum nerede ne kadar vatan haini varsa anasını avradını tüm milliyettiçi vatan hainleri si.........sin 90 yıl sen ve senin gibi bizans döllerine bu memlweketi harçattınız şimdi tabi zorunuza gidiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kuşum Aydın 2018-02-27 17:22:08

Bunların sattığı ayakkabı 500 Türk Lirası.
Aynısı Çin Devletinde sadece 5 dolar.

Misafir Avatar
fffff 2018-02-28 16:05:48 @Kuşum Aydın

kuşum burada ayakkabı satılmıyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-02-27 18:09:12

Altlarında ABD Arabası, İçecekleri, ABD Colası, Telefonları, ABD Telefonu, THY de Bindiği Uçak BOEİNG Varsa Silahları ABD malı, Yediği FAAS FOOD ABD Markası, Pasajı değiştirmiş miş miş miş . . . . . . . . ABD Şimdi Mahvoldu. Keşke Yürekli Olup, İNCİRLİK - KÜRECİK ten ABD yi Kaldırıp, Yasaklıyor musunuz ? ? ? ? Hadi, Söyleyin, İmza Kampanyası Açın KHK ile ABD Aleyhine bile Olsa İzin veriliyor mu - Verilmiyor mu GÖRÜN. Hadi İNCİRLİK - KÜREİK Te ABD Üstlerini Yasaklayın. Saygılarımla

Misafir Avatar
Reklam !!!! 2018-02-27 22:18:20 @YILDIRIM

isler kesat, akp li secmeni davet ediyorlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
abd 2018-02-28 02:59:59

Bırak kardeşim bu şaklabanlıkları sen kürecik radarını incirlik üssünü kapatabiliyor musun? Haydi hayırlısı İYİ günlere

Avatar