CHP liderinden Akşener'e ziyaret

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Akşener'e ziyarette bulundu.

CHP liderinden Akşener'e ziyaret

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Akşener'e ziyarette bulundu.

12 Nisan 2018 Perşembe 10:50
CHP liderinden Akşener'e ziyaret

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Saadet Partisi ve Demokratik Partisi ile ittifak yapan İYİ Parti ile ilgili açıklama yapmış ve Akşener ile bir araya geleceğini ittifaklar açık olduğunu belirtmişti. 

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener bir araya geldi. Kılıçdaroğlu, görüşmenin seçim ittifakı için değil, nezaket ziyareti kapsamında olduğunu belirtti.

CHP lideri Kılıçdaroğlu, bu kapsamda geçen hafta Demokrat Parti Genel Başkanı Gültekin Uysal’la, önceki gün de Anavatan Partisi Genel Başkanı İbrahim Çelebi’yle görüşmüştü.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.04.2018 13:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP'li 2018-04-12 11:07:34

İYİ'lerle beraber kazanacağız.

Misafir Avatar
iki ÇERÇİ de bunlar 2018-04-12 17:09:32 @CHP'li

bundan 20 30 yıl önce çerçi vardı inci boncuk satardı, mahllaeleri gezer çocuklara tarak, toka, saç lastiği, balon kına gibi şeyler satardı. mahalleye çerçi gelince bir şenlik bir eylence çocuklar neşelenirdi. bu gün çağ atlayan bir Türkiyeyi CHP hala çerçi oyunlarıyla halkı kandıracağını sanıyor. CHP 20 30 yıl geriden geliyor. geri kalmış. geri ee chp ye loooop diye bir havadan genel başkanı atarlarsa oda adamlarını chp ye yerleştirirse olacağı bu.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İNAN_DİK 2018-04-12 16:42:01 @CHP'li

HDP YE DE NEZAKET ZİYARETİ YAPTILAR . ZAMAN GAZETESİNE DETEKLERİNİDE NEZAKET OLSUN DİYE YAPTILAR.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Boluya cevap 2018-04-12 16:24:03

bolulu at atabildiğin kadar salla sallayabildiğin kadar, ama şuna cevap ver, osloda PKKyla kim masaya oturdu, kobaniye giden konvoya kim izin verdi,

Misafir Avatar
bolu 2018-04-12 16:46:25 @Boluya cevap

OSLO nedir? bir pkk ile görüşmemi? Dünyada benzerleri görüldü başına bela olan terör örgütünü alır önüne konuşur silahı bıraktırmak için. ha bizim eşkiyalarada Türkiye yaptı ama bizim eşkiyalar hainin haini satılmışlar emirleri tabi başka yerlerden aldıkları için anlaşma olmadı ama belleride kırıldı. ikincisi, kobani kobani bir kürt şehri mazlum ve zulüm görüyordu Türkiye her zaman mazlumun yanında olmuştur. kürtler zaten kardeşlerimizdir. ama pkk pyd ypg terördür.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Aydine cevap 2018-04-12 16:24:53

dolmabahçede hdp ile kim masaya oturdu

Avatar
İYİ'lik 2018-04-12 16:34:48

İYİ parti, CHP, SP, ANAP ve DP birlikte iktidara yürüyüp artık kangren olmuş Türkiye'nin sorunlarını çözecekler inşAllah. Her zaman olduğu gibi akp'lilerin tek umudu hdp.

Avatar
bolu 2018-04-12 12:07:39

CHP önce cezaevlerindeki terör suçlarını ziyaret etti. hdp yi ziyaret etti, daha önceleri yabancı konsoloslarla görüştü şimdi iyi parti ile yani Türkiye aleyhine kim bişeyapmak istiyorsa onlarla görüşmelere devam. rabbim fırsat vermesin bunlara. ülkemizi kiyamete kadar islam ülkesi olarak yaşatsın. bu çapulcuların eline bu aziz milleti bırakmasın. amin.

Misafir Avatar
bolu 2018-04-12 14:16:36 @bolu

kısaca Şu meşhur ama şerli GEZİ olaylarında chp baş mimardı değilmi? siz bunu gururla sahiplenirsiniz . o zaman Meral hanımda demedimi ben Gezi cilerin arkasındayım. bu gençleri destekliyorum? dedii. eee pkk Gezi de AKM yi işgal ettimi? evet. orada pkk chp meral hanım hepsi nasıl kanka olmuşlardı,kim bunları bir araya getirmişti?
ORGANİZASYON aynı merkezdende ondan. sizler yani chp, iyi parti hdp pkk hepsi birer piyon birer oyuncu. kötü oyuncu Türkiyeye o gezide verdiğiniz zarar milyarlarca dolar a mal oldu. bu halkın vebalı sizi boğacak.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
bolu 2018-04-12 14:11:21 @bolu

hadi ordan fitneci iftiracı öylemi? yahu Allah dan kork yalanmı*
yalamı yazdıklarım?
hele teröristlerin cenazelerinde göz yaşı dökenlerinizi yazmadım. hele can Dündar, Ekrem dumanlı hayranlığınızı yazmadım, hele ZAMAN gazetesine destek ziyaretlerinizi saymadım. hele Trkiye aleyhine Zarrab davasına ABD ye sahte evrak gönderdiğinizi yazmadım. hele hele hele. çooook heleleriniz var. bir tane tek bir tanede iyi işiniz yok be.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
hadi ordan bolu 2018-04-12 12:22:34 @bolu

fitneci, iftiraci bolu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-04-12 12:13:41

Akşener proje partidir.oyle olmazsa hdp yivelestirir.demirtas ziyaretlerini eleştirir.yahu hdp e pkk a terör örgütü degil diyecek siz demirtaşla bulusmak icin akın edeceksiniz