banner87

CHP'li Tığlı: Bu halkın vicdanıyla oynamaktır

21 Mart Dünya Ormancılık haftasında, Giresun Bulancak İlçesi Sarayburnu Camii’ne Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın fotoğrafının da yer aldığı afişler asıldı.

CHP'li Tığlı: Bu halkın vicdanıyla oynamaktır

21 Mart Dünya Ormancılık haftasında, Giresun Bulancak İlçesi Sarayburnu Camii’ne Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın fotoğrafının da yer aldığı afişler asıldı.

22 Mart 2018 Perşembe 13:31
CHP'li Tığlı: Bu halkın vicdanıyla oynamaktır

Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan 25 Mart Pazar günü Giresun'u ziyaret edecek ve AKP İl kongresine katılacak. Erdoğan'ın ziyareti öncesinde, Orman ve Su İşleri Bakanlığı'nın Dünya Ormancılık Haftası için hazırlattığı afişler, Bulancak'taki Sarayburnu Camii'ne asıldı. Afişlerde Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın fotoğrafı ile, ‘Milletimizle birlikte daha yeşil Türkiye’ ve ‘Müslümanın diktiği her fidan onun sadakasıdır’ ifadeleri yer aldı.

VATANDAŞ ŞAŞIRDI

Cami duvarına küçük boyutlarda bir Türk Bayrağı ve Atatürk posterinin yanı sıra Orman Genel Müdürlüğü'nün flamaları da asıldı. Namaz için camiye giden vatandaşlar, afişleri görünce şaşkınlık yaşadı ve camiye afiş asılmasına tepki gösterdi.  CHP Giresun İl Başkanı Necati Tığlı ise “Bu durum iktidar partisinin, dinimizi siyasete nasıl alet ettiklerini açık biçimde gösteriyor. Cami duvarına poster asıp siyaset yapmak, bu halkın vicdanıyla, temiz duygularıyla oynamaktır” dedi.
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2018-03-22 14:39:15

din siyasete alet edilemez...hiç kimsenin çirkin yüzü cami duvarına asılamaz.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-22 18:58:55 @misafir

Din siyasete alet edilmez cok dogru ama yobaz sigirlar durumdan cok memnunlar!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yuh artik 2018-03-22 13:47:39

sozun bittigi yer.

Misafir Avatar
chp hep aynı 2018-03-22 15:20:06 @Yuh artik

chp nin neresine baksanız dökülüyor. hangi söylemine baksanız hakaret nefret ve kin üretim fabrikası gibi.. adam olmayacak bu chp. DENİZ BAYKAL ı arıyoruz.

Beğenmedim! (6)
Avatar
ali 2018-03-22 14:18:48

utanmaz rezil din düşmanları,Allahın evini siyasette kullanan utanmazlar dinsizler

Avatar
yazık 2018-03-22 13:41:05

Allah(cc)'ın evi canilerimizi kullanmakta ne demek yazıklar olsun. Uykularınız kaçtı ne kadar sallarsan salla 50+1 çıkmıyor çırpınmayın vatandaş uyandı artık masallar algı operasyonları nafile sandık bekliyor sandık kazdınız şimdi kendiniz düşeceksiniz çukura. Milli irade baskın erken zamanında ne olursa olsun metanetle seçimi bekliyor el mi yaman bey mi yaman görsünler İYİ günlere

Misafir Avatar
iyi parti...diğerlerine oy yok 2018-03-22 18:01:15 @yazık

zaten aklı başında bir vatandaş akp.ye mpye oy vermez.
iyi partiye oy vereceğeiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mg. 2018-03-22 13:56:32

bakıyorum her yerdesin yavşak, her yere aynı yorum. göt kılı olduğun belli

Avatar
Yabanci 2018-03-22 14:26:13

Avrupa ülkelerinde bir siyasi liderin degil resminin asilmasi, kilise yaptirmasi bile siyasi malzeme olacagindan dini duygulari sömürüye alet edilecegi icin yasaktir. Halk ise sokaklara dökülür protesto yapmak icin.

Avatar
Aydin 2018-03-22 13:47:58

Birde partini elestir.hem arfin de pkk yi temizliyor diyecen hemde hdp e pkk a terör örgütü değil diyecek elestirmeyecen.bu soytarilik

Misafir Avatar
kul bilmezse Allah bilir hilelerinizı..aydın.. 2018-03-22 18:06:03 @Aydin

aydın bilginize...akp.ye asla millet çoğunluğunda artık oy vermeyeceğiz.
eski oy verenlerde haklarını haram ediyor.
hile hurda yapmayın..kul bilmezse Allah biliyor..sonra Allah öyle bir çarparki Endenozyadan sesiniz duyulur..
HAK SİLLESİNİN SADASI YOKTUR.
VURDUMU SİLLEYİ DEVASI YOKTUR.
haram ile 15 sene büyüdünüz..arabalar..villalar..mercedesler..vesairler..haram olsun..yani bunları Allah unutacakmı? mutlaka sillei rahman akp.ye gelecektir..
şu mubarek gece hürmetine..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
! 2018-03-22 14:31:24 @Aydin

Senin politikasini benimsedigin Tayyip Erdogan, senin o terörist dedigin pkk ve hdp ile kolkola yürüdüler. Bunlari ne cabuk unuttun geri zekali.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yabanci 2018-03-22 14:28:44 @Aydin

Türkiyenin Afrinde ne isi var? Kendi sinirlarini koruyamayan bir ülkenin silahli gücü yabanci topraklarda ne ariyor. Senin aklin ancak muhalefet partilerini elestirmeye yeter. Ne diyorlar senin gibilere? Tirol

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
mg 2018-03-22 13:57:33 @Aydin

bakıyorum her yerdesin yavşak, her yere aynı yorum. göt kılı olduğun belli

Beğenmedim! (0)
Avatar
rezalet 2018-03-22 14:38:42

Bu rezaleti örtmek için hdp pkk afrin algı operasyonları masallar masallar Aynaya bak ali kendini görebiliyor musun? Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkacak İYİ günlere