banner87

CHP'li Tüm'den Atatürk posterinin yakılmasına tepki!

Balıkesir'in Kepsut CHP İlçe Binası'na asılan Atatürk posterine gerçekleştirilen saldırıyı CHP'li Mehmet Tüm Twitter hesabından kınadı. Tüm mesajında "Atatürk'ün posterine bile tahammül edemeyecek kadar halk düşmanı olmuş, yobaz kişilik yoksunları Balıkesir'de de var" dedi.

CHP'li Tüm'den Atatürk posterinin yakılmasına tepki!

Balıkesir'in Kepsut CHP İlçe Binası'na asılan Atatürk posterine gerçekleştirilen saldırıyı CHP'li Mehmet Tüm Twitter hesabından kınadı. Tüm mesajında "Atatürk'ün posterine bile tahammül edemeyecek kadar halk düşmanı olmuş, yobaz kişilik yoksunları Balıkesir'de de var" dedi.

01 Kasım 2017 Çarşamba 21:36
CHP'li Tüm'den Atatürk posterinin yakılmasına tepki!

CHP Balıkesir Milletvekili Mehmet Tüm, Balıkesir'in Kepsut CHP İlçe Binası'na asılan Atatürk posterinin yakılması üzerine sosyal medya Twitter hesabından paylaşımda bulundu. Tüm'ün yaptığı açıklama şöyle:

"Kepsut ilçe binamızdaki Atatürk posteri birkaç provokatör tarafından yakılmıştır. Bu ALÇAK saldırıyı yapanları şiddetle kınıyorum. Görünen o ki, Atatürk'ün posterine bile tahammül edemeyecek kadar halk düşmanı olmuş, yobaz kişilik yoksunları Balıkesir'de de var. Bu ve bunları besleyen saltanat sevdalısı kişiler ne kadar saldırırsa saldırsın, ne Cumhuriyet'e, ne de Atatürk'e asla zarar veremezler!. CHP örgütü olarak bu saldırının peşini asla bırakmayacağız. Savcılığa ivedilikle suç duyurusunda bulunacağız. Yakayı kurtaramayacaksınız!"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.11.2017 22:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
INAN 2017-11-01 22:14:59

ATAYA KIM SALDIRIYORSA VATAN HAINI BIRER BOK BÖCEGIDIR ARAPLARI ESAS ALMIS BU OLUSUM IHANETIN TA KENDISIDIR ERDOGANIN RUMLARA BAGISLADIGI ADALAR TÜRK TOPRAKLARIDIR VATANA IHANET ETMISDIR KESINLIKLE CUMHURU DÜSÜRÜP YARGI ÖNÜNE CIKARILMALI

Misafir Avatar
güven 2017-11-02 08:23:36 @INAN

chp li Mehmet Tüm eleştirmeyide, savunmayıda bilmediğinden insanları isyana teşşvik ediyor. cahilliyindenmi kastimi orasını bilemiyorum.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
inan adlı yorumcuya*** göksel 2017-11-02 08:17:20 @INAN

İnan sana bu hakaret ve iftiraların içinn sadece ALLAH senin belanı versin diyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatan 2017-11-02 01:58:42

Ataturk e saldiranlar ya ajandir yada vatan hainidir fetoyu gorduk

Avatar
Deko Brusk 2017-11-01 22:49:08

Ne provokaturu ne hali adamin icinden geliyor onun icin yakiyor bunlar Camiler de gece gündüz Atatürk düsmanlarini yetistiriyorlar iclerinde esegin biri kendine hakim olamiyor düsmanligini gösteriyor posteri yakiyor

Misafir Avatar
ege 2017-11-02 08:20:53 @Deko Brusk

İçinde ihanet, hiyanet, kin, nefret, hazımsızlık, sapıklık, yoldan çıkmışlık içinde olanlara az bir yem yani bir gerçek yada yalan haber veriyor bir gazete veya bir ajan hemen o zavallılarda saldırıya geçiyor. yobaz ve . ülkesini ve liderini hükmetini hedef alıyorlar, islamı, din i cami yi hedef alıyorlar. işte SAPIKLIK bu. yoksa bunların derdi ATATTÜK sevgisi falan değil. ben müslümanım, dindarım , bayrağımıda, vatanımıda, Atatürkü de seviyorum. siz sapıklar bunların hepsi kutsal değerelerimizdi sevebiliyormusunuz?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mine 2017-11-02 03:55:10

Sadece bu yaptıklarıyla kalacaklar . Varsın saldırsınlar ,bu salyalı kuduzlar ne yaparsa yapsınlar inadına .ATA'mıza sevgi seli çoştukça cosaçak Nehirler Deniz'ler gibi çağlayacak .

Avatar
orhan 2017-11-02 00:42:53

Atatürk'e ve Cumhuriyete en basta chp zarar veriyor, birakin bu ayaklari hdpkk severler.

Avatar
dusmani uzakta arama 2017-11-02 01:57:41

ATAMIZA SALDIRANLAR TURK DUSMANIDIR NOKTA

Avatar