CHP’den vatandaşa 3 önemli seçim çağrısı

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, Halk Arenası'nda seçimlerle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Türkiye’nin 13. Cumhurbaşkanı’nın, 50 bin kişilik avukat ordusunu hazırda tuttuğunu, sandık güvenliğiyle ilgili bütün önlemlerin alındığını bildiren Özel, vatandaşlara 3 önemli çağrıda bulundu.

CHP’den vatandaşa 3 önemli seçim çağrısı

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, Halk Arenası'nda seçimlerle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Türkiye’nin 13. Cumhurbaşkanı’nın, 50 bin kişilik avukat ordusunu hazırda tuttuğunu, sandık güvenliğiyle ilgili bütün önlemlerin alındığını bildiren Özel, vatandaşlara 3 önemli çağrıda bulundu.

15 Haziran 2018 Cuma 21:52
CHP’den vatandaşa 3 önemli seçim çağrısı

Uğur Dündar'ın sunduğu ‘Halk Arenası'na katılan CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, 24 Haziran’da yapılacak olan seçimlerle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Sandık güvenliğiyle ilgili ciddi önlemlerin alındığını, Türkiye’nin 13. Cumhurbaşkanı’nın 50 bin kişilik avukat ordusunu hazırda tuttuğunu, YSK konusunda tedbirin en üst seviyede olduğunu ifade eden Özel, şunları kaydetti:

ANA TRAFOYA KAPLAN SOKTULAR

“Biz geçtiğimiz seçimde trafoya kedi sokmasınlar diye bakıyorduk. Ne yaptılar, ana trafoya (YSK’ya) kaplan soktular. YSK konusunda tedbiri en üst seviyede alıyoruz. Buradan açıklıyorum; Türkiye Cumhuriyeti’nin 13. Cumhurbaşkanı, 50 bin kişilik avukat ordusunu hazırda tutuyor. Baskın seçime rağmen bütün arkadaşlarımız büyük bir özveriyle hazırlandılar. Teknik, insani alt yapımız hazır ama hala daha desteğe ihtiyacımız var. O konuda çağrımız 81 ilimize; oyunuzu kullanmada 3 tane görev bekliyor sizi. 1- Kararsızları gözünden tanıyıp onu ikna etmek. 2- Oyumuzu kullanmak ve Muharrem İnce’ye o oyu vermek. 3-Attığın oya, namusuna sahip çıkar gibi sahip çıkmak.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.06.2018 03:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-15 22:27:18

akp elveda

Misafir Avatar
. 2018-06-16 10:50:14 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Metin Feyzioğlu, OHAL'in Türkiye Ekonomisine Verdiği Zararları Rakamlarla Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=xtMxeFgAHGg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hukukun ustunlugu siralamasinda ulkeler bazinda 2018-06-16 10:49:44 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

2014 senesinde Turkiye 59 cu sirasindayiz tanzanyanin onundeyiz tanzanya 69 cu sirasinda 2015 senesinde Turkiye 80 tanzanya 72 ci sirada 2016 da Turkiye 99 tanzanya 82 ci sirada afrika ulkesi olan Tanzanya bile Hukuk ustunlugu siralamasinda Turkiyeden iyi

Beğenmedim! (0)
Avatar
herkes sandiga gitsin 2018-06-15 22:27:40

her oy onemli

Avatar
Burada yorum 2018-06-16 07:41:54

yazan aydın her şekilde kesinlikle akp li !!!

Misafir Avatar
aydin hem akp yi destekliyor hemde perincek i 2018-06-16 10:48:06 @Burada yorum

destekliyor ayrica birde ulusal radyo reklami yapiyor birde perincek reklami yapiyor mhp yi de destekliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
exusis 2018-06-16 10:02:08 @Burada yorum

ikiyüzlü birisi..zalimlerdendir .bu küçük şeytan..
goto in the hell..aydin..cehennemin içine git..

Beğenmedim! (0)
Avatar
ysk.yede milletin inancı kalmadı.. 2018-06-16 10:25:40

inanıyormusunuz tedbir üst seviyede olduğuna dair..ysk.de..
biz inanmıyoruz..üsküdar,ı geçirten yine bu ysk..idi.
veballer günahlar eskisi gibi ysk.dekilere olsun..
gizli emirler verenlerede olsun..amin.

Avatar
aydın 2018-06-16 01:03:50

ulan zırto incenin şansı yok,chp ye oy ver desene.2- hdp e azılı chp düşmanı ve ergonokon tezgahcısıdır, hatip dicle avrupada konuşuyor yaz google---https://video.ultra-zone.net/watch?v=mMb1iR-914A

Avatar