banner87

CHP'li Tezcan'dan 'Zeytin Dalı Harekatı' açıklaması!

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, "Şanlı ordumuzun başlattığı Zeytin Dalı Harekatı'nın en kısa sürede hedefine ulaşıp, Mehmetçiğimizin burnu kanamadan ülkemize dönmesi en büyük arzumuzdur" ifadesini kullandı. CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) Afrin'e yönelik başlattığı, "Zeytin Dalı" adı verilen operasyona, CHP'nin destek verdiğini açıkladı.

CHP'li Tezcan'dan 'Zeytin Dalı Harekatı' açıklaması!

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, "Şanlı ordumuzun başlattığı Zeytin Dalı Harekatı'nın en kısa sürede hedefine ulaşıp, Mehmetçiğimizin burnu kanamadan ülkemize dönmesi en büyük arzumuzdur" ifadesini kullandı. CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) Afrin'e yönelik başlattığı, "Zeytin Dalı" adı verilen operasyona, CHP'nin destek verdiğini açıkladı.

21 Ocak 2018 Pazar 12:39
CHP'li Tezcan'dan 'Zeytin Dalı Harekatı' açıklaması!

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, sosyal paylaşım sitesi Twitter’daki hesabından yaptığı açıklamada, Türk Silahlı Kuvvetlerinin Zeytin Dalı Harekatı’nın, sınırların terör unsurlarından arındırılması, sınır güvenliğinin sağlanması, Türkiye’nin ve bölgenin huzuru açısından büyük önem taşıdığını belirtti. Türkiye’nin milli güvenliği ve çıkarlarının her şeyin üstünde olduğuna dikkati çeken Tezcan, şunları kaydetti:

“Suriye’ye ilişkin genel stratejimiz, terör örgütleriyle mücadele yanında, Suriye’nin egemenliği ve toprak bütünlüğünü sağlayacak siyasi çözüme odaklanılması olmalıdır. Bu strateji, bölge barışı için kalıcı çözüm olacaktır. Bu amaçla Türkiye’nin bütün taraflarla görüşmesi (ABD, Rusya, İran ve Suriye) ve siyasi sürece yukarıdaki çerçevede katkı sağlaması önemlidir. Şanlı ordumuzun başlattığı Zeytin Dalı Harekatı’nın en kısa sürede hedefine ulaşıp, Mehmetçiğimizin burnu kanamadan ülkemize dönmesi en büyük arzumuzdur.”

Tezcan daha sonra yaptığı basın açıklamasında ise şu ifadeleri kullandı:

"Bu harekata desteğimiz tamdır," diyen Tezcan, "Şanlı ordumuz önemli bir harekata girişmiştir. Allah milletimize, askerimize yardımcı olsun. Harekatın hedefine ulaşıp Mehmetçik'in burnu kanamadan ülkemize dönemesini arzu ediyoruz. Suriye'nin toprak bütünlüğüne saygı duyulmalı." şeklinde konuştu.

Tezcan, özetle şunları söyledi:

"Türkiye uzun yıllardan bu yana terörle mücadelenin en büyük acısını çekmiş ülkelerin başında gelmektedir. Bu çerçevede terörle mücadeleyi bir iç siyaset malzemesi olarak hiçbir zaman görmedik, bu bir milli meseledir. Milli mesele de siyaset kurumunun ulusal çıkarları korumak ve milli güvenliği sağlamak konusunda bir araya gelmek yükümlülüğü vardır. Harekat bu çerçevede Türkiye için önemli bir harekattır. Sınır güvenliğimizin sağlanmasını amaçlayan bir harekattır. Bu noktada ülke ve bölge huzurunun sağlanması için önem taşımaktadır. "

"Milli güvenliğimiz her şeyin üstündedir. Zeytin Dalı harekatıyla türkiyenin sıır güvenliğinin sağlanmasına dönük harekta başlamıştır. Bunun başarılı olmasını canı gönülden diliyoruz, millet olarak arkasında olduğumuzun bilinmesini açıklıyoruz. Şanlı ordumuz önemli bir harekata girişmiştir. Bu harekata desteğimiz tamdır."

BAHÇELİ'YE MESAJ

"Diplomasiyi masadan kaldırmak demek siyasi çözümü unutmak ve yok etmek demektir." diyen Tezcan, konuşmasında MHP lideri Bahçeli'ye de çağrıda bulunarak, "Bahçeli konuyu iç siyaset malzemesi haline getirmesin." ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.01.2018 13:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zübük 2018-01-21 13:22:20

2011 yilindan beri suriyedeki süreci takip edememis gelecegi ön görememis zavallilar. Simdi birden bire hepsi milli dava yaftasi ile gözleri, zihinleri acildi. Bilhassa iktidar yani erdogan. Biz mi oraya o teröristleri lahmacun yedirerek , silahlari ile birlikde gönderidik. Biz mi amerika oraya 4900 TIR silah gönderirken hem de türkiye üzerinden, seyrettik. Bunlar siyasetde degilmiydi? Simdi hepsi puan kaybetmemek icin ayni agizdan ülkenin milli güvenliginden bahsediyorlar rol calmaya caba harciyorlar.

Misafir Avatar
kılıçkilicdaroğu samimi veya değil ...cevap 2018-01-22 12:19:52 @Zübük

Yuhlamak CHPde birazcik olsun demokrasinin kalintisi var demek. savas karsitlarinin ses cikarmasi ve yuhlamasi gayet normal ve insanlik görevi. erdogan beyin karsisinda böyle bir eylemi gerceklestirmek 4 sene hapse mal olur. Savasin kötü yüzünü göremiyenler savas saksakciligi yapar. Savas ölümdür savas tahribattir savas göz yasidir. Insan olan savasa karsi cikmali. Siyasilerin aptalligi ve hizmet ettikleri bir avuc insan yüzünden savaslar cikmaktadir. Dostca, kardesce yasamasini bilmeyen , beceremiyen insanlar ilkellesip savas pisligine bulasir. Hicbir insan, hicbir millet, hicbir devlet digerleri aleyhine zorbalik kullanmamali.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
laflar ve Kılıçdaroğlu' na 2018-01-22 11:55:58 @Zübük

Erdogan bey de nikaha gitti, onuda yazsaniz adil olurdu!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kılıçdaroğu samimi veya değil ... 2018-01-22 08:58:51 @Zübük

Kılıçdaroğlu Askerlerimize İdlib savaşı için başarı diliyor veeeee CHP liler YULUYOR. bu nasıl çelişki? bu nasıl iş? hadi kılıçdaroğlu samimi olsun peki o yuyalayanlar kim? Türk askerine düşmanlarmı? yoksa chp top yekün ülkemize karşımı kılıçdaroğluda laf olsun diyemi söyledi o kelimeyi? hemen ekibi itiraz edip kılıçdaroğlunu yuhluyor. neden nasıl niçin? chp kim bir bilen söylesin lütfen.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Chp mi? 2018-01-22 08:55:32 @Zübük

Chp bir Türkiyeyi değil vAllahi bunlar bir tek bakanlığı bile idare edemezler. batırırlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Chp mi? 2018-01-22 08:54:18 @Zübük

Bu günkü CHP yönetimi ancak pkk teröristleri ve onların patronlarının dediklerini yapar Türkiyede. AMAN AMAN CHP ye HAYIR. chp baraj altında kalmazsa yandık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
laflar ve Kılıçdaroğlu 2018-01-22 08:52:21 @Zübük

AFRİN operasyonu başlamış.
Bütün gözler operasyonda.
Türkiye bu olaya kilitlenmiş.
Bütün manşetler Afrin diyor.
Bütün programlar Afrini tartışıyor.
Afrin konusu bir milli mutabakat konusu haline gelmiş.
*
Ve siz Kemal Bey, böyle bir günde...
Almanyadasınız.
Daha önceden planladığınız Almanya gezinizi, operasyonu gerekçe göstererek iptal etmeye bile gerek duymuyorsunuz.*********Almanya ya bilgi sızdırmıştır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tezcan bey 2018-01-21 15:48:11

dogrulari konusmus tebrik ederiz

Misafir Avatar
Şanlı 2018-01-21 16:12:25 @tezcan bey

☾☆ chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP, CHP, CHP 2018-01-21 15:58:28 @tezcan bey

seni cok ama cooook seviyoruz CHP.

Beğenmedim! (0)
Avatar
suriyenin 2018-01-21 15:48:38

toprak butunlugu ulkemizin toprak butunlugudur

Avatar
Şanlı 2018-01-21 16:11:39

☾☆ chp

Avatar
hep makarna hep makarna 2018-01-21 16:04:11

makarnam bitsin yazcam

Misafir Avatar
hep makarna hep makarnadan biktik 2018-01-21 16:13:38 @hep makarna hep makarna

o yuzden yerli ve milli CHP diyoruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-01-21 14:56:01

CHP SAVUNMAMI YAPACAK TARUZMU..SAVUNMADA KALMAMASI İÇİN İKTİDARA MALZEME VERMEMELİ.BAKIN PKK CIYI ,İL BAŞKANI YAPTINIZ.İKTİDAR YANLILARI DEVAMLI PKK ALI DİYİP DURUYOR,BELEDİYE SEÇİMLERİNDE BUNLAR GELİRSE PKK LILARI BELEDİYEYE DOLDURACAK DİYECEKLER.TARUZ İÇİN CHP İLKELERİNE SAHİP ÇIK YEETER

Misafir Avatar
chp den 2018-01-21 16:15:41 @aydın

vatan partisine oy gitmez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-21 16:14:47 @aydın

sen vatan partilisin de burda isin ne ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-01-21 15:51:32 @aydın

O bayan pkk li olsa gidip hdp de siyaset yapacak kadar cesurdur. Bazi talihsiz aciklamalari var kabul ama camur at izi kalsin taktigi mertce degil. Hala fetö ile isbirligi yapip asil fetöcüleri yargilamiyan iktidara catsan daha dogru yaparsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-01-21 15:49:18 @aydın

iftiralarinla iyice baydin yeter be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın 2018-01-21 14:57:41 @aydın

İKİNCİSİ BİR BİRİNE ZIT MESAJLAR VEREREK FIRILDAK VE İLKESİZ DURMUNA DÜŞÜYOR CHP

Beğenmedim! (5)
Avatar
kılıçdaroğu samimi veya değil ...cevap 2018-01-22 12:17:30

Yuhlamak CHPde birazcik olsun demokrasinin kalintisi var demek. savas karsitlarinin ses cikarmasi ve yuhlamasi gayet normal ve insanlik görevi. erdogan beyin karsisinda böyle bir eylemi gerceklestirmek 4 sene hapse mal olur. Savasin kötü yüzünü göremiyenler savas saksakciligi yapar. Savas ölümdür savas tahribattir savas göz yasidir. Insan olan savasa karsi cikmali. Siyasilerin aptalligi ve hizmet ettikleri bir avuc insan yüzünden savaslar cikmaktadir. Dostca, kardesce yasamasini bilmeyen , beceremiyen insanlar ilkellesip savas pisligine bulasir.
Hicbir insan, hicbir millet, hicbir devlet digerleri aleyhine zorbalik kullanmamali.