CHP lideri: Milli iradeyi sattınız

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis Genel Kurulu'nda konuştu.

CHP lideri: Milli iradeyi sattınız

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis Genel Kurulu'nda konuştu.

23 Nisan 2017 Pazar 14:58
15691 Okunma
CHP lideri: Milli iradeyi sattınız

Meclis'teki özel oturumda CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun konuşması sırasında tansiyon yükseldi. Salondan yanıt gelmesi üzerine Kılıçdaroğlu, "Beni dinlemek zorundasınız" dedi. 

Meclis Başkanı 'Hatipe müdahale etmeyelim' diye vekilleri uyardı. Kılıçdaroğlu ise "Sayın Başkan ben Meclis'in itibarını korumak zorundayım" diye konuştu.
Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları: 

Mustafa Kemal Atatürk için 23 Nisan Türkiye milli tarihinin başlangıcı ve dönüm noktasıdır. Hepimizi çatısı altında toplayan bu meclis Türkiye milli tarihinin başlangıcı ve Türkiye halkının vücuda getirdiği bir harikadır. 

Dünyada Gazi Meclis olma unvanına sahip tek meclis olan TBMM kurulduğundan bu yana hükümeti denetleme yetkisini kullandı. 

Milletvekillerinin denetim yetkilerini kullanmaları bazı küçük tartışmalar dışında sorun edilmemiş asla ayak bağı olarak görülmemiş.

Mühürsüz seçim ile bizler yani biz milletvekilleri bu kürsüye çıkıp bir bakan bir sözlü soru dahi soramayacağız. 

Soruyu sorsak dahi Sayın Bakan bu kürsüye çıkıp cevap verme tenezzülünde bulunmayacaktır. 

Yaratılan bu tabloyu vicdanı olan herkesin iyi duymasını temenni ederim. Söylediklerimin sizi rahatsız ettiğini biliyorum. Vicdan azabı çektiğinizi de biliyorum.

MİLLİ İRADEYİ SATTINIZ

Milli iradeyi sattınız. Milli irade varsa milli irade burada tecelli etmiştir. Hiçbir sınıf hiçbir makam bu TBMM’yi feshedemez.

Ben bu meclisin itibarını korumak zorundayım. Ben milli iradeye saygı göstermek zorundayım. Tarih millet egemenliğini feshetme yetkisini bir şahsa veren milletvekillerini unutmayacaktır


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatan düşmanları 2017-04-23 16:36:40

Asvalt Döşemekle Devlet yönetiyoruz sanan gafiller.Önce Atatürkün başlatdığı Sanayi devrimi ve daha sonraki Hükümetlerin yaptığı bütün Fabrika ve Sanayi devlerini Sattılar.yok fiyatına.Işsizlik aldı başını gidiyor.Turuzimi yerle bir ettiler Canım Beş yıldız Otel ve tesisler çürüyor hepsi boş kapanıyor.Bir Fabrika kuramadılar.Hep caldılar.

Misafir Avatar
vatan düşmanlarına CEVAP 2017-04-23 16:46:53 @Vatan düşmanları

kardeş, bu ülke kola kutusunu ithal eden bir ülke idi! şimdi ABD ye elektronik malzeme satıyoruz. uzayda uydun var. bu ülkenin 15 yıl öncsi ile bu günü kıyaslayın lütfen. bu chp ye kalsaydı Türkiye elli yıllık gerideydi. Atatürk çanakkalede dedelerini öldürenler Atatürk düşmanı iken şimdi birden bire Atatürkçü kesildiler. uyanmıyacakmıyız hala?

Beğenmedim! (5)
Avatar
tamer 2017-04-23 15:06:40

milletin iradesine ipotek koyanlar ilk secimde iktidarlarini kaybedecekler .chp milleti iyi anla altarnatif ol .mulaefet olarak daha duyarli olunmali .hayir cepesini bölmeye calisacaklar cünkü akp baskanlik ugruna her seyi yapar .aslinda baskanlik sistemi milletten veto yemistir .buna ragmen bu sistemi zorla uygulama icde disda türkiyeyi zor duruma sokacaktir ,kirizler kapida ama demokrasi de galib gelecektir umudumuz bu sefer filiz verdi .

Avatar
Orhan şahin 2017-04-23 15:49:38

Satmadıkları ne kaldıki.Kurtuluş Savaşında ahırlara saklanan bu zihniyet için Türkiye sadece bir amaç ve araç.

Avatar
Satıldık doğru 2017-04-23 16:43:24

Yazıklar olsun Akparti'ye. Bütün uyraşları Erdoğan ailesine Monarşi aile saltanatı yönetim biçiminin yolunu acmak

Misafir Avatar
satıldıkoğlu dinle 2017-04-23 16:52:43 @Satıldık doğru

Bir zamanlar Turgut Özal a da hanedan , padişah, tek adam, otoriter dediler! Adam Türkiyeye ne büyük başarılar getirdi bunu karaladılar. şimdi Erdoğan neresi hanedan? nerdesi diktatör? AB avrupa Türkiyenin kalkınmasından rahatsız ondan bu çncü lideri Erdoğan olduğu için karalama kampanyası başlatmışlar. AKLIMIZI BAŞIMIZA ALALIM LÜTFEN. bu ab, avrupa suriyeye demokrasi götürecekti? nerde? suriyenin petrolünü gelirlerini sömürüyorlar ancak . daha uyanmıyacakmıyız?

Beğenmedim! (6)
Avatar
Türküz kardeşiz.bırak buişleri 2017-04-23 16:53:06

Biz en zor şartlarda bile Kıbrıs destanı yazmışız.Bu akparti zihniyeti Suriyedeki Türbemizin yerini bırakıp kaçdı...Putin gibi adamdan İsrailden Özür dilediler yalvardılar mektuplar yazdılar.

Avatar
türküz kardeşiz 2017-04-23 16:34:02

Kılıçdar oğlu lütfen bu ülkeye düşman olan avrupalılarla olmayın. onlar ne demokratlar, nede demokrasi. onlar Tarih boyunca Türk islam devletlerini hep yıkan , zayıflatan sömüren olmuştur. bu ülkede yaşıyorsunuz lütfen Türkiyeyi dış güçlerin oyunlarına getirmeye zorlamayın.. Bu ülkede demokrasi var, seçim var. başarılı bir büyüme var. siz kendi durumunuzu düzeltin . insanlara, insan haklarına saygılı olun

Avatar
türküz kardeşiz 2017-04-23 16:41:46

kardeş bu ülkenin nesi ipotek altında? sanayi ürünlerinde, askeri malzemeleri teminde, iletişim, ulaşım, ev gereçlerinde bile dışa bağımlı değilmiydik? ordumuzun, sanayimizin , ulaşımımızın vs birçok ihtiyacı artık yerli malı üretimle karşılanıyor. chp bunları hayel bile etmedi kardeşler. güneydoğuda pkk tunellerle, çukurlarla işgal etmişti bazı şehirleri! bu hükümetin gayreti ve azmi ile temizlendi oralar. bölmek isteseydi o zaman böldürürdü bu yönetim. fakat kılçdar oğlu teröristeler "arkadaşlar" demedim. onların sırtını sıvazlamadımı. kardeşler herneyse. iç çekişmeleri bırakalım. dış güçler inanın bizi bir bardak suda boğmak için gayret sarfediyorlar. bunların destekcisi şuan chp. AGİT, İHM ne demek ya kılıçdaroğlu chp sen kimi kime şikayet ediyorsun?

Avatar
istemeyiz sizi 2017-04-23 16:54:51

chp hdp siz bizi agit e ahim e şikayet eden sizleri istemiyoruz. Türk halkı, Kürt halkı Tüm Türkiye kardeştir. chp- hdp dış güçlerin piyonudur. Lütfen ülkemize sahip çılkalım