CHP'nin adayı Muharrem İnce'den Deniz Baykal'a ziyaret

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, hastanede tedavisi süren eski CHP Genel Başkanı ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal'ı ziyaret etti.

CHP'nin adayı Muharrem İnce'den Deniz Baykal'a ziyaret

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, hastanede tedavisi süren eski CHP Genel Başkanı ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal'ı ziyaret etti.

04 Mayıs 2018 Cuma 17:19
CHP'nin adayı Muharrem İnce'den Deniz Baykal'a ziyaret

Birinci Meclis önünde yaptığı basın açıklaması ile kampanya sürecini başlatan Muharrem İnce, daha sonra geçirdiği rahatsızlık nedeniyle tedavisi Gülhane Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde süren Baykal'ı ziyaret ederek, bir süre görüştü.

Hastane çıkışında, beraberindeki CHP TBMM Başkanvekili Yaşar Tüzün ile basın mensuplarına açıklamada bulunan İnce, "Sayın Tüzün'ün de benim de ustamdır, ustamızdır Sayın Deniz Baykal." dedi.

İnce, şöyle konuştu:

"Sayın Baykal, bizi siyasete başlatan, bizi siyasette var eden kişidir. Bir yola çıkarken ustanın duasını almadan çıkamazdık. Onun tavsiyelerini dinlemeden çıkamazdık. Sayın Baykal, gayet sağlıklıydı. Birtakım uyarılarda bulundu, kampanya ile ilgili uyarılarda bulundu. Yine Sayın Baykal, Türkiye'ye yönelik iç ve dış tehditleri değerlendirdi. Bu konularda dikkatli olmamız gerektiğini aktardı. Gerçekten Türkiye sorunlarına kafa yormaya devam ediyor. Onlara çareler, çözümler üretmeye devam ediyor. Sağlıklı bir biçimde yakında aramızda olacak. Kendisinin hayır duasını alarak yolumuza devam ediyoruz."

İnce, buradan Yalova'ya hareket edeceğini bildirdi.

TAKSİCİLERLE ÇAY İÇTİ

İnce, hareketi öncesi hastanenin karşısındaki Gülhane Taksi'yi ziyaret ederek şoförlerle çay içti.

Rahmetli babasının da kamyon şoförü olduğunu belirten İnce, "Yaşar'ın (Tüzün) da babası kamyon şoförüydü. Biz, şoför çocuğuyuz yani." diye konuştu.

Taksicilerin her konuda değişim beklediğini söyleyen bir esnaf ise 25 Haziran'ın tüm adaylara hayırlı olması temennisinde bulundu.
Ankara'da 8 bin taksi bulunduğunu ve kentin bu sayıyı kaldırmadığını aktaran başka bir esnaf ise dolmuş ve otobüslerin her güzergahta çalışması nedeniyle kendilerinin yeterli yolcu bulamadığından dert yandı.

Bir esnafın, engellilerle ilgili bazı sorunlarını dile getirmesi üzerine ise İnce, "Hepsini konuşacağız, daha durun bakalım. Meydanlara çıkmadık daha. Yeni çıktık, bir saat oldu daha." dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aydina cevap 2018-05-04 18:09:34

ikide bir hizip çikarmaya calisma perincegin adamimisin nesin yok hdp ppk tororis diyecekmis yok hdp olmazmis amacin belli senin tek derdin erdogan kazansin sen mit sin perinceksin size burda yer yok git burdan lutfen bidahada gelme ajan lik yapilacak yer degil burasi

Misafir Avatar
kinci KK 2018-05-04 19:17:59 @aydina cevap

Kılıçdaroğlu M İnceye hitap ediyor : eski bir öğretmen ve yeni bir siyasetçi; Muharrem gel buraya. Hidap a bakarmısınız. Kılıçdaroğku kin ve nefretle M İnceyi aşağılıyor.. chp li ne yapsın? ben oy kullanmam arkadaş. Hangisi chp li belli değil. hangisi önde hangisi lider belli değil. . chp liler olarak çok üzgün ve kızgınız

Beğenmedim! (2)
Avatar
CEBİNİZDE KENDİ 2018-05-04 19:16:28

PARANIZ İÇİN MUHARREM İNCE.YETER ARTIK 16 YILDIR KREDİ KARTI KULLANANLAR.YANDAŞA AKAN ÇEŞMELER KAPANACAK.MARKETLER KAPANIP BAKKALLARIN AÇILMASI ŞART.PİYASADAKİ PARA KİŞİNİN EVİNE GİDECEK.EVİNİZE DERT DEGİL MUTLULUK GÖTÜRÜN

Avatar
Tarzan 2018-05-04 19:44:44

Muharrem İnce'nin Cumhurbaşkanlığı adaylığı açıklandıktan sonra, bugün bir Alman gazetesinin İnternet sitesinde ABD'nin ve İsrailin Ortadoğuda ki planları bozuluyormu diye bir yazı vardı. Yazının devamında, 24 Haziran 2018 seçimlerinde Erdoğan kazanırsa plan işler ve kaybederse plan başka bir bahara kalır ifadeleri vardı. Yani, açıkça ABD Erdoğan'ın kazanmasından yana. Çünkü planlar buna göre yapılıyor.

Avatar
tebrik ederim 2018-05-04 17:37:12

fakat sag dan nasil oy alicaz onu bilmiyorum mesele o gerisi cik iyi oldu

Misafir Avatar
dürüst 2018-05-04 19:24:48 @tebrik ederim

DİKKAT diyen trol e cevabım. -----kuzum biz iktidar olduk bize oy verenide vermeyenide kucakladık. biz bize oy vereninde vermeyeninde hükümeti olduk. AKP adildir, asildir, hakkı gözetir . vatandşına zulm etmez. eleştirye açıktır. ama chp vay vay Allah fırsat vermesin. kin ve nefret dolusunuz be. bir chp li m vekili dmedimi AKP ye oy verenleride 7 sulalesinide denize dokmezsek eşşek oğlu eşşeğiz demedimi?
o adam bir manyaktan piskopattan çokmu farklıydı*
şimdi siz...?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DİKKAT DİYEN TROL 2018-05-04 19:11:46 @tebrik ederim

İŞİNİZE GELMEDİMİ.SİZİN OTLANDIGINIZ TROL PARALARI KESİLECEK.ŞEREFSİZLERE NEFES ALDIRMAYACAGIZ.TROLLUK BİTECEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKAT 2018-05-04 18:40:15 @tebrik ederim

Muharrem İnce CHP nin adayı değil. İnce ABD nin , İngilterenin, İsrailin, Almanyanın AB nin adayıdır UYUMA KARDEŞİM UYUMAAAA.

Beğenmedim! (4)
Avatar
aydın 2018-05-04 17:42:08

sayın ince uyarıyorum hdp e pkk a terör örgütüdür demedikce yaklaşma,git pkk yı red et gel demelisin,yahu bunlar hendekci haziranda biten akp yi hendeklerle bunlar dirilti bunlar bop taşronu solcu gençleri kandırıp teröre çeken çete

Avatar
Gunther 2018-05-04 19:54:36

CHP nin Deniz Baykal i tekrar aday gösterecek olmasını anliyamiyorum. Bu adam 80 yaşında ve agir hasta, ne kadar yaşayacağıda mechul. Bunu ne amacla aday gosteriyorsunuz.? Kazansa bir sure sonra 1 vekil azalacak, bu haliyle kime faydası olacak.?

Avatar
matematik 2018-05-04 22:59:05

sayin ince kilicdaroglunun istedigi aday degildir o ilhan kesici ile secime gidecek ve erdogani cok zorliyacakti taki deniz baykal devreye girene kadar sayin baykal ayni bahceli misali erdogancidir ve suan ki devlet erdogani istedigi icin muharrem inceyi dayatti .sayin ince harika bir aday olabilir ancak sag taraftan oy almasi cok zordur bu munasabetle oyu yuzde 45 şi asla geçemez sayin baykal ölmeden bir daha erdigana en buyuk desdegi sagladi tabiki ikinci tura meral hanim kalmassa lakin incenin kalmasi daha kuvvetlidir ve erdogan en az yuzde 55 ile secilir baykal bilerek ve istiyerek buna zorladi akli sira erdogan ile ülkeyi kurtaracak ama çok yanilgi icindeler devleti ulusalci ve ülkücü derin yapısi ülkeye en büyük kötülügü yapti bir gün anlıyacaklar