banner87

Brunson serbest bırakıldı

Rahip Brunson hakkında karar...

Brunson serbest bırakıldı

Rahip Brunson hakkında karar...

12 Ekim 2018 Cuma 16:40
Brunson serbest bırakıldı

Rahip Brunson hakkında 3 yıl 1 ay 15 gün hapis cezası verildi, serbest bırakıldı.

3 YIL 1 AY 15 GÜN HAPİS CEZASI

 İzmir'de, terör örgütleri FETÖ ve PKK adına suç işlediği, casusluk yaptığı iddiasıyla yargılanan ve tutukluluğu ev hapsine çevrilen ABD uyruklu rahip Andrew Craig Brunson, bugünkü dördüncü duruşmada serbest bırakıldı.

Brunson kararı sonrası dolar uçuşa geçtiBrunson kararı sonrası dolar uçuşa geçti

İzmir 2'nci Ağır Ceza Mahkemesi tarafından 3 yıl 1 ay 15 gün hapis cezasına mahkum edilen, hakkındaki ev hapsi kararı da kaldırılan Brunson, tutuklu kaldığı süre dikkat alınarak serbest bırakıldı. Brunson hakkında yurt dışı yasağı da kaldırıldı.

İzmir'de, terör örgütleri FETÖ ve PKK adına suç işlediği, casusluk yaptığı iddiasıyla tutukluluğu ev hapsine çevrilen ABD uyruklu din adamı Andrew Craig Brunson, İzmir 2'nci Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki görülen davanın bugünkü duruşmasında ifade vermişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.10.2018 17:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yns 2018-10-12 16:48:42

Gecmis olsun Turk milleti , ASRIN SAHTEKARI TARAFINDAN BIR KEZ DAHA ALDATILDIN.

Misafir Avatar
550 günx400 tl yövmiyeden + gecikme 2018-10-12 18:51:57 @Yns

faizi derken oy veren vermeyen tüm vatandaştan alınıp rahibin hesabına yatırılır dolar bazında

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Her yonden tam bir cadir 2018-10-12 18:30:30 @Yns

devleti olduk. ABD bize hot dedimi tamam oluyor emrin basim ustene. Iceride kukruyor disarida hicbir agirlik yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
üc olanak !!!!############## 2018-10-12 18:24:48 @Yns

ver papazi al papazi dedik ikisde gitti elde kalan ücün biri..... Sarayin gözü aydin!!!!
Yandas medya sigirlari göt oldular!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-10-12 18:12:51

Şimdi diyeceksiniz ki,hükümet mi var!? Yok mu?...ben sadece hukuk yok sanıyordum; hükümet yok,adalet yok,demokrasi yok , cumhuriyet yok... ülkeye sahip çıkalım hiç olmazsa... Çünkü kumar ülke üzerine oynanıyor....birilerinin hayalci hırsı yüzünden.

Avatar
Okur 2018-10-12 17:58:23

Tebrikler!!!!hükümet papaz davasında çok dik durdu,hatta bir adım ötesi Sap !!! gibi durmuştur..egilmemiş; yamulmustur...ama olsun,onlarin aya otoyol yapıldığına inanan taraftarları var; mars gezegenine de yolcu aranıyormus,hemde tek taraflı, güle güle.

Avatar
Kara Fatma 2018-10-12 20:05:21

Alamadı papazı verdi papazı. Tanık ifadesini neden değiştirdi? Eeeeee olacağı buydu. Akkoyunlara masallar masallar

Avatar
kararda eksik var 2018-10-12 16:48:18

bide mahkeme yarın akşam uçağında fist class bölümünde bir bilet le ödüllendirmesi gerekiyordu .ulen oki serbest kalacaktı biz bu boku neden yedik öyleyse ekonomiyi siktik.fıkranın orjinali şöyle "Maraba ile ağa, ağanın arabasında tıngır mıngır kasabaya gidiyorlar. Yolun yarısında, arabayı çeken hayvan patır kütür yola pisliyor. Ağa marabasının arabada gözü olduğunu biliyor. Hem marabayı küçük düşürmek hem de eğlenmek için, “Üle Memo! Şu boku yersen, arabayı sana verecem” diyor. Bizimki bir an düşünüyor, kararını veriyor, koşumları ağaya uzatıp arabadan iniyor ve taze at pisliğini yiyor. “Tamam”, diyor ağa “araba senin” Bizimkinin midesi dönmüş, gururu çiğnenmiş, kendinden iğreniyor. Ağa ise bir dakikalık bir eğlence uğruna arabasından olduğuna pişman, kendi budalalığına yanıyor. Dönüş yolunda ikisinin de ağzını bıçak açmıyor, ikisi de kurdukça kuruyorlar. Tam marabanın pislik yediği noktaya geldiklerinde ağa dayanamıyor; “Üle Memo! Bir halt ettim, şaka uğruna araba elden gitti, b.k y

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-10-12 17:09:08 @kararda eksik var

demekki bizim erkek geçinenler evencelist olup vaktiz oldular koyunlara hayırlı olsun isa gibi bir çobanları oldu.amen

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-10-12 17:09:01 @kararda eksik var

Devamıda şöyle.Maraba tam bu noktada,ağa köyde anlatır rezil olurum diye ağaya kalan boku yemesi durumunda arabayı geri vereceğini söyleyince ağa sevinçle kabul eder ve boku yer.Tekrar yola çıkarlar derken,ağa döner yav der,araba zaten benimdi,biz bu boku niye yedik der.AKP nin yaptığı tamda budur.Madem serbest kalacaktı bu boku neden yediniz angut lar diyesi geliyor adamın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
sasirdik mi 2018-10-12 16:50:20

hayir

Avatar
D 2018-10-12 22:40:36

Ne serbesi yahu dışardaydı zaten . Yolculuğa hazırlık yapıyordu İyi güzelde niye bu kadar patırdı çıkardınız bunuda giderayak sorsaydınız bari

Misafir Avatar
tayyipin durumu kötü ve türkiyeye santaj yapiliyor 2018-10-13 12:15:12 @D

Amerikada zarrab gibi iki türk vatandasi var ve ötüyorlar tayyip zor durumda . Pazarlikda tayyipe karsi suclamalarin sümen alti yapilmasi da var!

Beğenmedim! (0)
Avatar
ty 2018-10-12 17:10:55

eleman suclu ise neden 2 yildir icerde? eleman sucsuz ise neden saliyorsun. Hani hukuk devleti idik? Bu kadar ciddi suclardan bu kadar kolay aklanabiliyor mu? KK nin sorulari gibi oldu ama vicdanlar gercekten rahat degil. olan gene TR ye oldu

Misafir Avatar
ff 2018-10-12 17:11:36 @ty

ters yazmisim. neyse anladiniz siz.

Beğenmedim! (0)