banner87

CHP'li Tuncay Özkan'dan flaş kurultay açıklaması

CHP'li Tuncay Özkan Habertürk canlı yayınında CHP Kurultayı hakkında önemli açıklamalarda bulundu.

CHP'li Tuncay Özkan'dan flaş kurultay açıklaması

CHP'li Tuncay Özkan Habertürk canlı yayınında CHP Kurultayı hakkında önemli açıklamalarda bulundu.

26 Haziran 2018 Salı 00:06
CHP'li Tuncay Özkan'dan flaş kurultay açıklaması

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan Habertürk TV'nin canlı yayınında CHP'deki kurultay iddialrı ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Özkan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun istifa etmeyeceğinin altını çizerek, "Kılıçdaroğlu görevine devam edecek. Bugün 3.5 saat toplantı yaptık. Geleceği planladık. Kurultay planımız yok." dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.06.2018 01:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
k.sezer 2018-06-26 00:27:49

sayın balbay. hemen kurultay kararı almalısınız ve kılıçdaroglu aday olmamalı aksi taktirde chp seçmenini yerel seçimlerde sandıga götüremezsiniz.neden istifa etmiyor.erdogana kazandıracagı başka görevlermi var. yazıklar olsun hala böyle açıklamalar yapabiliyorsunuz.yazıklar olsun size.

Misafir Avatar
Devrim 2018-07-03 23:05:11 @k.sezer

Kendimi bildim bileli Atatürkçü DSP ve CHP saflarında yer almış bir kardeşiniz olarak Daha iktidara gelmeden general apoleti söken,insanlara şerefsiz oğlu şerefsiz diye hakaret eden tehtit vari cümleler kullanarak vaatlerini sıralayan ve canlı bir tv proğramında söz verip Kılıçtaroğlu nun karşısına çıkmayacağım deyip seçim ysk tarafından dahi kesin açıklanmazken chp li seçmenler oy torbalarını dahi teslim etmemişken büyük bir pişkinlik ile Tayyip Erdoğanı arayıp tebrik eden bir insan CHP nin başına geçemez.Şayet geçerse iddaa ediyorum CHP nin oyları 16 ile 19 arasında çakılıp kalacaktır.Kılıçtaroğlu ülkemizde ki azınlıkların hak savunucusu ve teminatıdır.Muhalifken çok büyük pişkinlikler yapan Muharrem iktidar olsaydı acaba ne yapardı. Sayın Erdoğana Rahmet okutmaktan başka.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HANGİSİ GENELKURMAY BAŞKANI ŞAŞIRDIM LAN ! ::))))) 2018-07-01 18:53:39 @k.sezer

https://www.youtube.com/watch?v=vTkbGi4kX6w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BURADA YORUM YAPAN TÜM AKP KARŞITLARINA 2018-06-26 09:12:44 @k.sezer

Sizin alayınız salaksınız. NEDEN? ulan siz Kılıçdaroğlunu desteklediniz şimdi sövüyorsunuz, ulan siz meral Akşeneri desteklediniz sonra vazgeçtiniz, ulan siz Tml Krmollaoğlunu desteklediniz, ulan geri zekalılar siz selahattin demirtaşı desteklediniz, siz m inceyi desteklediniz. hepsinide size basının verdiği gaz ile sevdiniz. siz salaksınız. şimdi kalkmış kiminiz kılıçdaroğluna , kiminiz inceye, kiminiz merala, temele sövüyorsunuz. o küfürlerin hepsi sizin boynunuza madalaya cehennm götürme madalyası oluyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
dostlar 2018-06-26 09:08:49 @k.sezer

Tuncay özkanda kılıçdaroğluda FETÖ projesidir. CHP yi işgal Türkiyeye zarar verme akibidir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Yanıt: @k.sezer x--cvp 2018-06-26 09:03:25 @k.sezer

nıt: @k.seze---------kılıçdaroğlunun kuyruğu ve ipi fetönün elindedir. fetö istemedikçe istifa etmez. chp liler hala uyanamadınızmı?
çok saf ve cahilsiniz. kusura bakmayın

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
chpli 2018-06-26 09:01:56 @k.sezer

Bu günki chp işgal edilmiş bir partidir. ne Türkiyeli nede Atatürkçü ilkeleri kalmamıştır bu paride. Kılıçdaroğlu adeta ajan be baskı rejmi uygulayan bir hain dikdatördür. Muharrem ince kendisinden çok çok oy almasına rağmen kalkmış İnce ye iftira atıyorlar. onada TİYATRO yptı diyorlar. Utanmazlık üçkağıtçılık işgalcilik değilde nedir kılıçdaroğlunun yaptığı?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Devrim 2018-06-26 08:32:49 @k.sezer

Cumhuriyet Halk Partisi nin başına feriştahı gelse alacağı oy budur daha ötesi yok.Bakan,milletvekili,doktor,mühendis,paşa,komutan,yöneticilerin İlk okul mezunu tarikat liderlerinin önünde secde ye kapanıp kula kulluk ettikleri bir ülkede CHP ve Kılıçtaroğlundan büyük şeyler beklemek saçmalıktır.Eğer bir insan Alevi olduğu için yerden yere vuruluyorsa,eğer bir cumhurbaşkanı adayı o alkol alarak mitinklere çıkıyor yalanları ile oy verilmeyip birde iftiralara maruz kalıyorsa sizler bizler boşuna kafa yoruyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Edepsizler 2018-06-26 06:51:53 @k.sezer

Türk Milleini kandirmak icin kullanilan figüranlar, derhal o koltuklari Türk evlatlarina birakin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-26 01:17:35 @k.sezer

https://www.youtube.com/watch?v=sxBxR4JIBQw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:52:28 @k.sezer

bizi sattı muarrem ince

Beğenmedim! (3)
Avatar
dünyada 2018-06-26 00:36:44

61 adet müslüman ülke var hiç birinde sol kazanan yok müslümanlık eşittit cehalet

Misafir Avatar
: @dünyada x---salaksın lan sen 2018-06-26 11:33:01 @dünyada

@dünyada x-----------------müslüman ALLAH kul dur. senin gibi it lere kul değil.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hüseyin FIRAT 2018-06-26 00:39:21

Muharrem İNCE'yi "gel buraya Muharrem" diye çağıran 10.seçimin kaybedişinin de yegâne nedeni Kılıçdaroğlu en son % 26 alamazsam giderim deyip gitmeyen Kılıçdaroğlu. Bu nasıl bir yüzsüzlük bu nasıl bir ahlâksızlık?

Avatar
Hüseyin FIRAT 2018-06-26 00:40:58

Kılıçdaroğlu'nun CHP'yi rahat bırakması için daha ne olması lâzım?

Avatar
Hüseyin FIRAT 2018-06-26 00:43:00

Bir yıl sonra yerel seçimler var. CHP yerel seçimlere Kılıçdaroğlu ile girerse İzmir''i bile kaybedeceğini biliyor mu? CHP oyları İyi Parti ve HDP arasında bölüşülür.

Avatar
aydın 2018-06-26 00:53:23

konu kılıçtaroglu meselesi degil,mesele hdp ye ya pkk yı red et ya bize yaklaşma denmemesi,canan kaftancıoglu istabuldaki düşüşün en buyuk sebebidir,görün bunu

Misafir Avatar
Hüseyin FIRAT 2018-06-26 01:15:49 @aydın

Halk Kılıçdaroğlu'nu sevmiyor. Yönetebileceğine inanamıyor. Kılıçdaaroğlu lider değil. Ancak Sayın İNCE bir lider. Kılıçdaroğlu 10.seçimini kaybetti. % 26 alamazsam giderim deyip gitmeyen kendi seçmenine yalan söyleyen Kılıçdaroğlu'na halk neden güvensin?

Beğenmedim! (2)
Avatar
k.sezer 2018-06-26 00:31:16

pardon sayın özkan

sayın balbay dedim

Avatar