banner87

Bir aday daha 100 bin imzayı geçti...Artık o da yarışta

Türkiye genelindeki seçim kurullarında, cumhurbaşkanlığı adaylığı için imza verme işlemlerinin üçüncü gününde Saadet Partisi adayı Temel Karamollaoğlu da 100 bin imzaya ulaştı. İşte son tablo…

Bir aday daha 100 bin imzayı geçti...Artık o da yarışta

Türkiye genelindeki seçim kurullarında, cumhurbaşkanlığı adaylığı için imza verme işlemlerinin üçüncü gününde Saadet Partisi adayı Temel Karamollaoğlu da 100 bin imzaya ulaştı. İşte son tablo…

06 Mayıs 2018 Pazar 12:46
Bir aday daha 100 bin imzayı geçti...Artık o da yarışta

Türkiye genelindeki seçim kurullarında, cumhurbaşkanlığı adaylığı için imza verme işlemleri üçüncü gününde de sürüyor. Yurdun dört bir yanında vatandaşlar, adaylarının seçimlere girebilmesi için imza veriyor.

Son tablo şu şekilde: Meral Akşener: 176 bin 982, Temel Karamollaoğlu: 100 bin 2, Doğu Perinçek:28 bin 606, Vecdet Öz: 768.

İmza verme işlemi dün sabah saat 08:00’da başladı ve 9 Mayıs günü saat 20:00’a kadar sürecek. İşte imza verme işleminin ikinci gününde oluşan tablo:

 Meral Akşener: Yurtiçi: 176 bin 968 | Yurt dışı: 14 | Toplam: 176 bin 982

 Temel Karamollaoğlu: Yurtiçi: 99 bin 989 | Yurt dışı: 13 | Toplam: 100 bin 2

 Doğu Perinçek: Yurtiçi: 28 bin 590 | Yurt dışı: 16 Toplam: 28 bin 606

 Vecdet Öz:  Yurt İçi: 768 | Yurt dışı: 0 | Toplam: 768

 Genel toplam: Yurtiçi: 306 bin 315 | Yurt dışı: 43 | Toplam: 306 bin 358

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.05.2018 13:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ay 2018-05-06 12:56:23

Temel bey için sevindim saadetin mutlak suretle mecliste olması gerekir.

Misafir Avatar
TC 2018-05-06 23:23:04 @Ay

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-05-06 15:59:56 @Ay

Sanki meclisde yobaz yok. Sivas olaylarinda . "katliam demekden imtia ederim", "gazaniz mubarek olsun" , diyen bu sahis zamanin sivas Belediye baskaniydi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@Ay x---cev. 2018-05-06 13:01:37 @Ay

Cok asil ve cok dürüst, hic bir kisiyi gammazlamayan ajanlik yapmayan perincek bey geliyor, iktidari alacak. nasil alacaksa ben de bilmiyorum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
evet beyler 2018-05-06 13:21:48

şimdi perinçekin 100biniaşması için ona oy verelim

Misafir Avatar
e sen oy ver 2018-05-06 13:27:58 @evet beyler

bize neki

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydın 2018-05-06 13:56:44

DOGU PERİNÇEK ADAY OLUP YENİ CHP NİN İPLİGİNİ PAZAERA ÇIKARMALI,BÖYLE NAMUSSUZLUK OLURMU ASKER PKK AİLE ÇARPIŞIYOR HDP DE PKK ATERÖR ÖRGUTU DEGİL DİYOR HAKKIMIZI ARIYOR DİYOR BUNA RAGMEN HEM ASKERE GİT DESDEGE HEM HDP YE GİT DESTEGE ULAN BU KIVIRTMADIR ULAN HAİNLİK ÜÇKAGITCILIK ÜÇ OY İÇİN KENDİNİ SATMADIR AMA DİGER TARFTAN MİLYONLARCA MERKEZ SEÇMEN KAÇIYOR

Misafir Avatar
hadi senin CHP fobinmi var ?? 2018-05-06 18:34:06 @aydın

iktidar parti CHP mi yanlis adrese kafa tutmayi birak algi operasyonunu yimezler
trol olmayi birak adam gibi calis

Beğenmedim! (1)
Avatar
Unal 2018-05-06 16:43:32

AYDIN YEME BIZI TURKIYEDE MERKEZ SECMEN DIYE BIR SECMEN YOK BURASI AMERIKA DEGIL TURKIYEDE SAGCI VAR SOLA OY VERMEZ SOLCU VAR SAGA OY VERMEZ ONUN ICIN SAG CENAH TOPLANDI SOL CENAHTA TOPLANSIN IKI GORUS OLARAK SECIME GITSINLER YANI AKP MHP BBP DIGER YANDA CHP HEP SEN AYDIN ADAMSIN NAMUSSUZLUK GIBI KELIMELER SANA YAKISIYORMU BELLI BIRSEYLERIN PESINDESIN AMA O PESINDE OLDUGUN SEY ASLA TURKIYENIN BUTUNLUGU DEGIL TURKIYEDE SIYASETIN AHLAK AYAGI YOK NIYE DERSEN LIDERLERINE BAK KONUSMALARINA BAK DURDUKLARI YERE BAK ANLARSIN AYNI SEN GIBILER SOVUYORLAR SOVDUKLERININ ALTINA YATIYORLAR

Avatar