CHP’li Balbay’dan YSK’ya diploma çağrısı

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, Cumhurbaşkanlığı seçimleri yaklaşırken Meclis'te yapmış olduğu konuşmada YSK'ya çağrıda bulundu. Balbay YSK'dan, Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarını yayınlamasını istedi.

CHP’li Balbay’dan YSK’ya diploma çağrısı

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, Cumhurbaşkanlığı seçimleri yaklaşırken Meclis'te yapmış olduğu konuşmada YSK'ya çağrıda bulundu. Balbay YSK'dan, Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarını yayınlamasını istedi.

24 Nisan 2018 Salı 20:21
CHP’li Balbay’dan YSK’ya diploma çağrısı

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay’ın, kendi sosyal medya hesabından yayınladığı konuşmada, daha önceki seçimlerdeki adaletsizlikten bahsederek, bu seçimlerde YSK’dan bir tek ricada bulundu…

Yasaları, denetimi ortadan kaldırıldığını ifade eden Balbay, “16 nisan referandumu öncesinde çıkardığınız yasayla denetim yetkisini ortadan kaldırdınız. YSK’nın işlerini tamamen ortadan kaldırdınız. Ve artık denetimsiz bir seçime giriyoruz. 1 Kasım 2015’te olduğu gibi kimin ne kadar konuştuğu gibi ortaya çıkmayacağı bir seçime giriyoruz. Her şartta seçime varız. Ama koşulların ne olduğunun da altınız çizmek gerekiyor. YSK’dan toplum adına bir tek ricam var. Bütün Cumhurbaşkanlığı adaylarının üniversite diplomalarını yayınlamasını rica ediyorum” ifadelerinde bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.04.2018 20:27
Anahtar Kelimeler:
DiplomaYSKMustafa BalbayCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-24 21:38:40

DiPLOMA iCiN GÖZ YUMANIZ LAZIM ERDOGANIN DiPLOMASI ALDIGI ÜNiVERSiTEDEN DAHA ESKi ÜNiVERSiTE iKi SENE SONRA KURULMUS BU DA BiR YETENEK

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-04-25 09:24:23 @KECi COBANI

BEN SiZDEN DAHA YASLIYIYIM BU ÜLKEDE HÜR DOGDUM VE HÜR BÜYÜDÜM VATANI PARCALAYIP SATANIN EKONOMiYi YOK EDENiN KiMiN OLDUGUNU BiLiYORUM EYER SiZ KÖR OLRAK ERDOGANA TAPIYORSANIZ DEMEK GERCEKLERi GÖRMEK iSTEMiYORSUNUZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye ve Erdoğan 2018-04-25 09:07:55 @KECi COBANI

50 yaşımdayım 1970 lerden beri Türkiyenin durumunu iyi biliyorum. Erdoğandan ömne Özal ı saymazsak Türkiye diye bir ülkenin varlığından söz edilmiyordu. Erdoğan öncesi Türkiye bir yokluklar kıtlıklar kara günlerin Türkiyesi idi.. ya hakkı konuş yada sus düstürü ile konuştum. hakkı saklayanda dilsiz şeytandır.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞEYTANNİRRACİİİİİM. 2018-04-25 08:42:29 @KECi COBANI

la havle velaaa kuvete illa billah.

Beğenmedim! (20)
Avatar
KECi COBANI 2018-04-24 21:44:45

BU ZAVALI AYDIN KiM HEP HDP DEN BAHS EDiYOR HDP NiN GECEN SECiMLERDE KAC MiLYON OY ALDIGINI BiLMiYORMU 6 MiLYON iNSANA TERÖRiSTMi DiYOR BUNA BASKA BiR iSiM VERiN MiSAL KARANLIK KÖR APTAL SALAK VEYA BUNLARA BENZER BiR iSiM

Misafir Avatar
begenmedim 2018-04-24 23:35:03 @KECi COBANI

yanlislikla oldu sori

Beğenmedim! (0)
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-04-24 21:15:30

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Misafir Avatar
HÜSEYİN AKPINAR 2018-04-25 00:24:23 @hak hukuk adalet istiyoruz

DİPLOMA YETMEZ,GÖRDÜK DİN TACİRLERİ EN ALADAN SAHTESİNİ YAPIYORLAR.BAŞTA CUMHURBAŞKANI OLMAK ÜZERE BÜTÜN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI SEÇİMDEN ÖNCE KPSS DEN DAHA AĞIR SINAVA TABİ TUTULMALIDIR,.DEVLETE ALINAN EN KÜÇÜK MEMUR İÇİN ARANAN NİTELİKLER KOSKOCA ÜLKEYİ YÖNETECEK ADAYLARDA NEDEN ARANMIYOR?BİNLERCE ÜNİVERSİTE MEZUNU İNSANIMIZ BOŞ GEZİYOR İŞSİZKEN ÜLKEYİ YÖNETECEK ADAYLAR SEÇİMDEN ÖNCE KPSS SINAVINA GİRMELİDİR.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Balbay Bey 2018-04-24 21:34:33

cok dogru konusmus herkes diplomasini cikarsin

Avatar
Diplomasi 2018-04-24 21:45:39

Diploma görmek istiyoruz! Bu da yetmez aynen onlarin yaptigi gibi mülakat ta yapmak istiyoruz! Hangi penguen medyasi olursa olsun.

Misafir Avatar
hahaha 2018-04-24 22:12:46 @Diplomasi

haha

Beğenmedim! (0)
Avatar
kömür/ makarna 2018-04-24 21:21:52

yaa anam babam abim benim , şindi durup dururkene ne diploma miploma karıştırıyon sen ama şimdi... olmazki böyle sayın abim , hep çalışmadığımız yerden falan geliyo ama yaaa... niye yapıyonuz boyle, abi diploma falan filan nerden bulucaz abi yaa...

Avatar
Derin 2018-04-24 21:46:20

Onunda kolayı vardır uydurabilirler her yer onların deyilmi kolayını mutlaka bulurlar Sayın Balbay sanki bilmiyorsunuz demeyin bunu yahu bal gibide göze soka soka çıkarırlar hesap verenmi var .

Avatar
52 2018-04-24 21:40:41

evet cumhur adaylrının ama hesi ünüversite diplomalarını 80 milyona yani millette ibras etsinler biz görelim bu vatandaşların yani biz cumhurların anayasal hakkıdır herkez göstersin diplamasını ***görelim bakalım kimler ne şekilde başkan olucak ey akp ye oyunu veren cahiller sizde merak etmiyormusunuz anayasa uyulup uyulmadığını ****

Misafir Avatar