banner87

Bozdağ: Silah vermeyi durduracak, verdiği silahları toplayacak...

Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ: "Artık sözle vakit geçirme dönemi bitmiştir, icraatın zamanıdır. Bizimle bir dayanışma içine ABD girmek istiyorsa, bunun yolu basit." dedi.

Bozdağ: Silah vermeyi durduracak, verdiği silahları toplayacak...

Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ: "Artık sözle vakit geçirme dönemi bitmiştir, icraatın zamanıdır. Bizimle bir dayanışma içine ABD girmek istiyorsa, bunun yolu basit." dedi.

25 Ocak 2018 Perşembe 13:58
Bozdağ: Silah vermeyi durduracak, verdiği silahları toplayacak...

Hükümet Sözcüsü Bozdağ, ABD’nin sınıra oluşturmayı teklif ettiği güvenli bölge önerisini değerlendirirken, “Artık sözle vakit geçirme dönemi bitti. ABD bizimle dayanışma içine girmek istiyorsa yapacağı basit, verdiği silahları toplayacak” dedi.

‘AYRICA DÜŞÜNÜLMELİ’

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, A Haber’de ABD’nin Suriye sınırında 30 kilometrelik bir güvenlik hattı oluşturulması önerisini değerlendirdi. Bu konunun ayrıca düşünülmesi gerektiğini, şu an sadece Zeytin Dalı Harekatı’na odaklandıklarını söyleyen Bozdağ, “ABD’nin bu noktaya gelmesi önemli. Ancak Türkiye ile ABD arasında güvensizlik var. ABD’nin söyledikleri başka icraatleri başka oluyor. ABD’nin söyledikleri sahada yankılanmıyor” ifadelerini kullandı. 

‘SİLAH VERMEYİ DURDURMALI’

Artık sözle vakit geçirme dönemi bitmiştir, icraatın zamanıdır diyen Bozdağ, ”Bizimle bir dayanışma içine ABD girmek istiyorsa, bunun yolu basit. Silah vermeyi durduracak ve verdiği silahları toplayacak. PYD/YPG teröristlerine Türkiye’ye karşı savaşmayı bırakmalarını ve Fırat’ın doğusuna çekilmelerini söyleyecek. PYD/YPG’yi kim eğitti, kim donattı. ABD yaptı. O teknik silahları ABD dağıttı. Bunların eğitimini ABD verdi” dedi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.01.2018 14:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 13:59:54

İNCİRLİK VE MALATYA ÜSSÜNÜ KAPATACAKSIN” Afrin'e operasyon yapmak için öncelikle İncirlik üssünü kapatacaksın, Malatya'daki üssü kapatacaksın. Yüreğin yetiyorsa bunları yapacaksın; ondan sonra elin güçlü olarak bunlarla masaya oturursun.

Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 14:00:23

Suriye'de kardeşin Esad, bir anda düşmanın Eset'e döndü, amenna. Şam'da Emevi Camiinde namaz kılacaktın, aradan zaman geçti pek çok şehit verdik sonuç nedir? Sonuç; sınırda bir koridor, 30 bin kişilik YPG ve PYD güçlerine gönderilen 4 bin tır silah ve sınırda peşmerge koridoru.

Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 14:03:25

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN?
Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor?
2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi?

Avatar
Memleketi sattılar kapitalcilere 2018-01-25 14:31:11

"Kobane düştü düşecek" dediniz ama Dünya kelle kesen cihatcıların yanında kimlerin olduğunu gördü! Çözüm süreci dediniz "Sayın Öcalan çok doğru tahlil yapıyor"dediniz...Demirtaşı Kandile sizler gönderdiniz...Sivil demokratik Anayasa ile sorun çözülecekti ama Akp doğudan OY alamayınca masayı devirdi...910 kilometre Suriye sınırımızda Kürtler yaşıyor..Onlarla anlaşma yapılacağına gidip işid ile anlaşma yapıldı Akp yenildi Türkiye değil..Şimdi "öcünü almaya çalışıyorlar" halbuki Kürtler ile Esad ile görüşülse hiç bir sorun çıkmazdı...Esadı Katil ilan edip Esadla le latından görüştüler..Rusyayı haini lan edip gidip Rusyanın ..oturdular...Ey amerika deyip F 35 uçaklarını almak için sıra bekliyorlar..Fransaya gidip Füze Almanyaya gidip Leopar II tankı anlaşmalrı yapıyorlar..Nereden geliyor bu paralar? Memleketi Arupa Rusya Amerikaya sattılar..Çakma milliyetci sahte dinci yalancı anti-emperyalistler Türkiyeyi gırtlağına kadar kapitalci tüccarlara sattılar yanlış Kürt fobisi yüzünden.

Avatar
Millet öfke duyuyor 2018-01-25 15:33:42

"Fetullah Gülen Hoca efendiye böyle karşı konuşamazsınız" diyen kişi, önce sen bir sus...Konuştukca Millet sana öfke duyuyor..

Avatar
texas 2018-01-25 15:47:41

sizin isid islamci teröristlere gönderdiginiz tirlar dolusu silahlar ne olacak alcak ve ikiyüzlüsünüz prapagandanizla ancak irkci cali yobaz kisileri kandirsiniz dünya alem ne mal oldugunuzu biliyor

Avatar
eyy bilal bey 2018-01-25 17:42:12

81 ilden gelen imam hatip okul başkanları ve öğrencilerine seslenmisiniz birde 81 ilden gelen imam hatip okul başkanları ve öğrencilerine yol masraflari devletin kasasindanmi odendi ???? birde neden sizin ayaginiza geliyorlar anlamis degilim sizin yetkiniz konumunuz nedir ??

Avatar
malkoç oglu 2018-01-25 20:50:47

bozdag kısaca ey amerika silahı bırak teslim ol deseydi daha kestirme olurdu