banner87

Bozdağ: AKP ve MHP'nin erken seçim talebi yok!

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet sözcüsü Bekir Bozdağ, “AK Parti ve MHP’nin erken seçim talebi yok” dedi.

Bozdağ: AKP ve MHP'nin erken seçim talebi yok!

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet sözcüsü Bekir Bozdağ, “AK Parti ve MHP’nin erken seçim talebi yok” dedi.

10 Ocak 2018 Çarşamba 16:14
Bozdağ: AKP ve MHP'nin erken seçim talebi yok!

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ Cumhurbaşkanı Erdoğan ve MHP lideri Bahçeli buluşması ile ilgili açıklama yaptı. Bozdağ, AKP ve MHP’nin erken seçim talebi olmadığını söyledi. Bozdağ, “AK Parti ve MHP’nin erken seçim talebi yok. Halkımız 16 Nisan’da seçimin ne zaman yapılacağına karar vermiştir. Seçim kararını kirli hesabı olanlar veremeyecek. Bu tür sorunları artık gündemde tutmayın” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2018 16:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM . 2018-01-10 18:13:13

HEYYY uyuz bozukdağ..dangalak bozukdağ..yalaka yaltakcı bozukdağ..zamanı gelince EŞEKLER gibi erken seçim yapılacak ..!! Çirkin mahluk önce git ağız estetik ameliyatı ol ağız şeklin maymunun götüme benziyor çirkin YARATIK.

Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-01-11 09:08:52 @YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM .

chp baraj altında kalmazsa çok zararını görürüz . aman bu 2019 da chp baraj altında kalmalı kardeşler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen 2018-01-11 09:08:10 @YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM .

chp kazanamayacağını bildiği halde erken seçim istiyor neden? Türkiye zarar etsin, istikrarsızlık olsun, gündem değişsin, terörle mücadele yavaşlasın chp nin derdi seçim kazanmak değil Türkiyenin önünü tıkamaktır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-11 06:11:58 @YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM .

yeter artik 15 temmuz 2016 dan beri ohal sene oldu 2018 hala ohal meclis milli irade by pass khk ile bi yigin yasalar cikartiliyor dünyanin neresinde boyle bir uygulama var
varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ali babanin ciftligimi sandiniz yeter artik ohal siz yonetemiyorsaniz istifa edin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yıldırım 2018-01-10 22:39:32

Böyle iyi tabiki..Millet gıkını çıkaramasın..OHAL i kafanıza göre uzatın..İstediğiniz Kanun Hükmünde Karaname çıkarın yasadan kaçırın..Milleti susturun korkutun..Erken seçim olsa faraza azınlık olarak 7 Hazirandaki gibi iktidardan düşseniz sanki kabulmu edeceksiniz? Millet sizden nasıl kurtulac KARA KARA düşünüyor bu Millet.Ne Anayasa ne Yargıtay ne hak hukuk bıraktınız..

Avatar
001 2018-01-11 01:49:01

tipine sokkimm

Avatar
niye olsunki 2018-01-11 00:10:30

keyfiniz yerindedir istediyinize istediyinizi yapiyorsunuz secim yapsaniz kayip edeceksiniz kazanacaginiz zaman yaparsiniz yada bir tuzak dumen hazziladiginizda yaparsiniz isler tikirinda bahceliye afrikadan yeni zenciler getirin oda keyfine baksin sizde

Avatar
BEYGİR GİT AZINA ESTETİK AMELİYAT YAPTIR KADIN ÇİNSEL..ORGANINA BENZİYOR GİT AYNAYA BAK 2018-01-11 05:09:35

bozukdağ.EŞEKLER GİBİ SOYUNUP SEX YAPIYORMUŞSUN Sapık akp TİLİ TECAVÜZCÜ İMAM ne dedi hatırlatırım..EŞEKLER..GİBİ SOYUNUP SEX YAPMAYIN ..Sen niye YAPIYORSUN utanmaz BEYGİR..EŞEKLE BEYGİR HİÇ SOYUNARAK SEX yaparmı ayıp lan git estetik ameliyat ol AZINI düzeltir .Kanın cinsel organına benziyor..!!

Avatar
EŞŞEK GİBİ SOYUNARAK SEX YAPMA BEYGİR ..ŞEYTAN İÇİNE GİRER . 2018-01-11 05:21:09

Beygirin AZINI görünce aklıma çok ayıp şey geliyor ya beygir git estetik ameliyat ol .Hele bıyıklar tam çoook kıllı (( A)) BENZİYOR KILLI ,A..YA BIYIKLARDA ÜSTEN ..YA GİT BE BEYGİR..AĞIZ..AMELİYATI OL KILI KADIN ŞİMŞEK ORGANINA BENZİYOR AYNAYA bak hiç olmazsa benim bıyıkların azim niye böyle .,diye ..bak tayyip bin bıyıklar aynı .. neyse o da tayyip bin bıyıkları neye benziyor bende sır kalsın..yoksa şahsıma HAKARETEN 1,5 milyon vayy anam vayy ben deyil 1,5 milyon 1,5 lira bile bulamıyorum simit almak için ..heyy TANRIM BU AKP TİLİ LERİN TOPUNU İMAMIN KAYIĞINA BİNDİR ..başta patronlarını ..

Avatar
BU KAFA NEREDEN NASIL ÇIKTI 2018-01-11 05:41:23

Amcuk ağızlı ..!!

Avatar
001 ...!! 2018-01-11 05:48:36

Sok..001 sade..tipine deyil ne kadar delik varsa bu BEYGİRDE..her tarafına sok..!! Helâl OLSUN SANA..çok güldürdün nizi sende olmasan .. bunalıma gireceğiz TÜRK VATANIMIZIN ne hale çevirdi bu şerefsizler TANRI BELÂLARINI VERSİN AMİN