Flaş Haber
Kapat

'Camilerde yardım adı altında toplanan paralara ne oluyor?' demişti! O imam açığa alındı

Yenidoğan Bilal-i Habeşi Camisi'nde görev yapan imam Ebubekir Karsan, camilerde toplanan paraların nerelere harcandığının meçhul olduğunu söyleyerek bir video çekmişti. Ebubekir Karsan'ın sosyal medyada yayınladığı video nedeniyle Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından açığa alındığı iddia edildi.

'Camilerde yardım adı altında toplanan paralara ne oluyor?' demişti! O imam açığa alındı

Yenidoğan Bilal-i Habeşi Camisi'nde görev yapan imam Ebubekir Karsan, camilerde toplanan paraların nerelere harcandığının meçhul olduğunu söyleyerek bir video çekmişti. Ebubekir Karsan'ın sosyal medyada yayınladığı video nedeniyle Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından açığa alındığı iddia edildi.

20 Şubat 2018 Salı 08:40
'Camilerde yardım adı altında toplanan paralara ne oluyor?' demişti! O imam açığa alındı

İmam Ebubekir Karsan çektiği videoda camilerde Diyanet'in emri dışında dernekler adına da paralar toplandığını belirterek, bu paraların nerelere ve kimlere gittiğinin meçhul olduğunu anlattı.

"CAMİLER RANT KAPISI OLDU"

Camilerin rant kapısı haline geldiğini söyleyen Karsan, caminin ihtiyaçlarının ise toplanan bu paralardan karşılanmadığını ileri sürdü.

AÇIĞA ALINDI

Dernek statüsünde olan cemaatlerin camileri mesken tuttuğunu ve camilerde toplanan rantı paylaştığını söyleyen imam açığa alındı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.02.2018 11:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yörük haydar 2018-02-20 08:52:00

tamamen imam kardeşime inanıyorum imam hatipte okumuş vatanını seven yalaka olmayan yalnızca Allaha itaat eden imammış kardeşimiz ucu biryerlere dokununca hemen açığa almış diyanet neden?bir vatandaş olarak katılıyorum.ençok ödenek diyanete ayrıldı nereye gidiyor bu paralar camilerdeki imamlar dilenci oldu,kardeşim bu ülkeye vergi veriyoruz nereye gidiyor bu paralar.vergi geçiktimi devlet 1.4 faiz alıyor.faizi sevmeyen bir devlet yöneticisi vardı nerde o?ey cemaati müslimin hcamimiz halı borcu var,elektrik borcu var felan kuran kursuna yardım ,işkodradaki cami yapımına yardım Allah verdiklerinizden vereceklerinizden razı olsun işte sömürme bve dilenme böyle oluyor.bir gün çıkıpta ey cemaati müslimin mahallemiden cami cemaatimizden bir kardeşimiz çok zor durumda borç batağına girmiş veya çocuk okutuyor bu kardeşimize her kesin gönlünden ne koparsa yardım edelim şükür daha hiç bir camide görmedik amin.

Misafir Avatar
Okur 2018-02-20 14:06:41 @yörük haydar

İmam sormus,toplanan paralar ne oldu? diye. Ne olacak imam bayildi ol mustur:)

Beğenmedim! (0)
Avatar
söz utandı 2018-02-20 09:31:42

Ben imamım, yalan söyleyemem camide bira icilmedi diyen imam da sürülmüstü.
Kabatas yalancılarının yüzü bile kızarmadı.

Avatar
İstanbul 2018-02-20 08:57:22

Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar

Avatar
Tam bir diktatörlluk 2018-02-20 09:05:40

Ulkde hçkise birseylerin hesabini sormayacak sadece saraya biat edecek,tc tc olali boyle bir fasizim gormedi.

Avatar
Hakan 2018-02-20 09:43:46

Yörük haydar kardesimizin yorumuncok begendim
Özellikle son kısmını

Hay be
Hic camilerde masraf bitmiyor ve bir ihyiyac sahibi hic dusunulmüyor

Avatar
Ali 2018-02-20 09:11:23

Bam teline dokanmış imam arkadaşım.

Avatar
M.çelik 2018-02-20 10:15:12

Hemde çok doğru indsnların dini duygularının en fazla sömürüldüğü yer camiler hem dinayet hemde başka guruplar her cuma insanları canından bezdirildiği yer adamlar paraya pula doyacak gibi değiller

Avatar