banner80

CHP'de Tüzük Kurultayı!

9-10 Mart tarihinde CHP'nin 19'uncu Tüzük Kurultayı Ankara'da yapılacak...

CHP'de Tüzük Kurultayı!

9-10 Mart tarihinde CHP'nin 19'uncu Tüzük Kurultayı Ankara'da yapılacak...

14 Şubat 2018 Çarşamba 10:11
CHP'de Tüzük Kurultayı!

36'ncı Olağan Kurultayı'nı 3-4 Şubat'ta yapan CHP'de delegeler Tüzük ve Yönetmelik değişikliği için 9-10 Mart tarihinde toplanacak. 1266 delegeden yarıdan bir fazlasının imzası toplanabilirse Genel Başkan seçimi de yapılabilecek.

CHP Genel Başkanı Kemel Kılıçdaroğlu, tüzük kurultayının 9-10 Mart'ta yapılması için çağrıda bulundu.

Çağrı metnine göre, tüzük kurultayı Ankara Nazım Hikmet Kongre ve Sanat Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Kurultayda, tüzük değişikliği ve kurultay yönetmeliği ele alınacak.

CHP İzmir Milletvekili Selin Sayek Böke, İstanbul milletvekilleri İlhan Cihaner ve Ali Şeker, Bursa Milletvekili Orhan Sarıbal, Antalya Milletvekili Niyazi Nefi Kara, partilerinin 36. Olağan Kurultayı'na sunmak üzere içtüzük değişikliği teklifi hazırlamıştı.

Teklifle, 60 kişiden oluşan PM üye sayısının 80'e çıkarılması, il başkanlarının PM toplantılarına katılabilmesi, partinin her kademesinde seçimlerin çarşaf listeyle yapılması ve blok liste uygulamasının kaldırılması öngörülüyordu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.02.2018 18:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kaybedenler Kulübü 2018-02-14 12:04:16

bahceli ilk secimde baraj alti kaldiginda Kaybedenler Kulübünde misafir edilsin bahceli bizleri senelerce kandirmis oysa fanatik akp hayrani ve destekcisiymis baskanligin onunu acan adam ege adalarina sus pus kalan bop a sus pus ikiz yasalar meclisten gecmis sus pus bahceli artik sana kim inanir

Avatar
Hİ Hİ Hİ 2018-02-14 10:21:53

ABBAS YOLCU

Misafir Avatar
Hep Birlikte Türkiye kenetlenmeli 2018-02-14 12:22:02 @Hİ Hİ Hİ

artik CHP zamani ekonomi ortada millet aç aç millet borç batağinda ulkemizde 30 milyon yardima muhtaç Aile var deniliyor asgeri ücretli emekli memur çiftci perişan yeter artik akp ye 16 sene sans tanindi bir turlu gelemeyen istikrar hep ayni hikaye eti samani ithal eder olduk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şanlı CHP geliyor 2018-02-14 12:20:26 @Hİ Hİ Hİ

baris icin adalet icin hak hukuk icin yurtta sulh cihanda sulh icin artik chp zamani

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-02-14 12:18:33 @Hİ Hİ Hİ

Amerika İsrail Masonlar Gerçeği! Zeitgeist - The Movie: Federal Reserve !! Real America! p1
https://www.youtube.com/watch?v=Y9aw4uKYWa0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-02-14 12:16:47 @Hİ Hİ Hİ

sehitligimizi goze alarak vatanimizi namusumuz gibi evladimiz gibi koruycaz yurdumuz asla bolunmeyecek ulkemiz masonlarin yeni dunya duzeninede oyuncak olmuycak ayrica islambirligi bop projesinin bir parcasi masonlarin arzusu ulus devletleri irklari ortadan kaldirmak buna asla izin vermiycez vatanimizi sonuna kadar savunucaz sorgulayan insan yanilmaz dinle insanlari kandiramazsiniz herkes bir gun uyanir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dadaş 2018-02-14 12:14:35 @Hİ Hİ Hİ

PKK pyd nin çocuk katillerinin destekcisi bu çocuğun resmini hangi yüzle koyup slogan atıyor?
bunlar asla çocuk koruyan kollayan olamazlar. bu chp pkk lıların öldürülmesine acıyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
eyy akp 2018-02-14 12:14:25 @Hİ Hİ Hİ

ta 15 temmuz 2016 dan beri ohal ohal oldu bu hal sene 2018 hala ohal dunyanin neresinde gorulmus khk ile yasalar cikartildigini meclis milli irade by pass kis lastiginin varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ?? akp derhal ohal i sonlandirmali mit ordu polis zaten akp nin emrinde terror icin gerekliyse mecliste cogunluk zaten akp nin genis kapsamli terror yasasi cikartilir olur biter

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li nikinde vatan partili 2018-02-14 12:13:18 @Hİ Hİ Hİ

algi operasyonunu yemezler
chp li asla chp den baskasina oy vermez cicim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy akp 2018-02-14 12:10:47 @Hİ Hİ Hİ

ta 15 temmuz 2016 dan beri ohal ohal oldu bu hal sene 2018 hala ohal dunyanin neresinde gorulmus khk ile yasalar cikartildigini meclis milli irade by pass kis lastiginin varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ?? akp derhal ohal i sonlandirmali mit ordu polis zaten akp nin emrinde terror icin gerekliyse mecliste cogunluk zaten akp nin genis kapsamli terror yasasi cikartilir olur biter

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ankara 2018-02-14 12:10:16 @Hİ Hİ Hİ

Suyu KAYNAR OLSUN kılıçdroğlunun suyu ısındı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vatan partili troller 2018-02-14 12:07:57 @Hİ Hİ Hİ

CHP yi Lolipop Şekeri Zannedip habire CHPye saldiriyo hihihihi ne komikk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-14 12:02:00 @Hİ Hİ Hİ

HAHAHA

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mustafa zengin 2018-02-14 10:25:22

Selam şanlı CHP

Misafir Avatar
kuzey 2018-02-14 15:04:58 @Mustafa zengin

CHP devri BİTTİ. Per.nçek zamanı

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sıra-dışı 2018-02-14 15:03:05 @Mustafa zengin

ŞANLIMI?
:-)))))))))))))))))))))))
alayı komik bunarın.
Kılıçdaroğlu ile ŞAN olursa
sivrisinekler dünyaya padişah olur. zevzek herif seni.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp li 2018-02-14 12:10:43 @Mustafa zengin

chp liler iyi partiye oy verecek.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Para babaları baronların olmamalı 2018-02-14 10:42:52

inceden bir ayar mutlaka gerekli olması gereken rayına ayarlanmalı inceden sınıf zümre makam mevkii para rütbe sahiplerinin yalancı Atatürkcülerin yalancı halkcıların adaletcilerin değil herkesin gerçeklerin geçmiş dönemlerin kindarlığının müstem leke zihniyet ve beklentilerinin değil güven veren duyulan tam bağımsız Türkiye Cumhuriyetinin geleceğimizin oluşması ve sahiplenmesini gurur ve onurla taşıyıp sahiplenecek kadrolarla inceden ayar verilmelidir

Avatar
CHP KAZANACAK 2018-02-14 12:02:55

akp bu ekonomiyle erir mhp baraj alti vatan partisi zaten mecliste degil

Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-02-14 12:03:18

gerisi masal

Avatar
akp yatçıya, katçıya farklı mazot fiyati 2018-02-14 12:05:06

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira 2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu. 2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira 2017 yilinda euro 4,50 2017 yilinda dolar 3,82 2002 yılında ceyrek altin 24 lira 2017 yilinda ceyrek altin 257,5875 2002 yılında benzin 1,66 lira 2017 yilinda benzin 5,61 TL 2002 yilinda et 5 tl civarindaydi 2017 yilinda et 40 lira civarinda 2002 yilinda ekmek 22 kurus 20017 ekmek 1 lira 2002 yilinda aygaz tup 15 lira 2017 yilinda aygaz tup 100 tl vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira; 2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi eti samani ithal eder olduk

Avatar
aydın 2018-02-14 14:30:37

blok liste çok tehlikeli .pRTİYİ BOLUYOR 2-BELEDİYE BAŞKANLARI MUDAİL OLMAMALI.CHP BELEDİYELERİ CHP NİN BAŞKANI DEGİL HALKIN BAŞKANI OLMALI.3-BU ÇOK OY ALINAN YERDE ÇOK DELEGE SİSTEMİ GETİRİLMELİ,

Misafir Avatar
aydın 2018-02-14 14:34:05 @aydın

SELİNSAYE BÖKE YE DİKAT EDİN BU ÇOK TEHLİKELİ KİŞİ,BİRİKİMİ YOK,BU KİŞİ GENEL BAŞKAN ADAYLIGINA DERİN GUÇLER TARAFINDAN DEDEKLENECEK YAPIDA BİRİSİ,MERKEZ YONETİMİNE GİRMEMESİ,İSRET VERİYOR.KILIÇTAROGLU DİKKAT ETMELİ OZGURLUK ADI ALTINDA HER PİSLİGE BULAŞTIRABİLİR CHP.CHP KURMSAL VE İLKELİ PARTİDİR.BUNUN İÇİN KILÇTAROGLU TEHLİKE GORDUMU HALUK KOÇ U ADAY GOSTERMELİ EGER GENEL BAŞKAN YENİLENMESİNE GİDİLİRSE CHP DE ÇOK BUYUK TEZGAHLAR OYNANIYOR

Beğenmedim! (0)