CHP’li Özel: Adalet Bakanı beni telefonla aradı...

FETÖ elebaşı Gülen'in iadesiyle ilgili açıklama yapan CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, "Adalet Bakanı, beni telefonla arayıp, 'Özgür Bey resmi bir başvurunuz var. Muharrem Bey gelsin belgeleri incelesin' dedi. Kendisine, 'Bu nasıl bir çağrı? Cumhurbaşkanı adayının gelip belge incelediği nerede görülmüş?' diye karşılık verdim" dedi.

CHP’li Özel: Adalet Bakanı beni telefonla aradı...

FETÖ elebaşı Gülen'in iadesiyle ilgili açıklama yapan CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, "Adalet Bakanı, beni telefonla arayıp, 'Özgür Bey resmi bir başvurunuz var. Muharrem Bey gelsin belgeleri incelesin' dedi. Kendisine, 'Bu nasıl bir çağrı? Cumhurbaşkanı adayının gelip belge incelediği nerede görülmüş?' diye karşılık verdim" dedi.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 19:58
CHP’li Özel: Adalet Bakanı beni telefonla aradı...

CHP Grup Başkanvekili ve Manisa milletvekili Özgür Özel, Manisa’nın ilçesinde, sivil toplum kuruluşlarını ziyaret etti. Buradaki ziyaretleri sırasında gazetecilere açıklamalarda bulunan Özel, Adalet Bakanı Abdulhamit Gül’e yüklendi.

Partisinin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin, Fetullah Gülen’in iadesini talep ettiği dosyanın usulüne uygun hazırlanmadığını ifade ettiğini hatırlatan Özel, “Bunun üzerine Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, biraz da eski Adalet Bakanı olma sıfatıyla, ‘Gelin belgeleri inceleyin’ demişti. Biz Cumhuriyet Halk Partisi olarak Cumhurbaşkanı adayımızın görevlendirdiği uzman 2 hukukçu ve grubumuzdan görevlendirilen 2 milletvekilimizi, dört kişilik bir heyet olarak Adalet Bakanlığı’na geçen 25 Mayıs’ta resmi yazı ile bildirdik. Bugüne kadar geçen süre içinde her hangi bir gelişme yaşanmamış. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, geçen Pazartesi akşamı televizyonda bu konuya açıklık getireceğini söyleyip, konunun adını dahi anmamıştı. Adalet Bakanı, dün akşam üzeri beni telefonla arayıp, ‘Özgür Bey resmi bir başvurunuz var. Muharrem Bey gelsin belgeleri incelesin’ dedi. Kendisine, ‘Bu nasıl bir çağrı. Cumhurbaşkanı adayının gelip belge incelediği nerede görülmüş?’ diye karşılık verdim” dedi.

“NEZAKETTEN YOKSUN BİR DAVRANIŞ”

Adalet Bakanı Gül’ün ayrıca konunun uzmanı arkadaşları görevlendireceğini de belirterek, “O belgelerin usulsüz olduğunu Muharrem İnce iddia ediyor, gelsin yanına da birkaç kişi alsın ve incelemeyi kendisi yapsın” dediğini de aktaran Özel, “Bunun üzerine Adalet Bakanı Gül’e şunu hatırlattım; ‘Muharrem İnce, CHP’nin cumhurbaşkanı adayıdır ve 13’üncü cumhurbaşkanı namzedidir. Ona, ‘Gel burada evrakları incele’ ifadesini kullanmak nezaketten yoksun bir yaklaşımdır. Bizim, ‘Peki biz geliyoruz. Bizi de orada Recep Tayyip Erdoğan beklesin’ dersek bu nasıl bir yaklaşımsa, Gül’ün, ‘Muharrem İnce gelsin evrakları incelesin’ demesi yaklaşımı da anı şekilde nezaketsiz bir yaklaşımdır” dedi.

“CEVAP BEKLİYORUZ”

CHP heyetinin 5 gündür cevap beklediğini vurgulayan Özel, “Bu heyete cevap vermek yerine, ‘Biz bunu televizyonda açıklayacağız’ demek kaçak güreşmektir. Cumhurbaşkanı, ‘Televizyonda açıklayacağım’ dedi, arkası fos çıktı. Şimdi de Abdulhamit Gül, ‘Muharrem İnce kendi gelsin incelesin’ diyor. Bu ipe un sermektir. Hem programı hem de üstlendiği görevi gereğince Muharrem İnce’nin gelip Adalet Bakanlığı’nın tozlu raflarında dosya incelemesini teklif dahi etmek hadsizliktir. Bundan sonraki süreçte Adalet Bakanlığı’ndan bekliyoruz; 4 kişilik heyetimiz hazır, izin verirseniz gelir incelerler ve raporunu Sayın Cumhurbaşkanı adayımıza ve partimize sunar, bu raporu da bütün kamuoyu ile paylaşırız. Kendine güvenmeyenler, attıkları yalanın altında kalanlar şimdi ipe un serip başka yollardan kaçak güreşe başladılar. Bunu milletimize şikayet ediyoruz” 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 20:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-30 20:42:05

KAYIKÇI KAVGALARINI BIRAKIP GERÇEK GÜNDEME DÖNSENÌZ NASIL OLUR.ZATEN AKEPENIN OLAYI SULANDIRMASINDAN ANLA-
MADINIZMI.OLAYI TEMCID PILAVI GIBI SUNMAYA GEREK YOK.ESAS KONUŞULACAK KONULARA DÖNÜN.MESELÂ;EKONOMİYİ EL -
ELE VERIP NASIL DÜZLÜĞE ÇIKARIRIZ,DÖVİZDEKİ ARTIŞI NASIL DURDURURUZ,İŞÇİNİN,EMEKLİNİN DURUMU NE OLACAK.MEM-LEKETTEKİ BU KADAR YOKSULUN DURUMUNU NASIL DÜZELTECEĞİZ,İŞSIZLIĞE NE GIBI ÇARE BULACAĞIZ.DIŞ POLITIKA NE OLACAK.SEÇIM MEYDANLARINDA BUNLARIN DİLE GELMESİ LAZIM.BANA NE ERDOĞANIN FETÖYÜ NE KADAR ZIYARET ETTİĞİ.BU
CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇIMINDE ERDOĞANA SORULACAK SORULARDI YUKARIDA ÖZETLEDİKLERİM.ERDOĞANIN BU KONULARDAN ZATEN SIKINTIDA.BIR NEVI ONU TUŞA GETİRMEK İÇİN,BU DESPOT ANLAYIŞA SON VERMEK İÇİN BIR FIRSAT.OYSA ANA MU-
HALEFET NE YAPIYOR,TAMDA ERDOĞANIN ISTEDIĞİNİ YANİ GÜNDEMİ SAPTIRMASINI ISTÌYOR.ERDOĞANIN DENIZDE BOĞULDU-
GUNU YANI (EKONOMININ DIBE VURMASI DÖVİDE YUKSELME,IFLASLAR VB)DURUMU,FETOYLE 2000 DE BULUŞTUNMU BULUŞMA-
DINMI GIBI KAYIKÇI KAVGASI YAPMAK ERDOĞANIN EKMEĞINE YAĞ SÜRMEKTİR.YANİ BOĞULURKEN CAN SIMIDİ ATMAK ILE EŞ-
DEĞERLİ DAVRANIŞTIR.ANA MUHALEFETIN MEYDANLARDA KONUŞMASI GEREKTIĞI KONULAR YORUMUMUN EN BAŞLARINDA DİLE
GETİRDİĞİM KONULARDIR.YANİ GERÇEK GÜNDEMİMİZ.LÜTFEEEEEEEEEEN.GEREKSIZ KONULARI KONUŞMAYALIM.ÖNCE MILLETİNDE
TEVECCÜHÜ ILE ERDOĞANIN SEÇIMÌ KAYBETMESINI SAĞLAYIN.HESABI SORMAK IÇIN YETERLI GÜNLERINIZ OLACAKTIR.HAK-SIZMIYIM.!!!?

Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 10:18:56 @Mavi göz,sarı saç.

Muharrem İnce'nin Kırşehir'de Erdoğan'a videolu gönderme yaptığı miting konuşması
https://www.youtube.com/watch?v=d7VYXCCvUCI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-05-31 09:19:30 @Mavi göz,sarı saç.

artik degisim zamani Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor Muharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dogru soze ne denir 2018-05-31 09:19:12 @Mavi göz,sarı saç.

CHP COK YASA

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehmetcik 2018-05-31 03:35:40

kahrolsun ataturk dusmanlari siz olsa olsa yunan piclerisiniz cizme yalayicilar

Avatar
kurucusu ibne olan parti iktidar olamaz 2018-05-30 20:12:49

götüne sik yiyip eliyle de sikini kaldırıp sikim kalktı diyen ipneler iktidar olamaz

Misafir Avatar
vatan partili aydin votkayi cok kacirmis vah vahhh 2018-05-31 07:40:27 @kurucusu ibne olan parti iktidar olamaz

Aydin dede votkayi cok kacirmisin iki gunden beri belden asariya AHLAKSIZCA ATATURK e agir iftiralarda bulunuyorsun normal insan agza alinmiycak sozleri yaziya dokmezdi Ingiliz ajanlarinin fesli masonlarin iftiralarina yapismisin sana yaziklar olsun Meral Hanim a da agza alinmaycak hakaretler ediyorsun SIYONIST USAGI VATAN HAINI SEY EDEPLI OL BE SENI KIM BU SEKIL ORTALIGA SALDI BU CESARETI NERDEN ALIYORSUN ? acizlige gerek yok AHLAKLI OL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 07:18:02 @kurucusu ibne olan parti iktidar olamaz

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları." https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos Muhsin Yazıcıoğlu Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NOKTA 2018-05-31 06:52:51 @kurucusu ibne olan parti iktidar olamaz

ATATÜRKE KÜFREDEN YA
RUM
YA İNGİLİZ
YA YUNAN
YA FRANSIZ
YA ERMENİ DÖNMESİ
YA GIZLI YAHUDİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin votkayi cok kacirmis vah vahhh 2018-05-31 06:51:56 @kurucusu ibne olan parti iktidar olamaz

Aydin dede votkayi cok kacirmisin iki gunden beri belden asariya AHLAKSIZCA ATATURK e agir iftiralarda bulunuyorsun normal insan agza alinmiycak sozleri yaziya dokmezdi Ingiliz ajanlarinin fesli masonlarin iftiralarina yapismisin sana yaziklar olsun Meral Hanim a da agza alinmaycak hakaretler ediyorsun SIYONIST USAGI VATAN HAINI SEY EDEPLI OL BE SENI KIM BU SEKIL ORTALIGA SALDI BU CESARETI NERDEN ALIYORSUN ? acizlige gerek yok AHLAKLI OL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok hosuna gidiyorsa 2018-05-31 06:50:17 @kurucusu ibne olan parti iktidar olamaz

bisey sorucam sen neden insanlarin cinsel tercihleriyle ilgileniyorsun ??? cok hosuna gidiyorsa MHP ye Bak AKP ye Bk ölmus savunmasiz insanlarin arkasindan atip tutmak AHLAKSIZLIKTIR Oğuz Bulut 15 yaşındaki çocukla yakalanmisti ya onun hakkinda yazabilirsin cunku o hayatta kendisini savunabilir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-31 06:49:35 @kurucusu ibne olan parti iktidar olamaz

bizim AILEDE ATATURK ILE CEPHANEDE BIRLIKTE SAVASAN BUYUGUMUZ VARDI COK DINDAR OLAN BUYUK DEDEMIZ ATATURK ILE CEPHANEDE SAVASTI HER GUN ATATURK LE BIRLIKTE CEPHANEDEYDI ATATURK U HEP DESTEKLEDI HEP SAYGI DUYDU ATATURK LE GURUR DUYUYORDU ATATURK VATANDIR DIYORDU ATATURK UN HAYATI CEPHANEDE GECTI BIZLER ICIN SAVASTI SENIN BU YALANLARIN INGILIZ AJANLARININ IFTIRALARINA KIMSE INANMAZ ANLADIN MI ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Türk Dil Kurumu'ndan CHP'ye 17 trilyonluk dava 2018-05-30 21:12:03

Hala gazete arşivlerinde yer almaktadır. Sözde dürüst, ilkeli, ülkeyi soygunculardan kurtaracak parti atatürkün vasiyetine rağmen yıllarca TDKnın paralarının üzerine yatmıştır.

Misafir Avatar
AYDIN TROLU 2018-05-31 09:00:02 @Türk Dil Kurumu'ndan CHP'ye 17 trilyonluk dava

belki benim oglumsun yada bir başkasının ananla keşke yatmasaydım

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-05-31 00:08:27

adam gibi feto mucadelesi yapmayın yapanada çamur atın,butun belediyeleriniz fetoyla işbirligi yaptı ey yeni chp damgalısınız