banner87

Bilal Erdoğan'dan şaşırtan açıklama: Cumhurbaşkanımıza ulaşmakta zorlanıyoruz

Bilal Erdoğan, Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA)'nın 'Yeni Türkiye ve Gençlik' etkinliğinde konuştu.

Bilal Erdoğan'dan şaşırtan açıklama: Cumhurbaşkanımıza ulaşmakta zorlanıyoruz

Bilal Erdoğan, Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA)'nın 'Yeni Türkiye ve Gençlik' etkinliğinde konuştu.

01 Mart 2018 Perşembe 18:59
Bilal Erdoğan'dan şaşırtan açıklama: Cumhurbaşkanımıza ulaşmakta zorlanıyoruz

TÜGVA 'nın Yüksek İstişare Kurulu üyesi olan Bilal Erdoğan, katıldığı 'Yeni Türkiye ve Gençlik' adlı konferansta, bir katılımcının  ‘’Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a nasıl ulaşabilirim?’’ sorusunu "Biz de zaman zaman ulaşmaya zorlanıyoruz" şeklinde cevapladı.

Erdoğan'ın konferans konuşmasında ise şöyle konuştu:

"Tükiye’de son 15 yıldır iktidarda olan, inançlarıyla ve halkıyla barışık, anlı secdeye giden, değerlerine bağlı Recep Tayyip Erdoğan liderliğindeki kadrolar; dünyanın en büyük projelerini hayata geçirirken, sınırının ötesinde çok ciddi askeri operasyonlara girişirken, dünya beşten büyüktür diyerek 2. Dünya Savaşı sonrası kurulmuş olan haksız düzene bayrak kaldırırken bu ekibe yobaz diyenler Allah aşkına ne yapmışlar ? Dün 28 Şubat’tı. O zihniyet 28 Şubatı gerçekleştiren zihniyetin ta kendisi. O zihniyet devrim arabalarına takoz koyan, o projelerin batmasını temin zihniyettir. Ve o zihniyet Türkiye’yi ele rezil eden, Meclisi Mebusan’da 'Amerikan mandasını mı kabul edelim? İngiliz mandasını mı kabul edelim?' diyen zihniyetin devamı niteliğinde olan zihniyettir. Bugün bizler bu zihniyetle mücadele ediyoruz ve 15 yıldır bitirilme noktasında da ciddi mesafe aldığımızı inanıyorum. Allah’tan bizdeki darbe girişimini kimin yaptığı ortada, kimin desteklediği çok açık ortada ama saklayamıyorlar. Dünyanın çeşitli yerlerinde yapılan askeri darbelerin birçoğunda batı medeniyetinin, egemen güçlerin hep parmağının olduğunu bugün çok iyi biliyoruz.’’ 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.03.2018 19:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-01 19:41:47

Bilal in yerinde hic olmak istemezdim.Ihtiraslari ugruna kafayi yemis bir babanin isledigi binbir suca cocuklarini da katarak onlari agir bir vebalin sorumlulugun icine dahil etmis korkunun esaretine mahkum etmistir.Iktidari zorbalikla elinde tutanlarin korkulari büyüdükce yaptiklari zorbaliklarda artiyor.Kaybedecekleri günde hesap verecekleri günlerde gelecektir.Mesela Afrin istilasi bir batakliktir.Üc günlük zaman oldu kirk gün bütün teknigi ve zulmüyle elde edilmis bir kazanim yoktur.Tam tersine koltugundan olmamak yargilanmamak icin halkin cocuklarini haksiz bir savasin icine sürmüstür.Lagim medyasinin tek merkezden dikte edilmis haberlerine inanmayacak türkiye halklari.Hergün onlarca asker kaybi ve savas ekonomisinin halka getirecegi manevi ve maddi yükün agirligi altinda kalacaklardir.Kahrolsun Akp-Mhp fasizmi yasasin halklarin kardesligi.

Misafir Avatar
vatandaşlar.. 2018-03-02 10:07:14 @Hakliyizkazanacagiz

hala akp.ye oy vermek isteyenler var..bunlar vatan dostumu bu kadar asker ölüyor..günah ya..insanda iman olmalı..akp.hatırı için şehitleri görmeyen kör gözler var..hala reis reis diyorlar...valla bu günahlar size yazılacak akp.ye oy verenler.
bin ane oyumuz olsa akp.e ve kuyruklarına bir oy vermeyiz..bu gün toprağın üstünde yarın altına gireceğiz..VEBAL ALAMAYIZ AKP.YE OY VERMEKLE..
aslında akp% 4 düşmeli..diğerleride (kuyrukları) silimip süpürülmeli..millet tarafından...şehiterin evine bakın.HEPSİ GECEKONDU...AKP.YE OY VERMEYECEĞİZ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
La bilo 2018-03-01 21:47:31 @Hakliyizkazanacagiz

Egitime el attin bak. laik egitim kalmadi. egitim sistemini yaz boz tahtasi yaptiniz. Cocuk yurtlarina , yatili okullarda kalan cocuklari pedofillerin cenneti olarak kullandiniz. Dahane kötülük yapmayi düsündünüzde ardinizda kaldi. Ne olur amerikaya bir syahat et de senden de kurtulsunlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vartolu müslüm 2018-03-01 21:07:35 @Hakliyizkazanacagiz

SN. giymatli velihatimiz Bilo aga seni Amerika senato üyelerinden ve gelecek ABD baskani zarrab amerikaya davet ediyor, ne olur rica ediyoruz bir ayaküstü olsada ugrasan bizi mutlu etmis olur seref verirsiniz. Ne olur ricamizi kirma.

Beğenmedim! (0)
Avatar
siz yobazlar ne mi yapiyorsunuz 2018-03-01 19:33:24

TC, laik parlementer sistemini yikip yerine seriat ve halifeligi getirmek istiyorsunuz.

Avatar
Ossmann 2018-03-01 19:30:44

Ulasmak icin taktik; bibicigim bize operasyon düzenliyeceklermis paralari ne yapalim diye sor, akp baskani hemen dönüs yapar.

Misafir Avatar
Okur 2018-03-01 21:45:13 @Ossmann

Bilaaaalllll o ingiliz mandasını isteyen , İngiliz zirhlisina binip gitti... alnı secdeye gelenler meclisi bombaladı,250 vatandaşı öldürdü,senin aklın bu işlere ermez,sen git paralari sıfırla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-03-01 21:40:07 @Ossmann

Babasına ulasamiyormus,telefonu kullansana:):)hangi telefonu mu? Hani daha önce konuşmuştunuzda 80 milyon dinleyivermistikya aha o telefonu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kamu 2018-03-01 20:05:34

Hangi sifatla konusuyorsun? Resmi görevin nedir?

Avatar
Keci cobani 2018-03-01 22:53:35

Babasina ulasamiyor anlamak lazim cünkü sebeke Hz. nuha lazim ogluyla görüsüyor google de kunlayamiyor ona sultan abdülhamit el koymus ha wikipedia onuda bizim icin kapattilar bizim onlarin nereden geldiyini bati ülkelerine ve israele hizmet etikleri ortaya cikmasin diye

Avatar